Jump to content


Community Status Updates


Photo

Jorg → matassos

Το Vinland Saga που μου πρότεινες αξίζει τόσο πολύ? Είναι και ότι εχω περιορισμένο χρόνο, αλλά άμα αξίζει δεν με νοιάζει.
Aug 28 2010 15:34
Photo

matassos → Kenny

εχεις να μου δωσεις καποιο τορεντ η λινκ για το Serial Experiments Lain? εχω βρει διαφορα και δεν ξερω πιο αξιζει :/ μη κατεβαζω τσαμπα.. επισις δες αν εχεις το σακουρα (αν γυρισες)
Aug 13 2010 00:47
Photo

Kenny → matassos

Εδώ που είμαι δεν έχω τον φάκελο με τις παρτιτούρες. Ξαναρώτα με όταν γυρίσω Θεσσαλονίκη.
Aug 05 2010 23:19
Photo

matassos → Kenny

εχεις το σακουρα? (κομματι για κιθαρα) ολοκληρη την εκδοχη.
Aug 05 2010 21:27
Photo

matassos → papp0us

πραγματικα, αφου ενω ποτε δεν γουσταρα τα μηχανακια τωρα σκοπευω να παρω βεσπα μολις μπορεσω! ειδικα το ending ειναι κορυφη. γενικως το ανιμε ειναι κορυφη και προσεγμενο σε ολους τους τομεις.. πραγματικο διαμαντι! η συγκεκριμενη σκηνη με το ρομποτ οπως και η σκηνη με τον πρωταγονιστη που τα περνει στο κρανιο ενω μιλαει στην κοπελια του αδερφου του ειναι απο τις πιο επικες σκηνες σε ανιμε..
Aug 04 2010 22:52
Photo

papp0us → matassos

το έχω δεί ρε συ..Κορυφή! Είναι όντως ότι να'ναι αλλα έχει έπος σενάριο και animation:riiight: H Haruko με τη βέσπα, σπέρνει κανονικά!
Aug 04 2010 22:42
Photo

matassos → papp0us

α νομιζα το signature ρωτουσες λολ, σορυ εχω τρελαθει με το ματσ... δες το οπωσδηποτε το fury kury.. απο τα αγαπημενα μου , εχε υπομονη γιατι ειναι το πιο οτι να ναι ανιμε..
Aug 04 2010 22:28
Photo

papp0us → matassos

Found it! FLCL είναι ;) Άντε να δούμε η παοκάρα τι θα κάνει:P night θενκς
Aug 04 2010 22:25
Photo

matassos → papp0us

δεν εχω ιδεα.., ρωτα καναν κεννυ xD
Aug 04 2010 22:18
Photo

papp0us → matassos

Καλησπέρα. Ρε boss απο ποιο anime είναι το Avatar σου;; το έχω πετύχει και σε ένα amv και νομίζω οτι κάπου το έχω δει, αλλα δε θυμάμαι που
Aug 04 2010 22:10
Photo

Kenny → matassos

Καλά, δεν ήξερες το όνομα του; Τώρα το έμαθες; ΕΙΣΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ; XD
Aug 03 2010 20:45
Photo

matassos → Kenny

thx για το ονομα... μπηκα και μολις καταλαβα ποιος ειναι... ο τυπος δεν ειναι απλα καλιτεχνης! ειναι θεος! κατεβαζω τορεντ με τις δουλειες του τωρα (αν και πρεπει να τις εχω ηδη τις ποιο πολες)! XD
Aug 03 2010 20:39
Photo

Kenny → matassos

Αχ αυτός ο πoύστης ο Tony Taka...
Aug 03 2010 20:31
Photo

matassos → Kenny

:hihi2::hihi2: ok!
Aug 03 2010 17:19
Photo

Kenny → matassos

[URL="http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=4404"]Kanon είναι όνομα σειράς[/URL] ρε τρελέ. :hahaha: Το doujin λέγεται Sweet Jam, και έχει και sequel που λέγεται Akiko-san To Issho. Τα βρίσκεις on your own.
Aug 03 2010 15:48