Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Seirios → mysticismlover
καλά ρε σύ δεν είναι κακό..εγώ είμαι φαν των ς/μ γενικότερα....χαχαχα
Μάρ 04 2009 03:10
Seirios → mysticismlover
χαχαχα ναι τελικά ήταν καλό...και είχα παρατήσει στο πρώτο επεισόδιο θυμάμαι...άμα το βλέπεις με κόσμο παρασύρεσε και από τους άλλους και έχει φάση.
nice freeking avatar...i like it...
Μάρ 04 2009 03:02
Seirios → Serestrum
kala ta les.....doste psomi ston lao...o zoro einai gia party mas!!!!!!!
btw kane me mia add
[EMAIL="tzisious@hotmail.com"]tzisious@hotmail.com[/EMAIL]
na sou pw mia gt fevgw se 10' gia douleia...
Μάρ 03 2009 16:01
Seirios → Serestrum
μόνο ένα?? όσα θες....
αλλά να ξέρεις...
θύματα υπάρχουν πολλά..ζόρο όμως..ΕΝΑ!
Μάρ 03 2009 15:53
Seirios
→
Zauk-Lain-
αχαχαχαχαχ
όχι...έχουν 20 εβρό...απλά ΄δεν Γκσέρουν....και υπάρχουν και τα Κ-G που μόνο έτσι την βρείσκουν και βολέβονται και όσοι δεν ξέρουν....
μπες μσν ή άι αρ σι να σε πω...
Μάρ 03 2009 04:24


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
