Jump to content


Community Status Updates


Photo

Mad_Hatter → kelborn3

α συγνωμη σε προσεβαλα
Oct 21 2008 00:18
Photo

kelborn3 → Mad_Hatter

DEN EKANA RE BLAKA 40 POSTS 41 EINAI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oct 21 2008 00:14
Photo

Mad_Hatter → kelborn3

40 post σε μια μερα??!?!?!?!?!?!?!?1/!?!??!/!
Oct 21 2008 00:11
Photo

M.D.F. → kelborn3

Δεν ειπα τι προτιμω αλλα τι βλεπω! Φυσικα μου αρεσουν μεταφρασμενα επισοδεια! Δεν ξερω ιαπωνικα και δεν καταλαβαινω και πολλα(αν και θυμαμαι τους διαλογους απο το manga). Απλα απαντησα! Οσο για τα βιτσια μου......One Piece και παλι One Piece!:nod:
Oct 03 2008 15:54
Photo

kelborn3 → M.D.F.

Sου αρεσουν τα ακατατεργαστα πραγματα ε^^.Τι να κανουμε βιτσια ειναι αυτα^^:hahaha:
Oct 03 2008 14:49
Photo

M.D.F. → kelborn3

Tα Raw βλεπω! Δεν βλεπω πολλες φορες την μετάφραση XD
Oct 03 2008 13:41
Photo

kelborn3 → M.D.F.

Eλεος καομα να δς το 372 και αποτι βλεπω 8α αργησω να το δω εσυ απο που τα κοιτας?
Oct 03 2008 07:19
Photo

iristella → kelborn3

Ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω........
Oct 01 2008 16:18
Photo

kelborn3 → Mad_Hatter

Agorina soy euxomai kalo mhna kalh ebdomada kai mia kalha rxhs to panepistimio!!!!!!!!
Oct 01 2008 07:50
Photo

kelborn3 → iristella

Kalo μηνα και καλη εβδομαδα να εχουμε .Με υγεια και καλα αποτελεσματα εξεταστικης^^:tensai:
Oct 01 2008 07:48
Photo

kelborn3 → Sacrous

Σου ευχομαι καλο μηνα καλο l2 καλο hero και αντε αμα σου κατσει kai kalo gm^^
Oct 01 2008 07:46
Photo

kelborn3 → M.D.F.

Pαντως οτι και να κανεισ με το μουσι σου ελπιζω να σκεφτεις και εμας τουσ υπολοιπους και να βγαλεις μια photo να τη κρεμασεις στο cosplay να σε βλεπουμε να σε χαιρομαστε^^.Αντε ρε και καλο μας μηνα:congrats:
Oct 01 2008 07:44
Photo

M.D.F. → kelborn3

Μαλλον τις νοσοκομες θες....:hahaha: (Παντως το ξυρισμα αλλα Rayleigh το σκεφτομαι πολυ σοβαρα:oo:)
Oct 01 2008 06:24
Photo

kelborn3 → M.D.F.

Εγω δε λεω ειμαι γενικοτερα καμμενος με τα ανιμε και τα μανγκα αλλα οπως το ειπες το one piece ειναι στα8ερη αξια.Μας βλεπω να καταληγουμε σαν τον whitebeard me ton ορο και τις νοσοκομες (ελπιζω μουν#$%) να μασ φροντιζουν και μεις να βλεπουμε το luffy να φτανει στο τελος Grand Line και απο κατω ολο το πληρωμα να φωναζει kampai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nai eimai spoileras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:hahaha:
Sep 30 2008 22:17
Photo

M.D.F. → kelborn3

Kαλα.... Ι ΑΜ ΤΗΕ ΜΑΝ WHO IS GONNA SEE TILL THE END! Οταν τελειωσει ποσο θα ειμαι....30?:oo: Εγω θα το βλεπω! Το βλεπω τοσο καιρο(δεν εχω δει αλλο anime/manga) και δεν ειναι "τρελα" που θα περασει.... Με βλεπω να ξυριζομαι αλλα Silver style! ^^
Sep 30 2008 21:51