Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

kelborn3 → iristella

Aπλα τα σπαει αυτο το μανγκα διαβασε το δε 8α χασεις.Αρχισα και το trinity blood καλο μεχρι στιγμης ^^οεο^^
Νοέ 13 2008 21:22
Φωτογραφία

iristella → kelborn3

Τπτ ρε συ....^^ Απλα ειδα ότι δεν το είχατε πάρει ακόμη ειδηση και ειπα να σας το προωθησω.
Νοέ 13 2008 20:30
Φωτογραφία

kelborn3 → iristella

Ma οπως και να το κανεισ αμα δεν εκτονω8ουμε για τι1.5 βδομαδα που ηταν κατω πως 8α συνελ8ουμε^^.ΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑ ΤΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ BERSERK ΕΙΣΑΙ 8ΕΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ^^:nod:
Νοέ 13 2008 20:19
Φωτογραφία

iristella → kelborn3

Οι 22? εγω εσυ και οι αλλοι 20 που ποσταρουν τωρα? XD Ετσι ετσι.,..... Χεχε με το που επανηλθε το Site αμεσως ορμησαν οι πιστοι ακολουθοι......
Νοέ 13 2008 19:33
Φωτογραφία

kelborn3 → iristella

Ακομα δεν ανεβηκε το σιτε και αρχισαμε και οι 22 τα ποστ που 8α φτασει αυτη η κατασταση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!^^:burningbe3::burningbe3::burningbe3::burningbe3::burningbe3::burningbe3::burningbe3::burningbe3:
Νοέ 13 2008 19:27
Φωτογραφία

Casshern → kelborn3

Go ckeck in Bleach General Dicsussion,Kubo's:P interview 2008 i post,NOW!!xd
Νοέ 03 2008 16:14
Φωτογραφία

kelborn3 → °•πίΟu-πίΟu•°™

Oxi ενταξει ειμαι βρηκα 1 8εικο με το bleach αμα κοιταξεις σε κανα ποστ μου 8α το δεις^^.Τι αλλα ομως καιρο εχω να σε δω που εχεισ χα8ει τωρα τελευταια?
Νοέ 03 2008 16:06
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → kelborn3

ευχαριστωωωωωωωωωωωω!!!! θες κανα τετοιο γελοιο κι εσυ? Πες μου απο τι ανιμε και θα σου βρω!
Νοέ 03 2008 15:02
Φωτογραφία

kelborn3 → Adventurer

Dεν το ηξερα θα το προσεξω απο εδω και περα ευχαριστω
Νοέ 03 2008 13:35
Φωτογραφία

Adventurer → kelborn3

Στο ενδιαμεσο σας υπενθυμιζω οτι τα greeklish απαγορευονται στο φορουμ, και τα vms ως δημοσια μηνυματα δεν αποτελουν εξαιρεση:knock-knock:
Νοέ 03 2008 12:50
Φωτογραφία

kelborn3 → °•πίΟu-πίΟu•°™

Apla to neo sou avatar ta spaei^^
Νοέ 03 2008 09:23
Φωτογραφία

kelborn3 → Mad_Hatter

Nai re na er8eis opote 8es egw edw 8a eimai ^^.Asta mexri th deytera 8a ta exei ola^^
Νοέ 03 2008 08:11
Φωτογραφία

Mad_Hatter → kelborn3

oeo ayrio na peraso apo to spiti sou na sou afiso kati dvd na mou grapseis kana anime?
Νοέ 03 2008 02:07
Φωτογραφία

Mad_Hatter → kelborn3

lol de perimena kati ligotero apo esena :) to oti to lock htan kapvw anamenomeno htan :P toylaxiston pires ton titlo tou spammer king ,kati einai kai ayto :P
Νοέ 03 2008 01:26
Φωτογραφία

Casshern → kelborn3

k btw,to eklisan to thread,sto eipa bro,tespa to song emeine!
Νοέ 03 2008 00:02