Jump to content


Community Status Updates


Photo

Dark_Venus → kelborn3

[SPOILER][IMG]http://www.gpmd.net/en/assets/Uploads/_resampled/SetWidth250-love-chips.jpg[/IMG][/SPOILER]
Jun 21 2009 00:53
Photo

Tsunade-sama → kelborn3

Καλό μου άλλαξε αυτή την συνήθεια των greekenglish...αρχίζει να επηρεάζει την ορθογραφία σου...! Κ ναι το bishounen δεν το αλλάζω...είναι μια ευχάριστη ανάπαυλα μέσα στον κικεώνα των εξετάσεων (τι είπα πάλι η ποιήτρια?). Για να καταλάβεις σε τι αποχαύνωση έχω φτάσει ξεκινάω εξετάσεις την προσεχή τρίτη με 3 μαθήματα (από τα 5 συνολικά!) εκ των οποίων το ένα προφορικό κ έχω λιώσει στο διάβασμα εδώ κ 2 βδομάδες.Είμαι τόσο αποχαυνωμένη που ανυπομονώ να βγει το νέο επεισόδιο του 07-ghost...:dazed:
Jun 20 2009 12:48
Photo

kelborn3 → Tsunade-sama

Pως εισαι βρε Γιοτα-χα8ηκες.Πως τα πας με την εξεταστικη-ελπιζω ολα καλα.Παντως σε παραδεχομαι ομως η εξεταστικη -εξεταστικη αλλα τα bishounen δεν τα αλλαζεις με τπ:hahaha:
Jun 20 2009 10:56
Photo

Zoro → kelborn3

Δεν γνωρίζω για τι μιλάς, οπότε... :wis: [SIZE=1]-RUN, USOPP! -BROOK!!! -I will protect you with my life!! Oh, even though technically I am already de- *plop* YOHOHHOHOHOOOOO!! XD[/SIZE]
Jun 18 2009 10:22
Photo

kelborn3 → Zoro

Ε ειπαμε λιγα και καλα.Σιγα μην κα8ομαι σα μερικους μ*****ς που σε κα8ε ποστ γραφουν την ιστορια της ζωης τους:hahaha:.Σου παει κανενας στο μυαλο?:oo:
Jun 18 2009 09:43
Photo

Zoro → kelborn3

o_O damn you Max, αυτό ήταν ένα από τα γνωστά σου ένα στο μύριο καραμέλοposts, 100% spam/spoiler free!! Έγραψες απλά... για να 'χουν να θαυμάζουν οι πειρατές και να ζηλεύουν οι... άλλοι! :orly:
Jun 18 2009 05:45
Photo

Zoro → kelborn3

[γκουχκάποιοςμεκόλλησεfail2blepostscontinueγκουχ]
Jun 18 2009 05:45
Photo

kelborn3 → Zoro

Kοιτα op latest episode να δεις οτι οταν δεν γραφεις σεντονια σε κανω περηφανο εγω:tensai:
Jun 17 2009 20:57
Photo

Zoro → kelborn3

Αν το αφεντικό κάνει βλακείες όμως το κόβω κομματάκια!! Έχω και εξέταση αύριο και χαζομερίζω εδώ μαζί σας!! Μοναδικός!! :hahaha: Till our next battle, Lord Spam! :P [IMG]http://img25.imageshack.us/img25/3895/spamzhb.jpg[/IMG]
Jun 17 2009 00:45
Photo

Zoro → kelborn3

[2ble post, fails continue XD]
Jun 17 2009 00:45
Photo

kelborn3 → Zoro

Oτι και να λες εγω ξερω οτι εισαι η τιτικα του λουφη-απο κει και περα ολα τα αλλα ειναι μπαρουφες(οτι 8ελει το μεγαλο αφεντικο κανεις):hahaha:. Απαντα το πρωι γτ βαριεμαι να συνεχισω για αποψε:frozen:
Jun 17 2009 00:36
Photo

Zoro → kelborn3

Έχει μεγαλύτερη εξουσία γενικά, σαν τίτλος... δεν σημαίνει ότι τον υπακούνε όλοι όμως!! I follow no Lord, dear and I am Master of myself [SIZE=1](and I have a follower)[/SIZE]!! :bleh:
Jun 17 2009 00:21
Photo

kelborn3 → Zoro

Eπειδη εισαι χαζουλης ο lord εχει μεγαλυτερη εξουσια γτ ελεγχενιο τα παντα και τον master.Μα8ε πρωτα τις εννοιες πριν γραφεις fail..... And dont forget the dark side of the force will always be more cool [IMG]http://www.starwars.com/databank/character/nomanor/img/eu_bg.jpg[/IMG]
Jun 17 2009 00:14
Photo

Zoro → kelborn3

Μεχ, λεπτομέρειες... σαν να λέμε Lord Kira και Master Kira... ο Lord είναι πιο ψηλή θέση από Master γενικά, o Master όμως σημαίνει ότι έχει εξουσία σε κάποιο άτομο... οπότε be the lord of nothingness!! :hahaha:
Jun 17 2009 00:10
Photo

Dark_Venus → kelborn3

[url]http://www.youtube.com/watch?v=FDaQSJd641k&NR=1[/url]
Jun 16 2009 23:59