Community Status Updates
BoredForLife → mono
Μερικά τραφγούδια τους ναί :p άκουγε η big sis μου για κάποια χρονική περίοδο και μου τους κώλησε :P
Feb 19 2011 22:02
mono → Kenny
Για το νινί λένε αλλά και εσύ δεν πας πίσω...
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=XRUi3QBEDcE[/YOUTUBE]
Feb 18 2011 01:38
mono → Kenny
Ήμουν η Rose και ήσουν ο Jack...Και τώρα ο έρωτας μας είναι ένα ναυάγιο...
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=saalGKY7ifU[/YOUTUBE]
My heart will go on~
Feb 18 2011 01:14
mono → Kenny
Άκαρδε άνδρα! Δεν φτάνει που με παράτησες με ένα παιδί στην αγκαλιά, τώρα με αγνοείς κιόλας! Τουλάχιστον πλήρωσε τη διατροφή να μπορώ να πάρω στο παιδί πάνες! Χέζει συνέχεια το άτιμο! Πήρε από τον πατέρα του φαίνεται...
Feb 18 2011 01:05
mono → LethalMike
Αν έχεις πύον στις αμυγδαλές τότε είσαι ήδη άρρωστος :P
Κοίτα προς το παρόν κάνε γαργάρες με αλατόνερο, πίνε πολλά ζεστά και πάρε καταμέλες για τον λαιμό, αλλά αν νιώσεις πρήξιμο στο λαιμό σου και να πονάς όταν καταπίνεις πρέπει να πας στο γιατρό...
Feb 17 2011 18:53
LethalMike → mono
Οταν λες αντιβιωση εννοεις φαρμακα συγκεκριμενα για αμυγδαλες ετσι δεν ειναι;
ΟΚ I got that.
Αλλα θελω κατι ωστε να κατασταλεί η κατάσταση ωστε να μην αρρωστησω.
Feb 17 2011 18:39
Fallen_Mpougatsa → mono
Χα χα, ΟΚ, απλώς το ρώτησα επειδή κι εμένα έτσι με λένε, να μη μπερδεύομαι,,, :P
Feb 16 2011 23:47
Fallen_Mpougatsa → mono
Σιγά καλέ τι hard feelings! Κι εγώ διασκεδάζω! Δες το post μου στη γενική συζήτηση και θα καταλάβεις! XD
Feb 16 2011 20:41
mono → Fallen_Mpougatsa
No hard feelings, ελπίζω...:P
Κάνω και εγώ την πλάκα μου με το όλο θέμα XD
Feb 16 2011 20:25
Anelis → mono
Ρε, απλά πρέπει να το δούμε αυτό όταν βγει..
[URL="http://www.movie-list.com/trailers.php?id=dearlemonlima"][B]Dear Lemon Lima[/B][/URL]
Feb 16 2011 09:01
aboumonkey → mono
Και εγώ!
Αλλά πάντα έχει πλάκα να πειράζεις όσους το είδαν πρώτη φορά και συγκινήθηκαν XD
Feb 15 2011 09:46


This status update has reached the maximum number of replies allowed
