Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

laraska → mono

σε χρειαζομαι στο section του ''ποδοσφαιρου''
Ιούν 24 2011 07:32
Φωτογραφία

monoHazuki

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=T1TMtncsdm0[/youtube] :P:P:P:P:P
Ιούν 20 2011 19:40
Φωτογραφία

mono → Warchief

Incest is the best, put your sister to the test φάση :P Και μένα μου πέρασε από το μυαλό αλλά μιλάμε για το ABC Family ~αν κάνεις sex είσαι είτε η κακιά της σειράς, είτε μένεις έγκυος με την πρώτη~ XD (make it or break it style ) Αλλά θα ήταν επικό μόνο και μόνο για τα απανωτά καρδιακά που θα πάθαιναν οι ηλίθιοι γονείς τους ~πού ξέρεις ίσως συνέβαινε και το μοιραίο και μας άδειαζαν και τη γωνιά~ Απλά το είπα γιατί μου αρέσουν τα ζευγάρια που είναι λίγο ετερώνυμα έλκονται και έτσι...Να χουμε να λέμε :P
Ιούν 18 2011 15:06
Φωτογραφία

Warchief → mono

Nαι αυτήν, μπέρδεψα τα ονόματα. Κι εγώ τον πάω τον Emmet αλλά τον θέλω με την Daphne. Bay και Ty ταιριάζουν, να δεις που ο Ty θα αποδειχτεί κι αυτός γκραφιτάς. Κάτι που θα μου άρεσε αλλά δεν το βλέπω να γίνεται, είναι να παιχτεί τίποτα με τον αδερφό και την Bay... ή ακόμα καλύτερα την Daphne! :P
Ιούν 18 2011 14:29
Φωτογραφία

mono → Warchief

Στο είδος του εμένα μου άρεσε. Ας πούμε pretty little liars και hellcats φάγανε drop αλλά το συγκεκριμένο είναι εθιστικό να πάρει! Και δεν περίμενα με τίποτα το ότι η μία θα είναι κουφή! Εννοείς τη Bay με τον Ty? Δεν πολυτρελαίνομαι tbh, προτιμώ να τη δω με τον Emmet XD Θα κάνουν ένα υπέροχα περίεργο ζευγαράκι <33333 Τώρα ούτε και ο Λιαμ μου αρέσει ~και καλά το καλό rich kid με αισθήματα~ πφφφφ. Ας βάζανε εκεί πέρα ένα bad boy να έχουμε λίγο dorama :P
Ιούν 18 2011 14:20
Φωτογραφία

Warchief → mono

Ρε συ, εγώ το ξεκίνησα απλά επειδή είχα όρεξη για κάτι καινούριο, αλλά τελικά μια χαρά είναι σε σύγκριση με παρόμοιες σειρές. Πήγα να δω και το Nine Lives of Chloe King πχ και ήταν τραγικό. Αυτό που με χάλασε μόνο είναι το πόσο γρήγορα προχώρησαν το ρομάτζο της Daphne με τον Ty, που μοιάζει πολύ με τον Johnny Depp κιόλας :P
Ιούν 18 2011 14:11
Φωτογραφία

mono → Warchief

Εθιστικό το switched at birth τελικά :P Αν και με ενοχλούν οι anal ~i wanna "fix" everything~ parents κατά τα άλλα πχοιότητα...Thnx for recommending it ^^
Ιούν 18 2011 13:59
Φωτογραφία

Wild Monkey → mono

Το διανέμουν σε όσους έχουν δηλώσει το βιβλίο. Εγώ δήλωσα Αναγκαστική Εκτέλεση (είναι χωριστά τα συγγράμματα πια :p ) οπότε μόνο να το αγοράσω γίνεται.
Ιούν 17 2011 10:45
Φωτογραφία

mono → Wild Monkey

Το ξέρεις ότι διανέμουν δωρεάν τα ένδικα μέσα με έξοδα των καθηγητών για όσους έχουν δηλώσει το μάθημα? [URL]http://www.law.uoa.gr/proboli-anakoinwshs/politiki-dikonomia-endika-mesa-dianomi-toy-syggrammatos.html?tx_ttnews[/URL]
Ιούν 16 2011 20:03
Φωτογραφία

mono → phm

YOU.ARE.NOT.ALONE.
Ιούν 11 2011 17:54
Φωτογραφία

phm → mono

Πολύ ενδιαφέρον thread έκανες, κι εγώ που νόμιζα ότι μόνο σε εμένα συμβαίνουν αυτά XD
Ιούν 11 2011 17:10
Φωτογραφία

monoFingolfin

Αχα! Ευχαριστώ πολύ ^^
Ιούν 10 2011 18:39
Φωτογραφία

Fingolfinmono

88€ για το κάτω διάζωμα. Η αρένα έχει 65€ και το πάνω διάζωμα έχει 55€. Είναι στο [U][B]κλειστό γήπεδο μπάσκετ[/B][/U] του ΟΑΚΑ και όχι στο ανοιχτό ποδοσφαίρου όπως γίνεται συνήθως επειδή θα έχουν κάποια ειδικά εφέ που πιθανόν χρειάζονται κλειστό χώρο.
Ιούν 10 2011 18:26
Φωτογραφία

monoFingolfin

Να σε ρωτήσω. Πόσο πήγε το μαλλί για τον Waters?
Ιούν 10 2011 13:33
Φωτογραφία

mono → FrenzyApe

Από το [URL="http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=8181"]Ano Hana[/URL] ^^
Ιούν 08 2011 08:29