Community Status Updates
mono → iristella
[IMG]http://i217.photobucket.com/albums/cc224/porphiripetalouda/1243133986942.jpg[/IMG]
[IMG]http://i217.photobucket.com/albums/cc224/porphiripetalouda/1243134014011.jpg[/IMG]
[IMG]http://i217.photobucket.com/albums/cc224/porphiripetalouda/1243134214618.jpg[/IMG]
Nov 11 2009 17:20
melkior → mono
Εσυ δεν εισαι απλως ατυχη τις εφτα πληγες του φαραω εχεις,καλα για το σκληρο δεν το συζητω αν εχει εγγυηση να τους τον πας κατευθειαν τι φταιες εσυ που εισαι γκαντ.... εννοω που σου δινουν ελαττωματικα προιοντα.
Καλα αν μου ειχε τυχει εμενα θα χα φρικαρει ελπιζω να μην ειχες τιποτα σημαντικο μεσα,οσο για εξορκιστη εχω να σου προτεινω ενα καλο Meme Oshino τον λενε γνωστος ειναι θα τον βρεις απ την αλλη μπορεις να περιμενεις εφτα χρονια να περασει.
Nov 11 2009 17:02
iristella → mono
:terror2::OMG3::Crying2:
Calming down angry imouto imagedump
[SPOILER][IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/1257934988624.jpg[/IMG][/SPOILER]
[SPOILER][IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/1255704567805.jpg[/IMG][/SPOILER]
[SPOILER][IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/1257462116373.png[/IMG][/SPOILER]
[SPOILER][IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/1257663841105.jpg[/IMG][/SPOILER]
[SPOILER][IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/1257668235325.jpg[/IMG][/SPOILER]
[SPOILER][IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/1257857342140.jpg[/IMG][/SPOILER]
[SPOILER][IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/1257867261856.jpg[/IMG][/SPOILER]
Nov 11 2009 17:01
mono → iristella
[IMG]http://i217.photobucket.com/albums/cc224/porphiripetalouda/1243269047939.jpg[/IMG]
Nov 11 2009 16:41
mono → melkior
Ας πούμε ότι με την διαχείρηση των οικονομικών μου είμαι παντελώς άθλια...Ε τύχαν και κάτι έκτακτα έξοδα (βλέπε ποτά :P) και τα χρήματα που είχα φυλαγμένα για τον ΟΤΕ έγιναν καπνός :nanana: Σοβαρά τώρα χρειάζομαι κάποιον να διαχειρίζεται τα οικονομικά μου, οι γονείς μου έχουν απηυδήσει τόσα χρόνια...Και ΝΑΙ ξανααρρώστησα:sadist: Δηλαδή πόση γκαντεμιά ρε παιδιά?:nanana: Και πρόσεξε το καλό της υπόθεσης...Για δέυτερη φορά μέσα σε ένα εξάμηνο μου αφήνει χρόνους εξωτερικός σκληρός...την πρώτη φορά έχασα καμιά 500αριά giga τώρα ευτυχώς μόνο κάπου 300...Στο laptop δεν υπάρχει χώρος και φυσικά δεν τολμάω να ξαναπάω στο πλαίσιο να τους πω δώστε μου άλλον, θα με βρίσουν...
Τι προτείνεις? σκεφτόμουν σοβαρά κανα τρισάγιο ή κανα εξορκισμό...Και πάνω που έφυγε ο Κρόνος από την Παρθένο και είπα θα δούμε άσπρη μέρα :P
Nov 11 2009 16:02
melkior → mono
Kαλα ποιος σε καταραστκε και εχεις τετοια ατυχια ολα μαζεμενα σου πεσανε προσεχε γιατι την παρασκευη εχει 13 εκεινη την μερα καλο ειναι να ελαττώσεις τις μετακινησης σου στο μινιμουμ.
Καλα ποσο καιρο ειχες να πληρωσεις τον λογαριασμο συνηθως αφηνουν αρκετο καιρο περιθωριο ενω σου στελνουν και ειδοποιηση.
Nov 11 2009 15:29
mono → Nighteyes
Ε βγήκα λιγουλάαααακι εκτός προυπολογισμού αυτό το μήνα οπότε...Μιλάμε για σύνδρομο στέρησης όμως, αρρώστησα κιόλας και καθόμουν σπίτι οπότε ήρθε και έδεσε και έχασα και τα καλύτερα απ' ότι βλέπω:nanana:
Anw I am back :burningbe3: Καλώς σας βρήκα :P
Nov 11 2009 08:13
Nighteyes → mono
Γι [COLOR=DarkOrchid][URL="http://www.anime.gr/forums/showpost.php?p=352316&postcount=98"]αυτό [/URL][/COLOR]εξαφανίστηκες; Tην έχω πατήσει κι εγώ έτσι με το internet. Άσε, δεν χαρίζουν κάστανα πια.
Welcome back.:D
Nov 11 2009 06:59
mono → Kenny
Α πάρα πολύ ωραία...Εγώ στο πριν, εσύ στο πώς θα σαι μετά, ολοκληρώθηκε το σκηνικό...[SIZE=1]*ακονίζει τη χατζάρα*[/SIZE]
Nov 11 2009 04:45
mono → Kenny
[IMG]http://i217.photobucket.com/albums/cc224/porphiripetalouda/1254336602249.jpg[/IMG]
Nov 11 2009 04:10
mono → Kenny
[QUOTE]Aν ήταν παρούσα μια άλλη ψυχή θα έλεγε ότι δεν τυφλώνει το background αλλά η profile pic αλλά εγώ δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος.. [/QUOTE]
Δεν ξέρω που αναφέρεται η κυρία αλλά ένα έχω να δηλώσω...
ΛΕΙΠΕΙ Ο ΓΑΤΟΣ ΚΑΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ!:burningbe3:
Nov 11 2009 03:46
mono → Kenny
WHAT IS WRONG WITH THE WORLD?
Να ανησυχὼ? Έρχεται η συντέλεια του κόσμου? Τα έσχατα τα έσχατα!:bike::fromabove:
Nov 10 2009 14:12


This status update has reached the maximum number of replies allowed
