Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
mono → Hajime_Saito
Εγώ δεν μπαίνω στα threads του gintama για να μη φάω spoiler :P:P:P
Νοέ 18 2009 00:51
mono → RiDeLub
Heeeeeeeeeey hooooooo
Ωραίο το πάρτυ, κρίμας που δεν μπορούσες, αν κανονίσουμε τίποτα άλλο να σου στείλω κανα pm ή καιγόμαστε στο WoW? :P
Νοέ 17 2009 00:57
mono → Serestrum
Εγώ πάλι θα συμφωνήσω με αυτόν τον τύπο [URL="http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=beat"]εδώ πέρα [/URL]για τα παιδάκια :P
Νοέ 17 2009 00:50
Serestrum → mono
μεχ... δεν βαριεσαι.... παπαριες και παπαρακια κανουν τα χαζα παιδακια....
Νοέ 17 2009 00:41
mono → Serestrum
Τελικά τα θέλει ο οργανισμός σου...
Χάσατε show πάντως...Μετά που φύγατε έριξα κάτι χορούς...χεχ
Νοέ 17 2009 00:29
Serestrum → mono
χουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
υυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
υυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυμπορωνατοκανωολοτοβραδυχωριςλογοουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
υυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
υυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
υυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
υυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
υυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
Νοέ 16 2009 21:37
Tenshi → mono
[quote].Καλού κακού ας λύσει ο κτηνίατρος αυτό το πολύ σοβαρό επιστημονικό-φιλοσοφικό ζήτημα...[/quote]
εε...τα παραλετε καλε... με κανετε και ντρεπομαι!! :$
:p
Νοέ 15 2009 13:18
mono → Serestrum
Οκ έκλεισε...Φέρνεις το γαλακτομπούρεκο, φέρνω τα γλειφιτζούρια ;)
Νοέ 13 2009 20:09


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
