Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

monoHajime_Saito

Εγώ δεν μπαίνω στα threads του gintama για να μη φάω spoiler :P:P:P
Νοέ 18 2009 00:51
Φωτογραφία

mono → RiDeLub

Heeeeeeeeeey hooooooo Ωραίο το πάρτυ, κρίμας που δεν μπορούσες, αν κανονίσουμε τίποτα άλλο να σου στείλω κανα pm ή καιγόμαστε στο WoW? :P
Νοέ 17 2009 00:57
Φωτογραφία

Serestrum → mono

ναι ναι... το διαβασα... λαμπρος επιστημων λεμεεε
Νοέ 17 2009 00:54
Φωτογραφία

mono → Serestrum

Εγώ πάλι θα συμφωνήσω με αυτόν τον τύπο [URL="http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=beat"]εδώ πέρα [/URL]για τα παιδάκια :P
Νοέ 17 2009 00:50
Φωτογραφία

Serestrum → mono

μεχ... δεν βαριεσαι.... παπαριες και παπαρακια κανουν τα χαζα παιδακια....
Νοέ 17 2009 00:41
Φωτογραφία

mono → Serestrum

Κάτι έμαθα...Άσε και έχει να χορέψει κόσμος στο ταψί...
Νοέ 17 2009 00:34
Φωτογραφία

Serestrum → mono

εμεις χορευαμε χθες ολο το βραδυ... καλα ηταν....
Νοέ 17 2009 00:30
Φωτογραφία

mono → Serestrum

Τελικά τα θέλει ο οργανισμός σου... Χάσατε show πάντως...Μετά που φύγατε έριξα κάτι χορούς...χεχ
Νοέ 17 2009 00:29
Φωτογραφία

Serestrum → mono

χουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ υυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ υυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυμπορωνατοκανωολοτοβραδυχωριςλογοουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ υυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ υυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ υυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ υυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ υυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
Νοέ 16 2009 21:37
Φωτογραφία

Tenshi → mono

Χεχε!! Okie dokie dear. Αστο πάνω μου!! ;) :p
Νοέ 15 2009 14:36
Φωτογραφία

mono → Tenshi

Γιατρέ αφήνω τα ζώα (του φόρουμ και μη) στα χέρια σου :P
Νοέ 15 2009 13:52
Φωτογραφία

Tenshi → mono

[quote].Καλού κακού ας λύσει ο κτηνίατρος αυτό το πολύ σοβαρό επιστημονικό-φιλοσοφικό ζήτημα...[/quote] εε...τα παραλετε καλε... με κανετε και ντρεπομαι!! :$ :p
Νοέ 15 2009 13:18
Φωτογραφία

Serestrum → mono

Θα το σκεφτω...
Νοέ 13 2009 20:19
Φωτογραφία

mono → Serestrum

Οκ έκλεισε...Φέρνεις το γαλακτομπούρεκο, φέρνω τα γλειφιτζούρια ;)
Νοέ 13 2009 20:09
Φωτογραφία

Serestrum → mono

πωωωω ζημια... και εχω να φαω πολυ καιρο... θελω.
Νοέ 13 2009 19:48