Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Erisadesu → mono

thank you για την πρόσκληση θα σε ενημερώσω.
Φεβ 09 2010 13:37
Φωτογραφία

mono → Erisadesu

Έλα τώρα...Που δεν σ' αρεσε...Είδα πως τάιζες τη Λένα τα τζατζίκια... Όταν τελειώσει η εξεταστική μου, αν θες να κατέβεις, μπορείς να μέινεις σε μένα :P
Φεβ 09 2010 13:13
Φωτογραφία

Erisadesu → mono

με απειλείς με eating meeting? έλεγα να κατέβω την Παρασκευή αλλά δεν έχω λεφτά οπότε...θα καθυστερήσω να κατέβω ακόμη...άσε που τώρα που έφυγε η κολλητή στην Κρήτη δεν έχω και που να μείνω και στην θεία μου δεν ξαναπάω.
Φεβ 09 2010 13:03
Φωτογραφία

mono → Erisadesu

Αι μαρή...Πότε θα κατέβεις να πάμε να σε ταίσω πα ι δάκια ?
Φεβ 09 2010 12:58
Φωτογραφία

Anelismono

i fund THAT!!
Φεβ 09 2010 12:51
Φωτογραφία

monoAnelis

Καλημέρα :gotit: Τα ζα αν δεν καταλαβαίνουν να πάνε να βοσκήσουν και να μας αφήσουν ήσυχους :P
Φεβ 09 2010 12:49
Φωτογραφία

Anelismono

πούυυυ να καταλάβουν τα ζα, όμως!!! :P καλημέρες!
Φεβ 09 2010 12:40
Φωτογραφία

Night Wizard Sealmono

:hihi2::hihi2::hihi2::hihi2:. Είσαι και εσύ όμως! RISPECT MONO-CHAN . :hihi2: Δεν θα βγώ ζωντανός από την Μαύρη τρύπα.:hihi2::hihi2:
Φεβ 08 2010 17:32
Φωτογραφία

Erisadesu → mono

ναι ρε γμτ ον λαιν ειμαι. στειλε μου πάλι το mail σου σε Pm γιατί το έχασα.
Φεβ 04 2010 15:05
Φωτογραφία

monoHazuki

Εγώ ζαχαρίτσα δεν?:blingeye2:
Φεβ 04 2010 12:57
Φωτογραφία

mono → Erisadesu

Πότε θα γίνω μάνα? Με πέτυχες σε περίοδο τρελή...Εξεταστική με γονείς πάνω από το σβέρκο μου, χαλασμένο pc,μόλις του ριξα ένα φορματ και κάπως πήρε τα πάνω του, λεφτά πουθενά, ψάχνω για δουλειά, σε λέω ρε τρελά κέφια...Οπότε Θεσσαλονίκη γιοκ προς το παρόν...Ρε συ δεν σε έχω δει ποτέ online στο msn, μπαίνεις ποτέ?
Φεβ 04 2010 11:13
Φωτογραφία

Erisadesu → mono

πότε θα τσακιστείς να ανέβεις επάνω; πότε θα μου πεις κανα καλό yaoi manga? πότε θα τα πουμε στο μσν?
Φεβ 04 2010 01:19
Φωτογραφία

mono → moonheart

lav εκανα φορματ και γ@μήθηκε το σύμπαν, τώρα το άνοιξα...Διάβαζα τις προάλλες...Πάρε με στο κινητό, ή πες μου να σε πάρω σπίτι ή μπες μσν :P ~~~~μάααακια~~~~
Φεβ 03 2010 12:17
Φωτογραφία

moonheart → mono

μωρακλα μου που εχεις χαθει? :P
Φεβ 03 2010 11:58
Φωτογραφία

monoBlack Rock

Καλή Χρονιά και σου εύχομαι φέτος να καταφέρεις να έρθεις πιο κοντά στα όνειρα σου :33333333 Το artwork υπέροχο σε ευχαριστώ πολύ:kawaii:
Ιαν 04 2010 18:24