Community Status Updates
Napster → ant0nic_
Ωραίο άθλημα, κρίμα που δεν ασχολούντε στην Ελλάδα τόσο πολύ.
Επίσης σήμερα έπαιξα με τον ξάδελφο μου στο ps2, απλά θα έπρεπε να ντρέπομαι έτσι όπως έχασα σήμερα. :P
Βλέπεις και αγώνες?
Jul 04 2011 18:22
Napster → Night Wizard Seal
Πίτσα, μπύρα και άκου το ΕΠΟΣ. :P
[URL]http://www.youtube.com/watch?v=NyPvJLcn5JA&feature=related[/URL]
Edit: Πάρε και download link.
[URL="http://www.megaupload.com/?d=JT9AZ0EQ"]Here[/URL].
Jul 03 2011 00:29
Napster → shinigami94
Yeap, το ξερω. Ειναι επισης απο τα αγαπημενα μου. :P Απλα νομιζα πως εκει βαζαμε μονο j-songs. :P
Jun 30 2011 18:20
Napster → shinigami94
Το Freedom δεν ειναι j-song αλλα +1 για την μπαντα. Απο τις αγαπημενες μου.
Jun 30 2011 17:15
Eva_But_No_Apple → Napster
Αι νοου <3
Και ειδα το ποστ για την ταινια στα ρεσεντ ενω δεν μπαινω εδω περα και ...χ__Χ :D
Jun 28 2011 03:01
Napster → Kai
Ελα, μη στεναχωριεσαι. Μπορει αμα το συνεχιζε να ειχε γινει σαν το Gamaran.:P
Με λιγα λογια μου λες να αρχισω Naruto-Bleach τωρα που εχω γυαλια. Nice!
Πω...αντε θα το σκεφτω τοτε, μπορει να μην παω. Μακαρι να βρεξει ή τουλαχιστον να μην εχει ηλιο.
Χεχεχε, και 'γω θελω να φυγω αλλα θα το κανω μετα τις 8-13ης Ιουλιου.
Jun 24 2011 20:48
Kai → Napster
Ναι, τελειώνει στο επόμενο τεύχος της Jump. Κρίμα.
Βασικά, αν θέλαμε ποιότητα-ποιότητα ίσως να μην πηγαίναμε στην Jump, αλλά και πάλι... τι θα πει ποιότητα στα manga; Μπορούμε να το φιλοσοφίσουμε το θέμα.
Ποιος τη χάρη σου τώρα με τα νέα σου γυαλιά, δεν μπορείς πλέον να παραπονιέσαι για τίποτα.
Λένε για ίδια θερμοκρασία πάλι αύριο και την Κυριακή βροχή. Τώρα αν θα ισχύσει ή όχι είναι άλλο θέμα.
Άσε ναι, βασικά, όσο περνάνε οι μέρες και βλέπω ότι ανεβαίνει η θερμοκρασία, θέλω να φύγω.
Jun 24 2011 13:16


This status update has reached the maximum number of replies allowed
