Jump to content


Community Status Updates


Photo

ant0nic_ → Napster

Ναι μερικές φορές mlb, ξέρεις...
Jul 04 2011 23:17
Photo

Napster → ant0nic_

Ωραίο άθλημα, κρίμα που δεν ασχολούντε στην Ελλάδα τόσο πολύ. Επίσης σήμερα έπαιξα με τον ξάδελφο μου στο ps2, απλά θα έπρεπε να ντρέπομαι έτσι όπως έχασα σήμερα. :P Βλέπεις και αγώνες?
Jul 04 2011 18:22
Photo

ant0nic_ → Napster

:DDD Παίζεις και εσύ;
Jul 04 2011 18:02
Photo

Napster → ant0nic_

Baseball? ο.Ο ωραιος!
Jul 04 2011 17:31
Photo

Night Wizard Seal → Napster

Ω, ευχαριστώ πάρα πολύ! :) :) Domo, domo arigatou!!!
Jul 03 2011 00:47
Photo

Napster → Night Wizard Seal

Πίτσα, μπύρα και άκου το ΕΠΟΣ. :P [URL]http://www.youtube.com/watch?v=NyPvJLcn5JA&feature=related[/URL] Edit: Πάρε και download link. [URL="http://www.megaupload.com/?d=JT9AZ0EQ"]Here[/URL].
Jul 03 2011 00:29
Photo

iristella → Napster

Eυχαριστώ πολύ για τις ευχές. Και σε σένα ότι επιθυμείς. :3
Jul 01 2011 12:50
Photo

Napster → shinigami94

Yeap, το ξερω. Ειναι επισης απο τα αγαπημενα μου. :P Απλα νομιζα πως εκει βαζαμε μονο j-songs. :P
Jun 30 2011 18:20
Photo

shinigami94 → Napster

Είναι όμως ιαπωνικό το συγκρότημα :P
Jun 30 2011 17:29
Photo

Napster → shinigami94

Το Freedom δεν ειναι j-song αλλα +1 για την μπαντα. Απο τις αγαπημενες μου.
Jun 30 2011 17:15
Photo

Napster → iristella

Χρονια πολλα! (αν και αργησα...):cry5::bahhh:
Jun 28 2011 18:39
Photo

Eva_But_No_Apple → Napster

Αι νοου <3 Και ειδα το ποστ για την ταινια στα ρεσεντ ενω δεν μπαινω εδω περα και ...χ__Χ :D
Jun 28 2011 03:01
Photo

Napster → Eva_But_No_Apple

Εχεις το καλυτερο avatar! Μπραβο!
Jun 28 2011 01:57
Photo

Napster → Kai

Ελα, μη στεναχωριεσαι. Μπορει αμα το συνεχιζε να ειχε γινει σαν το Gamaran.:P Με λιγα λογια μου λες να αρχισω Naruto-Bleach τωρα που εχω γυαλια. Nice! Πω...αντε θα το σκεφτω τοτε, μπορει να μην παω. Μακαρι να βρεξει ή τουλαχιστον να μην εχει ηλιο. Χεχεχε, και 'γω θελω να φυγω αλλα θα το κανω μετα τις 8-13ης Ιουλιου.
Jun 24 2011 20:48
Photo

Kai → Napster

Ναι, τελειώνει στο επόμενο τεύχος της Jump. Κρίμα. Βασικά, αν θέλαμε ποιότητα-ποιότητα ίσως να μην πηγαίναμε στην Jump, αλλά και πάλι... τι θα πει ποιότητα στα manga; Μπορούμε να το φιλοσοφίσουμε το θέμα. Ποιος τη χάρη σου τώρα με τα νέα σου γυαλιά, δεν μπορείς πλέον να παραπονιέσαι για τίποτα. Λένε για ίδια θερμοκρασία πάλι αύριο και την Κυριακή βροχή. Τώρα αν θα ισχύσει ή όχι είναι άλλο θέμα. Άσε ναι, βασικά, όσο περνάνε οι μέρες και βλέπω ότι ανεβαίνει η θερμοκρασία, θέλω να φύγω.
Jun 24 2011 13:16