Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Mad_Hatter → kelborn3

Αγαπαμε καθε ripoff του θεου.
Ιούν 13 2010 20:28
Φωτογραφία

Mad_Hatter → The Tragic Prince

[I][QUOTE=The Tragic Prince] [I]Naruto. Serious business! [/I] [/QUOTE][/I] [I][IMG]http://i50.tinypic.com/24bmbtx.jpg[/IMG][/I]
Ιούν 13 2010 20:27
Φωτογραφία

kelborn3 → Mad_Hatter

Βλεπω εμαθες τον χισοκα απο την καλη και απο την αναποδη?
Ιούν 13 2010 20:17
Φωτογραφία

d.neko-angel → Mad_Hatter

και εγώ ευχαριστώ για την αποδοχή ^^
Ιούν 13 2010 02:14
Φωτογραφία

Mad_Hatter → d.neko-angel

thanks για το friend request :)
Ιούν 13 2010 02:04
Φωτογραφία

Night Wizard SealMad_Hatter

Thank you very much,Hatter-san ^_^.
Ιούν 11 2010 22:51
Φωτογραφία

Mad_HatterNight Wizard Seal

χρονια πολλα ^^
Ιούν 11 2010 17:35
Φωτογραφία

The Tragic Prince → Mad_Hatter

είμαι υπό την επήρεια του fma ακομα
Ιούν 11 2010 15:13
Φωτογραφία

Mad_Hatter → The Tragic Prince

[IMG]http://i46.tinypic.com/35a6p9j.png[/IMG] πολυ one-sided εχει γινει το spam τωρα τελευταια.......
Ιούν 11 2010 14:59
Φωτογραφία

Mad_Hatteriristella

Κατσε, δηλαδη ξερεις την asuka να κολαει σε cool bishonen?I mean look at Kaji and Shinji xd Επισης για να φτασει στη παραλια απαραιτητη προυποθεση ειναι να βγει απο την ψυχοLCLσουπα, το οποιο απαιτει "a desire to live", something that sasuke lacks.
Ιούν 09 2010 23:52
Φωτογραφία

iristellaMad_Hatter

He is a guy. Φυσικά και είναι ο τύπος της. Οτιδήποτε αρσενικό και στέκεται σε δύο πόδια (καλά για το τελευταίο δεν παίρνω και όρκο) είναι ο τύπος της. XD Και μου λες θα πέρναγε από μπροστά της το cool bishonen και δεν θα του την έπεφτε? Άσχετο με το αν ο Kaworu είχε περισσότερες πιθανότητες από αυτήν να ρίξει τον sasuke. Αφού φαντάζομαι και το τέλος. Sasuke and Asuka at the beach γυρναει η Asuka κάνει το disgusting, γυρνάει ο άλλος της σκάει δυο σφαλιαρίδια και δυό ηλεκτροσόκ και βγάζει το σκασμό. XD
Ιούν 09 2010 22:22
Φωτογραφία

Mad_Hatteriristella

Σιγα μην ασχολιοτανε με τον παπαρα, ο σασκε δεν ειναι ο τυπος της xd Και ας τολμουσε να κανει τιποτα, εχουμε ενα AT FIELD και eyepatch για προστασια
Ιούν 09 2010 22:02
Φωτογραφία

iristellaMad_Hatter

γιατί τι άλλο περίμενες να γίνει αν αυτοί οι δύο συναντιόντουσαν ποτέ? ΧD -Asuka: nag nag nag, πέσιμο, nag nag nag - Sasuke: *chidori* *ήχος από άντερα που πετάγονται*
Ιούν 09 2010 21:56
Φωτογραφία

Mad_Hatteriristella

yup, what else could it possibly mean? :P btw σε μισω που εγραψες οτι ο αγαπημενος μου χαρακτηρας θα πεθανει απο τον πιο μισητο μου
Ιούν 09 2010 21:53
Φωτογραφία

iristellaMad_Hatter

You mean Giant white winged sasuke who wants to become one with naruto right? :P
Ιούν 09 2010 17:28