Community Status Updates
Mad_Hatter → Tea-chan
heh, ψαχνω και το "my pain is far greater that yours" σε gifaκι τωρα ^^
Jul 01 2010 21:10
Tea-chan → Mad_Hatter
Να είσαι καλά με τις εικόνες στο Naruto episode thread. Με έκανες και βάραγα τη γροθιά στο γραφείο από τα γέλια.
[spoiler][IMG]http://img248.imageshack.us/img248/4555/30346755.jpg[/IMG][/spoiler]
Jul 01 2010 20:38
Mad_Hatter → kelborn3
[B][SIZE=7]BEEP BEEP[/SIZE][/B]
[IMG]http://i48.tinypic.com/33ljvae.gif[/IMG]
Jul 01 2010 19:04
Mad_Hatter → Zoro
Καλο ηταν και του naruto, απλα ηταν πρωι και βαριομουν να γραψω
Δεν ειπα δα και τιποτα κακο, να ξεφωρτοθουνε τον naruto ειπα xd
Nah OPs was better.More feelings
Jul 01 2010 16:58
Zoro → Mad_Hatter
Ποιο, το Κυνηγός-yaoi-με-άλλον-Κυνηγό; (σαν να λέμε Sasuke x Naruto ένα πράγμα :hahaha:)
Μα είπα, πρώτα να τελειώσω το FMA και μετά καπάκι ακολουθάει αυτό, πάνω από ένα μεγάλο shonen δεν προλαβαίνω, χώρια που μπερδεύω γεγονότα μετά... patience my young padawan, στο 47 είμαι και αν δεν είχα εξεταστική παίζει να το τελείωνα αυτή τη βδομάδα, αλλά καλύτερα από την μια, να περιμένω να βγει και το 64 και να το τελειώσω προς επόμενη βδομάδα μεριά, με την ησυχία μου. :P
Btw[QUOTE=Mad_Hatter;406516]please, χαρη τους εκανε ο Madara.Τετοιο γιο στον καιαδα επρεπε να τον πεταξουν με το που βγηκε:hahaha:.
Κουζινα μου δεν εκανες λαθος, κοριτσι εκανε η Mikoto.
Τον madara αρχιζω να τον χωνευω.Δεν ηταν τελικα παντα οσο βλακας ειναι τωρα, φαινετε εκανε τον κοπο να καταστρωνει σχεδια.
Θελω το επομενο.Ανυπομονω να δω τον πιο υπερεκτιμημενο χαρακτηρα της σειρας να ψοφα.[/QUOTE]Hate much? Σχεδόν ούτε έναν καλό λόγο δεν είπες. XD
Θα ακουστώ ιερόσυλος τώρα αν πω ότι το flashback του Naruto (συνολικά όχι το του chapter) μου άρεσε πιο πολύ απ' του OP; :P
Jul 01 2010 16:45
Mad_Hatter → The Tragic Prince
Εξακολουθω να βλεπω πως ειναι μονοπλευρο το imagedump και τσαντιζομε
[IMG]http://i48.tinypic.com/2a7itd1.jpg[/IMG]
Jul 01 2010 12:37
Mad_Hatter → iristella
Θα μπει καμια μυγα στο στομα του kanda ετσι οπως το εχει ανοιξει
Jun 30 2010 21:54
Mad_Hatter → Serestrum
Ποιος να μου το ελεγε ρε οτι θα με ποιασεις εσυ αδιαβαστο με σειρα mecha xd
Jun 30 2010 13:59
iristella → Mad_Hatter
Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Και σε σένα εύχομαι ότι καλύτερο και να σαι πάντα καλά. ^^
Jun 28 2010 23:14


This status update has reached the maximum number of replies allowed
