Jump to content


Community Status Updates


Photo

Mad_HatterKenny

Σπερες, τα raw τελικα του Akagi που τα βρισκουμε? :P
Jul 07 2010 18:04
Photo

Mad_Hatter → The Tragic Prince

[IMG]http://i50.tinypic.com/sxbwco.jpg[/IMG]
Jul 05 2010 23:10
Photo

Mad_HatterTea-chan

heh, ψαχνω και το "my pain is far greater that yours" σε gifaκι τωρα ^^
Jul 01 2010 21:10
Photo

Tea-chanMad_Hatter

Να είσαι καλά με τις εικόνες στο Naruto episode thread. Με έκανες και βάραγα τη γροθιά στο γραφείο από τα γέλια. [spoiler][IMG]http://img248.imageshack.us/img248/4555/30346755.jpg[/IMG][/spoiler]
Jul 01 2010 20:38
Photo

Mad_Hatter → kelborn3

[B][SIZE=7]BEEP BEEP[/SIZE][/B] [IMG]http://i48.tinypic.com/33ljvae.gif[/IMG]
Jul 01 2010 19:04
Photo

Mad_Hatter → Zoro

Καλο ηταν και του naruto, απλα ηταν πρωι και βαριομουν να γραψω Δεν ειπα δα και τιποτα κακο, να ξεφωρτοθουνε τον naruto ειπα xd Nah OPs was better.More feelings
Jul 01 2010 16:58
Photo

Zoro → Mad_Hatter

Ποιο, το Κυνηγός-yaoi-με-άλλον-Κυνηγό; (σαν να λέμε Sasuke x Naruto ένα πράγμα :hahaha:) Μα είπα, πρώτα να τελειώσω το FMA και μετά καπάκι ακολουθάει αυτό, πάνω από ένα μεγάλο shonen δεν προλαβαίνω, χώρια που μπερδεύω γεγονότα μετά... patience my young padawan, στο 47 είμαι και αν δεν είχα εξεταστική παίζει να το τελείωνα αυτή τη βδομάδα, αλλά καλύτερα από την μια, να περιμένω να βγει και το 64 και να το τελειώσω προς επόμενη βδομάδα μεριά, με την ησυχία μου. :P Btw[QUOTE=Mad_Hatter;406516]please, χαρη τους εκανε ο Madara.Τετοιο γιο στον καιαδα επρεπε να τον πεταξουν με το που βγηκε:hahaha:. Κουζινα μου δεν εκανες λαθος, κοριτσι εκανε η Mikoto. Τον madara αρχιζω να τον χωνευω.Δεν ηταν τελικα παντα οσο βλακας ειναι τωρα, φαινετε εκανε τον κοπο να καταστρωνει σχεδια. Θελω το επομενο.Ανυπομονω να δω τον πιο υπερεκτιμημενο χαρακτηρα της σειρας να ψοφα.[/QUOTE]Hate much? Σχεδόν ούτε έναν καλό λόγο δεν είπες. XD Θα ακουστώ ιερόσυλος τώρα αν πω ότι το flashback του Naruto (συνολικά όχι το του chapter) μου άρεσε πιο πολύ απ' του OP; :P
Jul 01 2010 16:45
Photo

Mad_Hatter → Zoro

ψιτ αρχισες τελικα εσυ αυτο που σου ειπα?
Jul 01 2010 13:46
Photo

Mad_Hatter → The Tragic Prince

Εξακολουθω να βλεπω πως ειναι μονοπλευρο το imagedump και τσαντιζομε [IMG]http://i48.tinypic.com/2a7itd1.jpg[/IMG]
Jul 01 2010 12:37
Photo

Mad_Hatteriristella

Θα μπει καμια μυγα στο στομα του kanda ετσι οπως το εχει ανοιξει
Jun 30 2010 21:54
Photo

Serestrum → Mad_Hatter

bwahahahaha.... be afraid.
Jun 30 2010 14:05
Photo

Mad_Hatter → Serestrum

Ποιος να μου το ελεγε ρε οτι θα με ποιασεις εσυ αδιαβαστο με σειρα mecha xd
Jun 30 2010 13:59
Photo

The Tragic Prince → Mad_Hatter

Run Run or you ll be well done
Jun 29 2010 15:14
Photo

Mad_Hatter → The Tragic Prince

[IMG]http://i47.tinypic.com/2dlvl3a.gif[/IMG]
Jun 29 2010 14:35
Photo

iristellaMad_Hatter

Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Και σε σένα εύχομαι ότι καλύτερο και να σαι πάντα καλά. ^^
Jun 28 2010 23:14