Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
iristella → Mad_Hatter
Κοίτα αν είναι την μονοτονία των Bishonen να την σπάνε οι υποψηφιότητες για το Kitscherella thanks! but no thanks. Θα μείνω στην μονοτονία μου. :P
Ιούλ 23 2010 20:19
Mad_Hatter → iristella
Its a manly mustache[SIZE=1] (or something like that)[/SIZE][SIZE=3]![/SIZE]
Να σπασει την μονοτονια των bishonen xd
Ιούλ 23 2010 20:13
iristella → Mad_Hatter
Πουφ. Το έβαλες στο profil μου και βρώμισε ψάρι και ψοφίμι. Είναι και καλοκαίρι και η μπόχα έφτασε σε επίπεδα όπλου μαζικής καταστροφής.
Αυτό στη μύτη τι ρόλο βαράει?
Ιούλ 23 2010 19:00
Mad_Hatter → matassos
Ωραια η τωρινη sig xd
Του ξεφυγε βεβαια λιγο το σχεδιο απο τη μεση και κατω, αλλα απο μεση και πανω την πετυχε
[SIZE=1]fan of sideboob xd[/SIZE]
Ιούλ 23 2010 18:13
Mad_Hatter → iristella
[QUOTE=iristella]
Τέτοιο uber χαρακτήρα, κάτι toilet mangas σαν το one piece ούτε στα πιο τρελά τους όνειρα δεν θα έχουνε ποτε.
[/QUOTE]
[IMG]http://i28.tinypic.com/14vtcb6.jpg[/IMG]
Manlybeard wants to have a word with you and your bitch of a hokage
/spybot off, επειδη πολυ καιρο ειχαμε να τσακωθουμε xd
Ιούλ 23 2010 14:32
Mad_Hatter → The Tragic Prince
Soma Cruz Fanarts requested
[SIZE=1]Βγες απο το /jp/ ρε[/SIZE]
Ιούλ 21 2010 22:12
Mad_Hatter → Kenny
[QUOTE=Kenny]
Άσε που ο Akagi Shigeru είναι τόσο απίστευτα γαμάτoς και uber τύπος μπροστά στον Light
[/QUOTE]
The truth must be told
[IMG]http://i28.tinypic.com/9k9j5k.jpg[/IMG]
Ιούλ 08 2010 16:48
Mad_Hatter → Kenny
Dear god, θα μας αρρωστησει αυτο το manga
Οπως το πες, Mahjong gambling is serious bussiness xd
Ιούλ 07 2010 18:44
Kenny → Mad_Hatter
Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω, αλλά ΑΚΟΜΑ στη μάχη με τον Washizu βρισκόμαστε. :hahaha:
Διάβαζα σχόλια αναγνωστών στο amazon.co.jp... αρκετοί έχουν κουραστεί με το stretching που έχει φάει αυτή η μάχη, σε φάση "1 τόμος για να αποφασίσει ο Akagi τι κομμάτι θα πετάξει σ' αυτόν τον γύρο". Τι να κάνουμε, Akagi is srs bzns. XD
Ιούλ 07 2010 18:20
Mad_Hatter → Kenny
Thanks, η μαχη με τον Washizu με ενδιαφερει να εχει τελιωσει xd
Ιούλ 07 2010 18:17
Kenny → Mad_Hatter
[url]http://www.jcafe24.net/index.php?topic=1688.0[/url]
Χρειάζεται εγγραφή, αλλά για raws είναι παράδεισος.
Keep in mind ότι το Akagi δεν έχει τελειώσει ούτε στην Ιαπωνία.
Ιούλ 07 2010 18:12


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
