Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Mad_HatterPhantom Duck

Χρονια πολλα man, με μια μικρη καθυστερηση βεβαια xd
Ιούλ 24 2010 00:07
Φωτογραφία

matassos → Mad_Hatter

λολ ελπιζω οχι μονο των sideboob! ;)
Ιούλ 23 2010 23:16
Φωτογραφία

Mad_Hatteriristella

ε οχι και κιτσ το gar μουστακι xd
Ιούλ 23 2010 23:09
Φωτογραφία

iristellaMad_Hatter

Κοίτα αν είναι την μονοτονία των Bishonen να την σπάνε οι υποψηφιότητες για το Kitscherella thanks! but no thanks. Θα μείνω στην μονοτονία μου. :P
Ιούλ 23 2010 20:19
Φωτογραφία

Mad_Hatteriristella

Its a manly mustache[SIZE=1] (or something like that)[/SIZE][SIZE=3]![/SIZE] Να σπασει την μονοτονια των bishonen xd
Ιούλ 23 2010 20:13
Φωτογραφία

iristellaMad_Hatter

Πουφ. Το έβαλες στο profil μου και βρώμισε ψάρι και ψοφίμι. Είναι και καλοκαίρι και η μπόχα έφτασε σε επίπεδα όπλου μαζικής καταστροφής. Αυτό στη μύτη τι ρόλο βαράει?
Ιούλ 23 2010 19:00
Φωτογραφία

Mad_Hatter → matassos

Ωραια η τωρινη sig xd Του ξεφυγε βεβαια λιγο το σχεδιο απο τη μεση και κατω, αλλα απο μεση και πανω την πετυχε [SIZE=1]fan of sideboob xd[/SIZE]
Ιούλ 23 2010 18:13
Φωτογραφία

Mad_Hatteriristella

[QUOTE=iristella] Τέτοιο uber χαρακτήρα, κάτι toilet mangas σαν το one piece ούτε στα πιο τρελά τους όνειρα δεν θα έχουνε ποτε. [/QUOTE] [IMG]http://i28.tinypic.com/14vtcb6.jpg[/IMG] Manlybeard wants to have a word with you and your bitch of a hokage /spybot off, επειδη πολυ καιρο ειχαμε να τσακωθουμε xd
Ιούλ 23 2010 14:32
Φωτογραφία

Mad_Hatter → The Tragic Prince

Soma Cruz Fanarts requested [SIZE=1]Βγες απο το /jp/ ρε[/SIZE]
Ιούλ 21 2010 22:12
Φωτογραφία

Mad_Hatter → The Tragic Prince

[IMG]http://i32.tinypic.com/119cuhy.jpg[/IMG]
Ιούλ 14 2010 23:57
Φωτογραφία

Mad_HatterKenny

[QUOTE=Kenny] Άσε που ο Akagi Shigeru είναι τόσο απίστευτα γαμάτoς και uber τύπος μπροστά στον Light [/QUOTE] The truth must be told [IMG]http://i28.tinypic.com/9k9j5k.jpg[/IMG]
Ιούλ 08 2010 16:48
Φωτογραφία

Mad_HatterKenny

Dear god, θα μας αρρωστησει αυτο το manga Οπως το πες, Mahjong gambling is serious bussiness xd
Ιούλ 07 2010 18:44
Φωτογραφία

KennyMad_Hatter

Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω, αλλά ΑΚΟΜΑ στη μάχη με τον Washizu βρισκόμαστε. :hahaha: Διάβαζα σχόλια αναγνωστών στο amazon.co.jp... αρκετοί έχουν κουραστεί με το stretching που έχει φάει αυτή η μάχη, σε φάση "1 τόμος για να αποφασίσει ο Akagi τι κομμάτι θα πετάξει σ' αυτόν τον γύρο". Τι να κάνουμε, Akagi is srs bzns. XD
Ιούλ 07 2010 18:20
Φωτογραφία

Mad_HatterKenny

Thanks, η μαχη με τον Washizu με ενδιαφερει να εχει τελιωσει xd
Ιούλ 07 2010 18:17
Φωτογραφία

KennyMad_Hatter

[url]http://www.jcafe24.net/index.php?topic=1688.0[/url] Χρειάζεται εγγραφή, αλλά για raws είναι παράδεισος. Keep in mind ότι το Akagi δεν έχει τελειώσει ούτε στην Ιαπωνία.
Ιούλ 07 2010 18:12