Jump to content


Community Status Updates


Photo

Mad_Hatter → Hanzo

Ναι η ******* που επρεπε να το παιξω απο την αρχη οπως θελω και μετα να παω για 108/108, αλλα ειπα αστο καλυτερα μιας και ηξερα πανω κατω για το bad ending. Τωρα τελικα ισως το συνεχισω ετσι, ειμαι ηδη 70/108
Nov 20 2010 19:20
Photo

Hanzo → Mad_Hatter

sXD Ημουν σιγουρος για τον Gordon! Kαλα ναι παιζει να ειναι απο τους πιο κουραστικους χαρακτηρες σε ολα τα Suikoden.Tρελος σπαστης ο τυπος.Aλλα οκ αν μαθεις πως λειτουργει το trading system ειναι οκ.Σκεψου το σαν tutorial εμπορα και απολαυσε την εμπειρια xD.Στο 5 υπαρχει ενας παππους που για να τον recruitαρεις πρεπει να ριξεις την τιμη του αλατιου.Περιττο να πω οτι ξεκωλονεσαι για να το καταφερεις. Επισης ισχυει αυτο που λες με το συνεχες check σε walkthrough αλλα οκ προσωπικα δεν με ενοχλει.Εξαλλου γι'αυτο υπαρχουν τα πολλαπλα playthroughs αλλα σαφως προτιμω να εχω ενα complete game εξ αρχης.Αραξε και παιξτο οπως την βρισκεις βασικα.Αλλα νταξ μερος της ολης εμπειριας ειναι οι χαρακτηρες.Λογικο ειναι να μην ειναι το ιδιο ευκολο να παρεις τον καθ εναν.Στο 2 μαλιστα οι περισσοτεροι πειθονται σχετικα ευκολα.Στο 5 να δεις που οι μισοι εχουν και δικο τους dungeon και ολοκληρο sidequest...
Nov 20 2010 18:58
Photo

Mad_Hatter → Hanzo

Μου την εσπασε που καθε λιγο και λιγακι πρεπει να κοιταω το walkthrought για να δω αν δεν εχασα τιποτα, και πηδαει ολλη την εμπειρια του παιχνιδιου. Μου την εσπασε που θελω να παιξω το story και τρεχω δεξια και αριστερα κανοντας θεληματα. Αλλα αυτο που πραγματικα το παραγαμησε ειναι που προσπαθω 2+ωρες τωρα στο rope climbing να παρω celadon urns για τον lebrante και τις trading posts παπαριες του Gordon.Και μαντεψε, δεν εχω κερδισει κανενα αχ, ταπα και υσηχασα..............
Nov 20 2010 18:49
Photo

Hanzo → Mad_Hatter

Dude,the 108 stars of destiny collection is like the biggest boner in the whole jrpg world.Even better than pokemon's "gotta catch 'em all" and Persona's "all demon fusions complete" Δεν καταλαβα βασικα ποιος σου την εσπασε και επακολουθησε τετοιο rage xD Για εξηγησου.
Nov 20 2010 18:43
Photo

Mad_Hatter → Hanzo

Απλα να σου πω οτι η ιδεα να μαζεψεις τα 108 stars of destiny ειναι ανετα η μεγαλυτερη [SIZE=7][COLOR=#000000][/COLOR][/SIZE] [SIZE=7][COLOR=#000000][/COLOR][/SIZE] [SIZE=7][COLOR=#000000]Μ-Α-Λ-Α-Κ-Ι-Α[/COLOR][/SIZE] που εχω ζησει στη Gaming ζωη μου.screw this shit, i go for the bad ending.
Nov 20 2010 18:33
Photo

LokeMad_Hatter

false alarm, nothing to see here people, move along ..
Nov 20 2010 16:45
Photo

Mad_HatterLoke

ε? Δε σε πιανω xd
Nov 20 2010 12:47
Photo

LokeMad_Hatter

sec
Nov 20 2010 04:10
Photo

Mad_HatterKenny

[YOUTUBE]kgJ-8XsrQAA[/YOUTUBE]
Nov 19 2010 15:41
Photo

Mad_Hatter → Hanzo

εμπα μια msn
Nov 19 2010 14:17
Photo

Mad_Hatter → The Tragic Prince

[URL=http://img707.imageshack.us/i/1289230369480.jpg/][IMG]http://img707.imageshack.us/img707/2480/1289230369480.jpg[/IMG][/URL] Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]
Nov 17 2010 00:03
Photo

LokeMad_Hatter

καλα μη δω και hokuto no ken και να φωναζω μαζι :"tatatattatatattatatata" ... :P το doggie δε το εχω δει.
Nov 16 2010 04:20
Photo

Mad_HatterLoke

Βλεπε με τα απο καθε επισοδιο μια απο τις Oves του Mazinkaiser που ειναι τιγκα στο manliness και να δεις, ουτε που θα θυμασε το "dazzling the stage"xd. Το βραβειο του πιο Gay της season παντως το περνει με περιπατο το blood of the reprimanted hound.
Nov 16 2010 00:09
Photo

LokeMad_Hatter

peh, θα πω σε ενα gay φιλο μου, να πει ποσο στα 10 gay ειναι το transformation :P πιστευω η στιγμη που στεινει και κωλαρακι θα ανεβασει το counter XD
Nov 16 2010 00:03
Photo

Mad_HatterLoke

I was implying that ginga bishonen oversparkles, that all xd
Nov 15 2010 23:35