Jump to content


Community Status Updates


Photo

Six Winged Angel → Mad_Hatter

Arigato~~ Ώρα για κατέβασμα :P Πάρε δωράκι [url=http://www.youtube.com/watch?v=FwS2vsJveAM]BBCT Perfect True Ending subbed - YouTube[/url]
Mar 25 2012 20:18
Photo

Mad_Hatter → Six Winged Angel

Ο Putin την είχε φτιάξει τη συγκεκριμένη, αλλά νομίζω το αρχικό ήταν πάνω στο artbook, υπάρχει στο Bakabt
Mar 25 2012 19:36
Photo

Six Winged Angel → Mad_Hatter

My kingdom for a source/link D:>
Mar 25 2012 19:24
Photo

Mad_Hatter → Six Winged Angel

off course, η Nu είναι ^^
Mar 25 2012 13:08
Photo

Six Winged Angel → Mad_Hatter

Just a hunch, από Bureiburu είναι το avatar σου? o_O;
Mar 25 2012 10:34
Photo

Mad_Hatter → The Tragic Prince

[IMG]http://i39.tinypic.com/t0pai8.jpg[/IMG]
Mar 25 2012 04:41
Photo

Mad_Hatter → Casshern

ωραίος ρε, ελπίζω μείνεις αυτή τη φορά :)
Mar 22 2012 22:32
Photo

Casshern → Mad_Hatter

Πάντως θα το διαβασω και θα σου πω την γνώμη μου, όπως και για το Cavalier of the abyss και παίζει και το Dorohedoro να διαβάσω
Mar 22 2012 22:29
Photo

Mad_Hatter → Casshern

Ε κοίτα αρκετοί έγιναν confirmed dead από το databook, ο grimmjow όμως είπαν ότι είναι alive και τώρα πάει το story προς Hueco mundo μεριά άρα φαντάζομαι θα ξαναεμφανιστεί. Διάβασε μία και πες εντυπώσεις από τους νέους κακούς
Mar 22 2012 22:25
Photo

Casshern → Mad_Hatter

Μια χαρά τότε, φαίνεται όμως οτι η σειρά έχει και κάποια καλή πλοκή Άσε ρε φίλε, γυρνάει το αλάνι? Λες και άλλοι espada θα εμφανιστούν?
Mar 22 2012 22:18
Photo

Mad_Hatter → Casshern

45 chapters, still ongoing και το βλέπω να βγάζει άλλα τόσα Θα χαθείς εντελώς στην αρχή για είναι μετά από μεγααααααάλο timeskip από το immortal αλλά θα σου αρέσει πιστεύω, btw στο bleach υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να εμφανιστεί ο grimmjow σύντομα, ελπίζω αυτό να σε κάνει να το ξαναπιάσεις
Mar 22 2012 22:14
Photo

Casshern → Mad_Hatter

Το Cavalier of the abyss, συνεχίζεται γενικά ως σειρά? Πόσα chapters έχουν βγει?
Mar 22 2012 22:11
Photo

Mad_Hatter → Casshern

Και εγώ μια χαρά είμαι man ευτυχώς Για το mod δεν έχω ιδέα πως έγινε lol, αλλά η πράσινη μπάρα φαίνετε ωραία xd Ελπίζω να σε βλέπουμε πιο συχνά bro, άμα είναι διάβασε και αυτό το manga, πιστεύω θα σου αρέσει [URL="http://www.anime.gr/forums/%D3%E5%E9%F1%DD%F2-manga/10984-dorohedoro.html"]http://www.anime.gr/forums/%D3%E5%E9%F1%DD%F2-manga/10984-dorohedoro.html[/URL] όπως και το cavalier of the abyss, γίνεται καλύτερο από το Regis
Mar 22 2012 22:00
Photo

Casshern → Mad_Hatter

Μια χαρά είμαι, εσυ? Τι γίνεται ρε φιλαρακί? Όλα καλά? Δεν ξέρω ρε, ανάλογα, πάντως όπως βλέπεις σπάνια ποστάρω Βλέπω όμως, έγινες και mod
Mar 22 2012 21:52
Photo

Mad_Hatter → Casshern

πως πάει ρε, θα κάτσεις αυτή τη φορά στο forum?
Mar 22 2012 21:42