Jump to content


Community Status Updates


Photo

iristellaMad_Hatter

Μισο λίγο να κοιτάξω.
Oct 24 2009 18:14
Photo

Mad_Hatteriristella

btw μπας και εχεις κανα καλο fanart του pein να βαλω για sig, γιατι εγω ξεμινα?
Oct 24 2009 18:05
Photo

Mad_Hatteriristella

ευχαριστω και ανταποδιδω :) [SPOILER=sasuke doing his homework] [IMG]http://i37.tinypic.com/zwlueb.jpg[/IMG] [/SPOILER]
Oct 24 2009 16:27
Photo

iristellaMad_Hatter

[spoiler=Rin's ideal pet][IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/gundam_cat.jpg[/IMG][/spoiler]
Oct 24 2009 15:11
Photo

Mad_Hatteriristella

Και εξακολουθεις να βαζεις λιγα! Ειδικα το 11eyes δεν αξιζει τα 13 groups που το εχουν κανει:hahaha:?
Oct 22 2009 20:10
Photo

iristellaMad_Hatter

[quote]Δηλαδη συγνωμη, υπονοεις οτι δεν αξιζει το fairy tail και το sacred blacksmith 3-4 groupακια τουλαχιστον εκαστως?[/quote] Ναι ειδικά το fairy fail μη σου πω ότι χρειάζεται και 7-8 έτσι για να αποδίδεται πληρέστερα το βαθυστόχαστο μήνυμα των διαλόγων και τα βαθιά φιλοσοφικά νοήματα..
Oct 22 2009 19:41
Photo

Mad_Hatteriristella

Να το παιξεις, απιστευτη ιστορια και soundtrack, το γραφικα μπορει να ειναι βεβαια 2D, but who cares? :P Kefka was the craziest bastard ever. Απλα, σκοτωνει κατι εκατομυρια, for the lulz!No mercy, no regard for human life, hates everything that breathes (and not only) just destroy!You really dont need anything else from your villains, just to be crazy as hell!
Oct 20 2009 16:59
Photo

iristellaMad_Hatter

Toν ήξερα αλλά το παιχνίδι δεν το έχω παίξει! Εγώ πάντως την βρήκα και σε σκέφτηκα.
Oct 20 2009 16:46
Photo

Mad_Hatteriristella

Thankies, αλλα την ειχα ηδη την pic, οπως και καθε αλλη του συγκεκριμενου κυριου (η ειμαστε fanboys, η δεν ειμαστε :hahaha:) Το εχεις παιξει το παιχνιδι?Δεν ειχα ιδεα οτι τον ηξερες.
Oct 20 2009 16:41
Photo

iristellaMad_Hatter

[spoiler= i thought i should drop this here][IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/1256042699893.jpg[/IMG][/spoiler]
Oct 20 2009 15:20
Photo

Mad_Hatter → The Tragic Prince

[IMG]http://i34.tinypic.com/20p1x0j.jpg[/IMG]
Oct 19 2009 17:40
Photo

Mad_Hatteriristella

Καλα ειμαστε και οι δυο καμμενοι fans:hahaha:. Η υπομονη ειναι αρετη, και μακαρι να συνεχισουν την καλη δουλεια και στα επομενα, το Naruto και ολλα τα shounen εχουν την κακη συνηθεια να σε πορωνουν στο ενα episode/chapter και να σου πετανε ενα Troll στο επομενο και να μενεις καπως ετσι:terror2:.
Oct 16 2009 01:21
Photo

iristellaMad_Hatter

Ι thought i heard a HNGGG sound coming from your profile. [spoiler=naruto manga] Κοίτα αυτό που λες θα πάρει λίγο, πιο μετά βεβαια θα δούμε Sasuke vs Itachi arc , όπου εκεί θα τρέχετε εμένα, και μετά από πολύυυυυυυ πολύ καιρό θα δούμε καια υτό που λες. Εκεί θα χαιρόμαστε και οι δύο. Εγώ προσωπικά θα έχω βάλει και κορκολή να παίζει το "Σκόνη και θρύψαλλα" [/spoiler]
Oct 16 2009 00:51
Photo

Mad_Hatteriristella

oh yea, ενα χρονο το περιμενα και εκαναν και καλη δουλεια οι ατιμοι. [spoiler=naruto manga] Τωρα μενει μονο να δω το μισητο κολοχωρι να γινεται θρυψαλα, But this isnt happening any time soon....... [/spoiler]
Oct 16 2009 00:48
Photo

iristellaMad_Hatter

Πρέπει να έχεις καταχαρεί με το τελευταίο επεισόδιο Naruto... Ή είναι η ιδέα μου xD??
Oct 16 2009 00:40