Jump to content


Community Status Updates


Photo

Mad_Hatteriristella

[QUOTE=iristella] Βτw i am not fangirling over him. :P [/QUOTE] Αστα αυτα, σε μενα μιλας το μεγαλυτερο fanboy του Pein εν ζωη :P Καλα αμα δε σου αρεσε ο παραλληλισμος με τον mercury [SPOILER] [IMG]http://i48.tinypic.com/daf10.jpg[/IMG] [/SPOILER] [SPOILER] [IMG]http://i50.tinypic.com/2ppydk6.jpg[/IMG] [/SPOILER] Also leave bon-chan alone too :)
Feb 28 2010 17:00
Photo

iristellaMad_Hatter

Koίτα αν ηταν σαν τον Freddy Mercury το naruto και ο ίδιος ο Sasuke θα είχε ανεβεί ίσα και με δύο ουρανοξυστες στην υπόληψη μου. Βτw i am not fangirling over him. :P Και ας τον αφήσουμε τον χριστιανό να αναπαυθεί εν ειρήνη. Μία με τους παραλληλισμούς με τον Sasuke μία με τους παραλληλισμούς με έναν τυχάρπαστο από το wan piss (που το μόνο κοινό που έχουν είναι ότι και στους δυο αρέσουν τα αγοράκια) θα τρίζουν τα κοκκαλάκια του. Vid relevant [YOUTUBE]rY0WxgSXdEE[/YOUTUBE]
Feb 28 2010 14:56
Photo

Mad_Hatteriristella

[SPOILER=this is the guy you are fangirling over for about 2 years] [IMG]http://i50.tinypic.com/adl2qr.jpg[/IMG] [/SPOILER] :)
Feb 28 2010 03:48
Photo

Mad_Hatter → Tsunade-sama

Ολλοι ετσι λετε, αλλα στο τελος οχι μονο υποκηπτεται στον πειρασμο, αλλα σας αρεσει κιολας :)
Feb 28 2010 03:21
Photo

Tsunade-sama → Mad_Hatter

Ήδη με την αμαρτία που έκανα εξασφάλισα εισητήριο Α' class για Level 1 της κόλασης (τελευταία στιγμή γλίτωσα το Impel Down) κ με θες να ξεκινάω το manga? Όχι καλό μου, έχω καεί που έχω καεί μέχρι εδώ, το κάψιμο δεν πάει άλλο!:cry5:
Feb 28 2010 02:44
Photo

Mad_Hatter → Tsunade-sama

Σε αυτο με τους κλαψες :P Ελα τωρα που εκανες την αρχη διαβασε και το manga :P
Feb 28 2010 02:20
Photo

Tsunade-sama → Mad_Hatter

[QUOTE]wellcome to the club[/QUOTE] Σε πιο απ' όλα?Σε αυτό των κλαψιάριδων ή σε αυτό με τους Spoilermaniacs? Ένα θα πω...Με φάγατε κ λύγησα!Με βρήκατε μικρούτσικο, αθωούτσικο κ χαζούτσικο κ με ρίξατε στην αμαρτία του spoiler!:if:
Feb 28 2010 02:13
Photo

Robin-Chwan → Mad_Hatter

Εγω δεν εχω προβλημα με τα ματια της αλλα μερικες φορες θα προτειμουσα να ειναι κανονικα.
Feb 26 2010 16:32
Photo

Mad_Hatter → Robin-Chwan

Ναι καλυτερο απο το παλιο, ποτε δε μου αρεσε η hinata, με φρικαρουν τα ματια της.
Feb 26 2010 16:21
Photo

Robin-Chwan → Mad_Hatter

Thnx!! Ηθελα πολυ καιρο να το βαλω μιας και το ΟΡ ειναι το αγαπημενο μου anime με μεγαααλη διαφορα. Καλυτερο απο το αλλο ε?
Feb 26 2010 15:48
Photo

Mad_Hatter → Robin-Chwan

αλλαξες και εσυ nick?μεγιες.
Feb 26 2010 15:40
Photo

Mad_Hatter → kelborn3

βρε ουστ.
Feb 24 2010 16:04
Photo

kelborn3 → Mad_Hatter

Βασικα κατσε να τελειωσω πρωτα του 79 και θα ψαξω μετα να σου πω.Αντε και με το καλο μετα να μπω και στα macross γτ τα αεροπλανακια που μεταμορφωνονται μου φαινονται πιο cool. ΥΓ Ρε συ μιας και εισαι πιο καμμενος gundam mecha lover και τα ξερεις καλυτερα, μπορεις να μου πεις σε πιο γυμναστηριο πηγε ο char και εμα8ε να τρεχει τοσο γρηγορα.Θελω να παω και εγω αμα ειναι
Feb 24 2010 15:43
Photo

Mad_Hatter → kelborn3

seed/seed destiny δε πρεπει να σου εχω φερει, 00 που δεν το εχω κατεβασμενο, και Ζετα που επισης δε το εχω κατεβασμενο και εχω πατησει Pause στο επισοδιο 17 (τεραστιο μεγεθος εχουν τα blue ray του, ενω τα κανονικα Releases εχουν λιγους seeders)
Feb 24 2010 15:37
Photo

kelborn3 → Mad_Hatter

Ρε συ περα απο τα γκανταμ του 79 που μου τα εχεις φερει ολα, απο ποιο μου χρωστας ακομα? Ειναι μια σειρα που δεν μου την εχεις φερει ολοκληρη αν ειναι να την βαλω να κατεβαινει
Feb 24 2010 15:33