Jump to content


Community Status Updates


Photo

Azathoth → Six Winged Angel

eia!
Feb 04 2010 19:48
Photo

Black Kaiser → Azathoth

Οκ, τότε συγχωρεμένος :P
Feb 03 2010 21:08
Photo

Black Kaiser → Azathoth

Δεν ξέρω αλλά γιατί το θεωρείς "υπερμαμιά" ? Επειδή καθάρισε γρήγορα τον Kommamura ο οποίος ήταν ήδη απο πριν σχεδόν νικημένος και χτυπημένος απο τον Tousen ? Ή επειδή νίκησε τους Rose & Love οι οποίοι ήταν ήδη φθαρμένοι απο την μάχη τους με τον Starrk ? Αν προσεξεις οι αντίπαλοι του Aizen μέχρι στιγμής δεν έχουν βγάλει τα μεγάλα τους όπλα (μπανκάι) ? Εξάλλου, σε λίγο που θα ποστάρω το full script (όταν μεταφραστεί πλήρως) θα δείς πως δεν είναι και τόσο "υπερμαμιάς" τελικά. ;)
Feb 03 2010 17:20
Photo

Black Kaiser → Azathoth

Εννοείς το Arrancar arc μάλλον, γιατί αν τελειώσει ο Άιζεν τελειώνει και το Bleach. Τέσπα εμένα πάντως συνεχίζει να μου αρέσει μάλλον γιατί είμαι fan του παραπάνω χαρακτήρα. :p
Feb 03 2010 17:00
Photo

Black Kaiser → Azathoth

Ώπ, όντως καιρό έχουμε να τα πούμε. Έπρεπε να ξαναδιαβάσω τις προηγούμενες συζητήσεις για να σε θυμηθώ. Άλλαξες και όνομα. Και yeah, I still like Bleach and it's still my favorite endless manga. And right now it's in a much more interesting point than last year. Do you still read it ? If yes then you must be proud of your favorite Shunshui who was the one who defeated the Primera Espada and he is atm the only threat to Aizen imo. Welcome Back btw :)
Feb 03 2010 11:05
Photo

Azathoth → red pyramid

i am currently workign part time at my parents shop. we had to kick out the woman that worked here to pay my student fees :P so i work instead :O i love manhattan too, it's been 9 years since i last visited my beloved NY but probably i will go soon, after all some days ago my sister gave birth to my third nephew >.>
Feb 02 2010 18:32
Photo

red pyramid → Azathoth

Work? wow, that's cool man (not as cool as having lessons in English though -____- and damn it I must try to improve knowledge on English language). What sort of job? Yes dude, I did so. New York City (I LOVE MANHATTAN), Las Vegas (so many pimps and drunk people), Los Angeles (aaa, finally, back to California :) ) and San Diego. Now I am trying to figure out a way to go and live there in a few years. Already miss America :(
Feb 02 2010 18:25
Photo

Azathoth → red pyramid

well, i've never had anything to do with italy except that i went to the italian school, no family there, no friends there , nothing. so it was something completely new to me. the university i enrolled to sucked (theorite imba ala ixe para poli kosmo ke den ginotan poli sovaro mathima) and people from Florence were really snob and closed to themselves. fortunately i came back as soon as possible and got into deree, i just love having lessons in english and studying with the anglosaxonic college system!!!! so now everything is good! sorry for english but i am at work and i dont even remember the greeklish to greek translator site :P did you go to USA since i last saw you? :O
Feb 02 2010 18:18
Photo

red pyramid → Azathoth

Wow, welcome back Vito :) Και λέω, ποιος μπορεί να έχει παρατσούκλι Azatoth :P Όλα καλά μωρέ, καθημερινότητα, δουλίτσα, σχολή, τα γνωστά πάνω κάτω. Εσύ πως και ξενέρωσες τόσο πολύ με Ιταλία που γύρισες ρε μαν?
Feb 02 2010 18:14
Photo

Azathoth → red pyramid

eia mate! how's life? :O i am back in greece! hated italy so came here and enrolled in Deree College, i love it!!!! so, how are you? long time no see >.>
Feb 02 2010 18:05
Photo

Azathoth → Emmanouela

γιες ιτ ιζ
Feb 02 2010 12:58
Photo

Emmanouela → Azathoth

Μλκία πέταξα, εσύ είσαι! xD
Feb 02 2010 11:20
Photo

Emmanouela → Azathoth

Vito? Εσύ είσαι ή είναι ιδέα μου??? xD
Feb 02 2010 11:18
Photo

Goregasm → Azathoth

Σκληρε μεταλλα.
Feb 01 2010 19:18
Photo

Azathoth → valadorn

eia! i'm back! κοίτα, rotting christ δεν μου αρέσουν καθόλου :P
Feb 01 2010 13:59