Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Azathoth
→
ZeLiGa
heh :p δεν σώζομε και εγώ από την κόλαση μην ανησυχείς :P απλά να είμαι "κακό παιδί" στο internet είναι γελοίο και βλακεία ειδικά από την στιγμή που IRL είμαι ευγενικός :P
Ιούλ 31 2009 11:34
Azathoth
→
ZeLiGa
έκανα overabuse την κακια πολύ καιρό. τώρα πρέπει να είμαι καλο παιδί! μονο καλο παιδί Ο_Ο
Ιούλ 31 2009 11:17
Azathoth
→
ZeLiGa
e ναι. μου την βαράει όταν θέλουν να κάνουν τους "γαματους" αλλα φοβούνται να το κάνουν ανοιχτά. και ρε γαμώτο ήθελα να σταματήσω να την λέω στον κόσμο και αυτά αλλα δεν μπορούσα να συγκρατηθώ τώρα :/
Ιούλ 31 2009 11:07
Azathoth
→
ZeLiGa
heh.
μα είναι πράγματα αυτά ρε γαμώτο? θέλουν που θέλουν να κάνουν flame ας το κάνουν σωστά τουλάχιστον
Ιούλ 31 2009 10:50
Goregasm
→
Azathoth
Σταματα να με ενοχλεις.ποτε δν σε θεωρουσα φιλομ.εισαι ενα χαρτι τουαλετας ριγμενο στν κολαση του νταντε που απαγγελει ο μπενινι τρωγοντας ηλιθια ρωμαικη πιτσα εχοντας ξεκολλες να χορευουν γυρω τ ενω μεσηλικες σχολιαζουν πολιτικους.κ επισης να ξερεις κ να προσεχεις τι λες...καποιο τσοντοπλασμα μας παρακολουθει.Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ.κ η ιαπωνια..ΡΙΟΜΑ ΣΑΜΑΑ
Ιούν 24 2009 14:48
the goblin
→
Azathoth
sorry για την καθηστερηση αλλα ποτε δεν ειναι αργα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
Ιούν 18 2009 12:27


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
