Jump to content


Community Status Updates


Photo

Azathoth → DarkElf

apo burzum ine sigekrimena, to aske ine skliro gia arxi malon, ke ta perisotera ala ine mono melodika ke xoris fonitika, telios ambient, ala prepi na akusis to Filosofem ke to Belus, to belus vgeni tora ke ine telio apo oles tis apopseis. Jeg reiser til mørkets dyp der alt er dødt
Mar 03 2010 00:17
Photo

Azathoth → Tenshi

>.> bravo sto kuragio sou, den tha tolmusa pote na pao afriki ego :P
Mar 02 2010 23:15
Photo

Tenshi → Azathoth

Μαροκο, Τυνησια, Αλγερια, Αιγυπτο!!!
Mar 02 2010 23:11
Photo

DarkElf → Azathoth

Κατέβασα τους Enslaved και θα κατεβάσω και burzum.Όχι,όχι,όχι,όχι κατευθείαν.Και τα death φωνητικά σιγά-σιγά τα συνήθισα.
Mar 02 2010 22:44
Photo

Azathoth → Tenshi

se pia/pies xores pas?
Mar 02 2010 22:24
Photo

Tenshi → Azathoth

Σε ευχαριστω παρα πολυ παλικαρι μου!! να σαι καλα!!!
Mar 02 2010 22:24
Photo

Azathoth → Tenshi

kalo taksidi re! na perasis kala :O
Mar 02 2010 22:21
Photo

Azathoth → DarkElf

btw, na ksereis pos afta pu su leo den ien 100% black, pistevo pos malon tha tin anextis perisotero an tin akusis siga siga, vevea an thes katefthian gnisia full 100000% black pes mu ke tha su po akrivos ti na akusis :O
Mar 02 2010 19:18
Photo

Azathoth → DarkElf

boris na to akusis olo afto to cd, ine paromia ta tragudia ke ine ola gnisia tu kerata. meta boris na dokimasis to Filosofem tu burzum, ine kalo ;O
Mar 02 2010 19:04
Photo

DarkElf → Azathoth

Το άκουσα.Δε με ξένισε τόσο.Τα φωνητικά δεν ήταν αποκλειστικά black οπότε το άκουσα πιο ευχάριστα.:hehehe:Μου άρεσαν πολύ οι κιθάρες.
Mar 02 2010 19:02
Photo

Azathoth → DarkElf

telika to akuses to i lenker til ragnaroek i oxi akoma? :O afto den nomizo na se trelani toso :O ine gnisio apo oles tis apopsis
Mar 02 2010 18:51
Photo

DarkElf → Azathoth

Δε θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ οτι το black θα είχε τέτοιες επιπτώσεις,αλλά οκ,γούστα είναι αυτά...ποιά είμαι εγώ να μιλάω άλλωστε...εμένα μου αρέσει ο Steven Wilson.:kawaii::kakaka:
Mar 02 2010 18:49
Photo

Azathoth → DarkElf

dunno, emena pantos me idonizei :O
Mar 02 2010 18:40
Photo

DarkElf → Azathoth

Ναι,το πρόσεξα αυτό με τα φωνητικά.Το ν'ακούς τον Garm είναι πιο challenging.:kakaka:Όταν ακούσω αυτό το αηδιαστικά γνήσιο black κομμάτι θα κάνω μια βδομάδα να κοιμηθώ?:Crying2:
Mar 02 2010 18:36
Photo

Azathoth → DarkElf

nai ala as pume pos afto itane gia na dume an tha anteksis ta 100% black, opos tha ides ta fonitika ine sxedon apoklistika clean :O pigene ama ine gia to blodhemn, thelo apopsi idika gia to I lenker til ragnaroek! na kseris pos kapia stigmi tha su po na akusis ke afto pu theoro to pio skliro aidiastika gnisio porotiko black metal komati, fisika oxi apo tora epidi pezi na me kanis ignore mono ke mono pu tha to akusis XD
Mar 02 2010 18:24