Jump to content


Community Status Updates


Photo

Amphilyki → Ianus

Τι μπακαλιαρίστικες απειλές είναι αυτές Γιαννου..., ε... Γιάννη-κουν; :oo:
Sep 27 2008 12:16
Photo

Ianus → Amphilyki

[B]YOU[/B] are going to die a terrible death!
Sep 27 2008 11:19
Photo

Ianus → Amphilyki

Αντωνία chan, βουρ στον [B]L[/B][I]ικό [/I]αγώνα, we need you!
Sep 26 2008 22:10
Photo

Ianus → Anyparktos

βλέπω έχεις σθένος, good my amusement will last..:wis:
Sep 26 2008 16:05
Photo

Ianus → Anyparktos

dont worry Χριστο, έχει να φάει ακόμη η Rei... -me be evil!!!- Θα της πω της Ειρήνης, να δω τι λέει κ ο Γιάννης μπο.
Sep 25 2008 21:33
Photo

Anyparktos → Ianus

Dude...That was evil!Chaotic evil!!(about heal hurt) Btw,την αλλη παρασκευή τελειώνω,να στήσουμε κανα session κατα το Σαβ/κο αμα είναι!
Sep 25 2008 20:56
Photo

Amphilyki → Ianus

Γιάννη-κουν... Πρέπει να κάνουμε Θεό τον L... Στο heal/hurt game... Δεν πρέπει να αφήσουμε τους στυγερούς απάνθρωπους Κίρες να μας τον φάνε ξανα.... Ποιό είναι το νόημα του κόσμου χωρίς τον L; :nanana:
Sep 18 2008 19:59
Photo

Ianus

οχι ρε, εννοω την ιαπωνικη εκδοση του αγγλικου hello :P
Aug 06 2008 12:19
Photo

jimmare → Ianus

ε Ianus...να σε ρωτησω κατι???Οταν λες herrrro ειναι καμια ιαπωνικη φραση ή εννοεις οτι ειμαι ηρωας???
Aug 05 2008 23:42
Photo

Ianus → jimmare

herro Jimmare kun!
Aug 05 2008 23:37
Photo

jimmare → Ianus

Γεια Ianus...Σου εκανα ενα frined request!!![IMG]http://www.anime.gr/forums/../images/smilies/happy.gif[/IMG][IMG]http://www.anime.gr/forums/../images/smilies/happy.gif[/IMG][IMG]http://www.anime.gr/forums/../images/smilies/happy.gif[/IMG]
Aug 05 2008 15:10
Photo

Amphilyki → Ianus

Έχει δίκιο ο Χρίστος...! Οκάιρι εννοούσα. Είμαι noob και το δείχνω απροκάλυπτα... :tensai:
Jul 02 2008 03:13
Photo

Anyparktos → Ianus

Το σωστό είναι Okaerinasai αλλά μην το πεις στην Αντωνία :hihi2:
Jun 28 2008 11:28
Photo

Amphilyki → Ianus

:Ρ Ταντάημα Γιάννη-κουν! :)
Jun 25 2008 01:46