Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

ZeLiGa → panagiotis...

Γεια. :bleh:
Ιούλ 02 2009 19:56
Φωτογραφία

ZeLiGa → MogDevil

Βρε, έχω ένα χρόνο που είμαι μέλος σε αυτό το φόρουμ! :P Όσο για το Eva που ζήτησες, η δεύτερη ταινία βγαίνει τώρα το καλοκαίρι. Το πότε θα τη δούμε μεταφρασμένη με κανα καλό sub, δεν το ξέρω...:nanana:
Ιούν 30 2009 16:13
Φωτογραφία

MogDevil → ZeLiGa

μια χαρα ειμε τρελε μοδ (δεν πεζεσε με τιποτα με τα ποστ σου ) ακομα δεν ηρθες στο φορυμ αυτο εχις Γ....... θη στα ποστς (χορις παρεξηγηση) για πες μ τα νεα σου και μια εροτισι αν ξερις ποτε θα βγη μεταφρασμενη η δευτερη τενια ΕVA (remake)...???:nosey:
Ιούν 30 2009 02:09
Φωτογραφία

ZeLiGa → roriconfan

Wtf? Τα δοκίμασα και δεν μου έκαναν τίποτα τέτοιο.... Δοκίμασε με irc που πιάνει φουλ ταχύτητα! :tensai:
Ιούν 29 2009 12:22
Φωτογραφία

roriconfan → ZeLiGa

To μtorrent που χρησιμοποιώ για download για κάποιο λόγο βγάζει Invalid type τα torrent
Ιούν 29 2009 11:06
Φωτογραφία

ZeLiGa → roriconfan

Σου προτείνω να κατεβάσεις το release των [URL="http://www.thoranime.org/?p=1182"]Thora[/URL]. Έχει δύο εκδόσεις, μία στα 720p και μία στα 1080p(αν έχεις μια HD TV καλά είσαι :P )
Ιούν 29 2009 08:56
Φωτογραφία

roriconfan → ZeLiGa

Όχι, το ρημέηκ εννοώ που βγάζουνε τώρα. Την πρώτη από τις τέσσερις ταινίες.
Ιούν 28 2009 23:34
Φωτογραφία

ZeLiGa → roriconfan

Όταν λες την πρώτη ταινία NGE; Death 'n Rebirth;
Ιούν 28 2009 21:02
Φωτογραφία

roriconfan → ZeLiGa

Για το δώρο που έμμεσα θα μου κάνεις, και αφού βλέπω ότι εξελίσεσαι σε ωραίο rombie μου, δέχομαι το friend request, αν ποτέ το κάνεις. Τώρα αν έβρισκες και την πρώτη ταινία NGE με καλούς υπότιτλους...
Ιούν 28 2009 13:55
Φωτογραφία

ZeLiGa → MogDevil

Yo yo! Τι λέει βρε mog, καλά; :wis:
Ιούν 28 2009 12:09
Φωτογραφία

ZeLiGa → roriconfan

BTW παίζει να δεχτείς κανα friend request; ^^
Ιούν 28 2009 12:05
Φωτογραφία

ZeLiGa → roriconfan

Σου 'δωσε αυτός ο καταραμένος ο μπλιτς το Escaflowne remastered ή ακόμα; Άντε, το καλύτερο δώρο σου έκανα! :bleh: Να δω για πόσο καιρό θα την γλυτώσεις! :hihi2: (ξέρεις εσύ!)
Ιούν 28 2009 12:04
Φωτογραφία

roriconfan → ZeLiGa

Τίποτα δεν κρατάει για πάντα...
Ιούν 16 2009 12:39
Φωτογραφία

ZeLiGa → roriconfan

Oh noaz! Rorico is back! :hahaha: Άντε, καλή διαμονή! :wis: Μόνο πρόσεχε λιγάκι γιατί το επόμενο μπαν μάλλον θα είναι μόνιμο. :terror2:
Ιούν 16 2009 12:36
Φωτογραφία

iristella → ZeLiGa

Αnime.gr the place that brings out everyones inner talents.
Μάι 28 2009 21:18