Community Status Updates
Azathoth
→
ZeLiGa
heh :p δεν σώζομε και εγώ από την κόλαση μην ανησυχείς :P απλά να είμαι "κακό παιδί" στο internet είναι γελοίο και βλακεία ειδικά από την στιγμή που IRL είμαι ευγενικός :P
Jul 31 2009 11:34
ZeLiGa → Blastoise
Για τρολλινγκ μπήκε ο τύπος καλέ. Αλλιώς θα είχε χρησιμοποιήσει το κανονικό του account! :)
Jul 31 2009 11:28
Azathoth
→
ZeLiGa
έκανα overabuse την κακια πολύ καιρό. τώρα πρέπει να είμαι καλο παιδί! μονο καλο παιδί Ο_Ο
Jul 31 2009 11:17
Azathoth
→
ZeLiGa
e ναι. μου την βαράει όταν θέλουν να κάνουν τους "γαματους" αλλα φοβούνται να το κάνουν ανοιχτά. και ρε γαμώτο ήθελα να σταματήσω να την λέω στον κόσμο και αυτά αλλα δεν μπορούσα να συγκρατηθώ τώρα :/
Jul 31 2009 11:07
Azathoth
→
ZeLiGa
heh.
μα είναι πράγματα αυτά ρε γαμώτο? θέλουν που θέλουν να κάνουν flame ας το κάνουν σωστά τουλάχιστον
Jul 31 2009 10:50
roriconfan
→
ZeLiGa
MSN προσπάθησα να κάνω αλλά και δεν κατάλαβα πως γίνεται και με πετούσε έξω ο υπολογιστής επειδή έχω μέγιστη ασφάλεια το antivirus. Θα περιμένεις...
Jul 30 2009 08:36


This status update has reached the maximum number of replies allowed
