Community Status Updates
Geutella → ZeLiGa
Χεχε, βλέπω πως τώρα πια το nick name σου διορθώθηκε και είναι σωστά γραμμένο. Μπράβο, μπράβο με γειες. xD
Feb 11 2010 14:48
ZeLiGa → the goblin
Μια χαρά ρε μαν. Όλα καλα. Στο προσεχές meeting που γίνεται θα έρθεις;
Feb 06 2010 00:52
ZeLiGa → Erisadesu
Άκυρο, αλλά ωραίο avatar έχεις. Το βλέμμα του τύπου είναι φοβερό. ^^
Feb 05 2010 22:28
ZeLiGa → Zoro
Χαχα, thanks! Βέβαια θέλει κάποιες μικροδιορθώσεις, αλλά δεν έχω πολύ χρόνο λόγω μαθημάτων. Ο guts τα σπάει πάντως!!:head: Το ίδιο και η anubis.:rolleyes:
Feb 02 2010 14:28
Zoro → ZeLiGa
[B][SIZE=7]ΖΗΛΕΥΩ[/SIZE][/B]
το σετ σου.
... αυτά τα ολίγα, Guts ftw! :P
Feb 02 2010 01:09
ZeLiGa → kelborn3
Να σου πω ρε ανάπηρε, σε έκανα add στο msn. Για να μην παρεξηγούμαστε, ΔΕΝ ζητάω την άδειά σου, απλά ενημερώνω πως σε έκανα add. Αυτό μας έλειπε, να σου ζήταγα και αδεια κιολας...
[spoiler]Πλακα κάνω, δεν είσαι ανάπηρος.
[spoiler]Είσαι άτομο με ειδικές ανάγκες.:bleh:[/spoiler][/spoiler]
Feb 01 2010 12:05
Geutella → ZeLiGa
Και έτσι, τη σωστή μέρα...
[IMG]http://img192.imageshack.us/img192/1189/happybirthdayw.jpg[/IMG]
Jan 31 2010 01:53
ZeLiGa → Geutella
Arigato, Geutella-chan! Δεν πειράζει που το είπες λίγο νωρίτερα. ^^
Υ.Γ. Κρίμα που δεν υπάρχει το "νιαρ". xD
Jan 30 2010 15:46


This status update has reached the maximum number of replies allowed
