Jump to content


Community Status Updates


Photo

ZeLiGa → Geutella

πότε πρόλαβες και το είδες καλε; xD
Feb 11 2010 16:56
Photo

Geutella → ZeLiGa

Χεχε, βλέπω πως τώρα πια το nick name σου διορθώθηκε και είναι σωστά γραμμένο. Μπράβο, μπράβο με γειες. xD
Feb 11 2010 14:48
Photo

Erisadesu → ZeLiGa

he is still mine.... δεν κάνω διακρίσεις σε φύλα εγώ.
Feb 07 2010 20:18
Photo

ZeLiGa → Erisadesu

wtf, i'm a boy!!1 xD
Feb 07 2010 14:06
Photo

Erisadesu → ZeLiGa

λολ hands of he is mine :P
Feb 06 2010 16:01
Photo

the goblin → ZeLiGa

μαλλον ναι.....δεν ειμαι ακομα σιγουρος επειδη πεφτει κυριακη
Feb 06 2010 13:04
Photo

ZeLiGa → the goblin

Μια χαρά ρε μαν. Όλα καλα. Στο προσεχές meeting που γίνεται θα έρθεις;
Feb 06 2010 00:52
Photo

the goblin → ZeLiGa

επ πως παει ρε????? καλα?????? καιρο εχουμε να τα πουμε
Feb 05 2010 22:54
Photo

ZeLiGa → Erisadesu

Άκυρο, αλλά ωραίο avatar έχεις. Το βλέμμα του τύπου είναι φοβερό. ^^
Feb 05 2010 22:28
Photo

ZeLiGa → Zoro

Χαχα, thanks! Βέβαια θέλει κάποιες μικροδιορθώσεις, αλλά δεν έχω πολύ χρόνο λόγω μαθημάτων. Ο guts τα σπάει πάντως!!:head: Το ίδιο και η anubis.:rolleyes:
Feb 02 2010 14:28
Photo

Zoro → ZeLiGa

[B][SIZE=7]ΖΗΛΕΥΩ[/SIZE][/B] το σετ σου. ... αυτά τα ολίγα, Guts ftw! :P
Feb 02 2010 01:09
Photo

ZeLiGa → kelborn3

Να σου πω ρε ανάπηρε, σε έκανα add στο msn. Για να μην παρεξηγούμαστε, ΔΕΝ ζητάω την άδειά σου, απλά ενημερώνω πως σε έκανα add. Αυτό μας έλειπε, να σου ζήταγα και αδεια κιολας... [spoiler]Πλακα κάνω, δεν είσαι ανάπηρος. [spoiler]Είσαι άτομο με ειδικές ανάγκες.:bleh:[/spoiler][/spoiler]
Feb 01 2010 12:05
Photo

ZeLiGa → Geutella

Αχ, να 'σαι καλά αθηνά μου! :D :D *copies the images to his pc*
Jan 31 2010 11:07
Photo

Geutella → ZeLiGa

Και έτσι, τη σωστή μέρα... [IMG]http://img192.imageshack.us/img192/1189/happybirthdayw.jpg[/IMG]
Jan 31 2010 01:53
Photo

ZeLiGa → Geutella

Arigato, Geutella-chan! Δεν πειράζει που το είπες λίγο νωρίτερα. ^^ Υ.Γ. Κρίμα που δεν υπάρχει το "νιαρ". xD
Jan 30 2010 15:46