Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Xa0s → °•πίΟu-πίΟu•°™

Εκπληκτικό το gif που έβαλες για avatar
Νοέ 27 2008 21:09
Φωτογραφία

tsintori → °•πίΟu-πίΟu•°™

Eυχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!
Νοέ 26 2008 15:11
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Valthar

hey! μπορεις μηπως να μου πεις απο ποιο ανιμε ειναι το αβαταρ σου? αυτο το κοκκινο ματι/μαλλι. Θενκς!
Νοέ 26 2008 14:46
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Konata

Hλιαααα τι κανεις πως παει το μαγαζι?? Εχω μπλεξει και ουτε που προλαβαινω να περασω bouhouhouuuu
Νοέ 26 2008 14:26
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Zoro

see youuuu
Νοέ 26 2008 00:58
Φωτογραφία

Zoro → °•πίΟu-πίΟu•°™

Όπως και να χει έχεις παραπάνω γνώσεις από μενα,καμία ιδέα για το τι είναι αυτά τα gu έχω:P Καλά κάνεις πάντως και το πήρες αργά,άστα όταν εγώ το τελείωσα ξενέρωσα τρομερά... Anw,αυτά πίου-chan,τα λέμε ^_^
Νοέ 26 2008 00:52
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Zoro

οχι ρε η εικονα σου δε λεει αυτο, απλα αυτο λεει παντα ο ζορο. η εικονα λεει κατι με "gu" γιατι αυτο く διαβαζεται ku και με τα τεν-τεν (") γινεται gu. αλλα δεν ξερω τι ειναι αυτη η γραμμουλα απο κατω οποτε δεν ξερω να σου πω.. τωρα για το one piece καπου στο 220 ειμαι το παω με ρυθμους χελωνας για να μη βρεθω να περιμενω ΚΑΙ για αυτο καινουριο επεισοδειο..
Νοέ 26 2008 00:43
Φωτογραφία

Zoro → °•πίΟu-πίΟu•°™

Χεχε το ava είναι epic πια σκηνή από το επεισόδιο 377...θυμίσου με μόλις φτάσεις εκεί,κορυφή επεισόδιο...σε όλους άρεσε,ακόμη και τους manga readers(μουσικές,μάχες,σχέδιο,όλα έγιναν πολύ καλά!) Όσο για την prof pic,μα καλά ξέρεις να διαβάσεις τα γράμματα?:hahaha: Δεν σε είχα για τόσο σχετική:'D Btw,που έφτασες στην σειρά?
Νοέ 26 2008 00:33
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Zoro

aaaah να σαι καλα!!! πολυ μαρεσει!! ο L βεβαια! τι ωραιο σετακι προφ-αβα ειναι αυτο??? profile pic: mou asaka? already morning? LOL και τι αντριλικι το αβαταρ? αχ!!!!
Νοέ 26 2008 00:26
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori

xronia pollaa aaa a a a an kai kapos ka8usterhmena :(
Νοέ 26 2008 00:14
Φωτογραφία

Zoro → °•πίΟu-πίΟu•°™

Here you go,piu~san :3 [URL]http://img212.imageshack.us/img212/1341/deathnotegolva0.jpg[/URL] Αλλά γιατί την ήθελες τόσο την pic? Νταξ να σαι yaoi fangirl,αλλά δες τι έκανε ο βλαξ ο L στην χρυσομαλλούσα μου?T__T Δεν γίνετε να σαι τόσο yagami(παρ το ανάποδα xD),έλεος!
Νοέ 25 2008 23:15
Φωτογραφία

Zoro → °•πίΟu-πίΟu•°™

[2ble post...sry ;P]
Νοέ 25 2008 23:15
Φωτογραφία

anime-dono → °•πίΟu-πίΟu•°™

Ουπς :fromabove:...sory wrong person .
Νοέ 20 2008 08:03
Φωτογραφία

tsintori → °•πίΟu-πίΟu•°™

Για να βγάζεις καινούριους χαρακτήρες. Π.χ "νίκησε 5 συνεχόμενες φορές με τον Neji στην ομάδα σου"...
Νοέ 17 2008 11:18
Φωτογραφία

Seirios → °•πίΟu-πίΟu•°™

yeap....
Νοέ 17 2008 02:39