Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Ankaa → °•πίΟu-πίΟu•°™

kala na deis ti trabh3a gia na brw to name sou xD pali kala pou ekanes post kai to eida :p diaforetika me blepw na epsaxna sto Member list xD oute me search se ebrhska :P anyway wraia perasame :D sarese :) ?
Μάρ 02 2009 01:28
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Ankaa

Η κλεοπατρα εισαι ε; παω για αξεπτ <--- θεικο. υπερτατη βαρεμαρα για να γυρισεις το πληκτρολογιο.
Μάρ 02 2009 01:25
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → RAvENTE

Μισα ελληνικα ειναι... Γιατι με το search πηγες? Ωχου υπομονηηηη!!! χεχεχε!
Μάρ 02 2009 01:24
Φωτογραφία

Ankaa → °•πίΟu-πίΟu•°™

Se ekana add kai sto hi5 :p huhu
Μάρ 02 2009 01:13
Φωτογραφία

RAvENTE → °•πίΟu-πίΟu•°™

:P me too Piu Piu [B][COLOR=RoyalBlue]Καλά ρε εσύ ξέχασες να μου πεις το πιο βασικό….:if:[/COLOR][/B] [I][B][U]ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑΑΑΑ[/U][/B][/I] χ0αχ0αχ0αχ0α0χα:hihi2:
Μάρ 02 2009 01:12
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Xa0s

kyoraku-sama :P
Μάρ 02 2009 01:07
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → RAvENTE

Neko-chaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan Σ'αγαπησα xD
Μάρ 02 2009 01:03
Φωτογραφία

RAvENTE → °•πίΟu-πίΟu•°™

HEYYYY!!!! Neko Boy here :D
Μάρ 02 2009 01:01
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → shikamaru137

Αφου εισαι χαζος βρε μπιλακο! εχουμε τετοιο διαμαντι φορουμ κι εσυ...τσκ τσκ.. Μεχρι κι ο θανος μπαινει τωρα τελευταια xD
Φεβ 26 2009 00:23
Φωτογραφία

shikamaru137 → °•πίΟu-πίΟu•°™

gia prwti fora niothw pws eimai ston kosmo m xD edw mesa
Φεβ 24 2009 21:51
Φωτογραφία

shikamaru137 → °•πίΟu-πίΟu•°™

des to prwto comment p exw sto profile m .xD einai apo esena prin 7 kai mines lol
Φεβ 24 2009 21:51
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Tea-chan

To manga δεν το χω διαβασει, το ανιμε ειδα! Καλα οχι και Risa hater απλα δεν πιανει μια μπροστα στη Riku! Και τη Hio Mio πηγα πολυ.. Το χει διαβασει και ο Σειριος, να του πεταξουμε καμια παντοφλα που δεν μπαινει στο thread σου?
Φεβ 23 2009 12:30
Φωτογραφία

Tea-chan → °•πίΟu-πίΟu•°™

Επιτέλους, εδεήθηκες να το διαβάσεις! Φωνάχτε "Αλληλούηα" όλοι! Το manga που λες ούτε το ξέρω, αλλά δε πειράζει. :P Ούτως, ή άλλως, όσο πιο πολλοί σαν τον Dark, τόσο το καλύτερο! ΖΗΤΩ! Άλλη μια Risa hater! Join the club, honey! Όλοι και όλες υπέρ της Riku! Μέχρι πού έχεις φτάσει;
Φεβ 22 2009 17:30
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Tea-chan

Τελικα καλο μαναρι ο Dark ^^ Ωραιο ηταν το dn angel aλλα μου θυμισε καπως το Kamikaze kaitou jeanne. Eχει και καποια κενα στην ιστορια του αλλα δεν πειραζει γιατι καθε φορα που εβγαινε ο Dark (Και ο Hiwatari στο τελευταιο επεισοδειο-αλλο μαναρι εκει) τα ξεχνουσες αυτα. Εφαγε σκατα και η χαζοβιολα (risa) που γουσταρε στην αρχη κ πολυ το φχαριστηκα! Riku FTW!
Φεβ 22 2009 02:07
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella

ME IS NOT SCARED.[IMG]http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2008/06/funny-pictures-cat-hungry-dog-tastes-bad.jpg[/IMG]
Φεβ 20 2009 20:01