Jump to content


Community Status Updates


Photo

Ptomahawk → °•πίΟu-πίΟu•°™

Τα spoilers είναι υλικό από το manga που δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα(πολλές φορές δεν είναι αληθινό). Όσον αφορά το spam που είπα, πήγαινε στο γεγονός ότι τελευταία το naruto thread έχει καταντήσει σαν καφενείο και chat κάτι που δεν επιτρέπεται στα forums, μπαίνει ο καθένας και κάνει σχόλια του τύπου "Ναι, ρε φίλε πολύ πρώτος ο Sasuke τον πάω τρελά" και απαντάει ο άλλος από κάτω "Ναι και μένα μου αρέσει, βαριέμαι τώρα, πάμε για κανά καφέ;". Αυτά κανονικά λέγονται στο chat και όχι σε ένα forum. Κατά τα άλλα, διάβασε το Naruto thread από την 50 σελίδα και μετά, θα σε βοηθήσει να καταλάβεις πολλά. :D
Jun 13 2008 03:29
Photo

mihalakis21 → °•πίΟu-πίΟu•°™

α και αφου σου αρεσει το sharingan πρεπει να σου πω οτι το εχουν βγαλει και σε φακους επαφης. παρολου που δεν εχω μιοπια θα μου αρεσε να εχω το sharingan σε φακο που να μην ειναι μιοπιας και απλα να τον φορας διακοσμητικα. it would be awsome
Jun 13 2008 00:10
Photo

mihalakis21 → °•πίΟu-πίΟu•°™

μαλλον θα σου προτεινε το vampire knight. δεν το εχω κοιταξει αλλα καποια στιγμη θα του ριξω μια ματια. εγω εχω να σου προτεινω για αρχη απο anime, bleach και one piece τα οποια μαζι με το naruto ειναι τα 3 πιο κoρυφαια anime στον κοσμο. απο manga σου προτεινω o-part hunter το οποιο τελειωσε προσφατα και το blazer drive που ξεκεινησε εδω και 2 μηνες περιπου και εχει βγαλει μολις 2 chapter. και τα δυο manga το σχεδιο και το σεναριο ειναι γραμμενα απο τον kishimoto seishi που ειναι διδυμος αδερφος του masashi kishimoto ο οποιος γραφει το naruto.
Jun 12 2008 23:53
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → 1oneiromono

διαφοροι ειναι.. πχ Kakashi, Ιtachi, Gaara αλλα μ αρεσει πολυ και ο ιδιος ο Naruto κι ας μην ειναι πλ καλος γτ ειναι αγωνιστης μεχρι το τελος..
Jun 12 2008 23:46
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → mihalakis21

νι νι μ'αρεσει πλ ειναι καπως unreal και μαρεσει :P εγω δεν τ βρισκω βαρετο να τα 3αναβλεπω απο την αρχη γτ τα ειχα δει περυσι αυτα κ μ χαν λειψει καπως.. 8α 3εκινησω ενα αλλο οπως λες που μου το προτεινε μια κοπελια εδω μεσα κατι με vampires αλλα δεν εχει α3ια τωρα γτ σε 2 βδομαδες 8α τν κανω κ 8α μεινω με την γλυκα!
Jun 12 2008 23:44
Photo

mihalakis21 → °•πίΟu-πίΟu•°™

ψιλοβαρετο να τα βλεπεις ολα απο την αρχη.γιατι δεν δοκιμαζεις κανα καινουργιο anime??? βλεπω απο το avatar σου οτι σου αρεσει το sharingan η κανω λαθος???
Jun 12 2008 23:36
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → mihalakis21

εγω βλεπω τα naruto απο την αρχη :P και ειμαι στην δευτερη περιοδο χιχιχι μεχρι να τα 3αναδω οοολα εχω ακομα πλ καιρο γ καψιμο xD
Jun 12 2008 23:33
Photo

mihalakis21 → °•πίΟu-πίΟu•°™

γειτσες. κρυωσες μες το καλοκαιρι???:) εδω εγω βαριεμαι ελεεινα.εσυ?
Jun 12 2008 23:25
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → mihalakis21

Α-ΑΑΑ-ΑΑΑ ΑΑΑ ΨΟΥ ΨΕΥΤΗΣ! χιχιχι! anyway mr CIA τι κανεις ?
Jun 12 2008 23:08
Photo

mihalakis21 → °•πίΟu-πίΟu•°™

απλα το μαντεψα (ψευτης)
Jun 12 2008 22:46
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → mihalakis21

ναι ναι ασ'τ'αυτα..η πηγες στο Hi5 μ η το δες απο ενα παιδι που του το πα :P
Jun 12 2008 22:38
Photo

mihalakis21 → °•πίΟu-πίΟu•°™

χεχε:).απλα ξερω
Jun 12 2008 22:08
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → mihalakis21

ωπ ωπ με εμα8ες κιολας? χμ!! με παρακολου8εις εεεεεε?
Jun 12 2008 22:01
Photo

1oneiromono → °•πίΟu-πίΟu•°™

ο σακε ειναι ο αγαπημενος μου (αν και δν το ειπε για αυτο η σοφια:hahaha:),whats your??:orly:
Jun 12 2008 21:43
Photo

mihalakis21 → °•πίΟu-πίΟu•°™

δεν σε βλεπω να απαντας ελλη :)
Jun 12 2008 20:51