Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

OdyMonaxos → Maya-chan

Να μην το αλλάξεις το σετ σου.
Μάρ 31 2012 23:30
Φωτογραφία

Kalamaris → Maya-chan

Οχι αλλα θα μπορουσε.Ποτε δεν ειδαμε τι απεγινε αυτος σε εκεινο το tea party(τον ξεχασε ο ryukiishi:himitsu:
Μάρ 31 2012 21:18
Φωτογραφία

Maya-chan → Kalamaris

Love you!!!!!!!!!! Να κάνουμε, ποτέ δε βαριέμαι να βάζω Umineko set. Το πρόβλημα είναι ότι στο προηγούμενο με τη Shannon χρησιμοποίησα τις καλύτερές μου εικόνες, οπότε ελπίζω οι καινούριες που βρήκες να είναι καλές. Αυτό είχε γίνει στο VN??? O___O
Μάρ 31 2012 20:18
Φωτογραφία

Kalamaris → Maya-chan

[IMG]http://kakeracomplex.files.wordpress.com/2011/11/bernkastel-pieces.jpg?w=640[/IMG] Στην βρηκα χωρις την κορνιζα :) Εχω βρει και μια με τον γουιλ κοιμησμενο και αυτην να ετοιμαζεται να................τον ξυπνησει φυσικα :3 Εχω μια πολυ ωραια με shanon και kanon και καμποσες καλουλικες. Αυτο που λεγαμε θες να το κανουμε μ'αυτους τους 2?(αν και τη shanon την ειχες παλια οποτε δε ξερω.) EDIT:Βρηκα και αυτο. GREAT SPOILERS [SPOILER][IMG]http://chocolatesyrupywaffles.com/wp-content/uploads/2011/01/1294031354160.jpg[/IMG]Τι γαματο που θα ταν αυτοοοοοοο[/SPOILER]
Μάρ 31 2012 15:36
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Maya-chan

Το 'χα πάρει κατάκαρδα λίγο που κανένας δεν είχε απαντήσει, τι να κάνουμε :P Σου άσκησα λίγη ψυχολογική πίεση :P
Μάρ 30 2012 18:47
Φωτογραφία

Maya-chan → OdyMonaxos

Δεν σε αγνοώ βρε, μη μου βιάζεσαι. Μια χαρά είναι το manga. Από τα πρώτα κεφάλαια που έχω διαβάσει αξίζει σίγουρα, ειδικά για τους fans του είδους. Τώρα δεν ξέρω τι έχεις δει από anime κι αν θες σύγκριση....
Μάρ 29 2012 22:18
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Maya-chan

Το 'χαν αγνοήσει στα recommendations, μην το αγνοείς κι εσύ τώρα!!! Το ghost in the shell manga είναι καλό;
Μάρ 29 2012 19:38
Φωτογραφία

Kalamaris → Maya-chan

Θα το θελα αλλα δυστυχως ειναι πολλες εικονες οχι μια :(
Μάρ 29 2012 18:37
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Maya-chan

Έχει σήμερα στις 10.05 ματς, με τη Μακάμπι, μπάσκετ. Σημαντικό, αν χάσουμε αποκλειστήκαμε. Επειδή είναι στη νόβα βρες καμιά καφετέρια που να το 'χει. Γι' αυτές τις δουλειές έχουμε βέβαια εδώ το κλασσικό καφενείο με τα παππουδέλια στην Κασταλία. Το ghost in the shell manga είναι καλό;
Μάρ 29 2012 18:27
Φωτογραφία

Maya-chan → OdyMonaxos

Παναθηναϊκός. Όταν το θυμάμαι. ^^'
Μάρ 29 2012 18:19
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Maya-chan

Α στα διάλα, ακριβώς αυτό το κομμάτι είχα σταμπάρει. Διάολε, δεν τα ξαναβάζω μαζί σου, πέρα από τα τεύχη έχεις και μαντικές ικανότητες!!! Βέβαια, μετά το διάλογο, ακολουθεί η σεμνότυφη επεξήγηση για την "εκδιδόμενη γυναίκα του πεζοδρομίου" που διαφυλάττει την αξιοπρέπεια του μεταφραστή!!! Δεν είπες τι ομάδα είσαι :P
Μάρ 29 2012 17:52
Φωτογραφία

Maya-chan → OdyMonaxos

Το χω διαβάσει ρε, εμένα θα μου το μάθεις? :P Και μόνο ο διάλογος του με την εταίρα-δολοφόνα στο 2ο τόμο βάζει τη μετάφραση στο Πάνθεο. Αλλά πες για να ακούσω κι άλλη ιδέα.
Μάρ 29 2012 17:41
Φωτογραφία

Maya-chan → Kalamaris

Σ'αγαπώ. Να μπεις MSN μετά. Και να βάλεις την εικόνα στο φάκελό μου.
Μάρ 29 2012 17:39
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Maya-chan

Απίστευτη τελικά η μετάφραση του blade of the immortal. Λογοκρισία μηδέν, ο Μάντζι (Μάντζη θα τον λέω πια) ταιριάζει άψογα με το ελληνικό λεκτικό οπλοστάσιο και γίνεται από απλή φονική μηχανή στα scans ένας γίγαντας με κονόχες (ορολογία Ναρούτο) από μπρούτζο που βάζει τους πάντες στη θέση τους. Θες μια ιδέα;
Μάρ 29 2012 17:27
Φωτογραφία

Kalamaris → Maya-chan

Μια εις βαθος αναλυση ενος απο τους πιο πολυδιαστατους χαρακτηρες που εχει σκεφτει ο νους και μιας εξαιρετικη εικονα.Give some credit to [B]tragic prince[/B] who showed this to me ^^ Extreme umineko no naku koro ni spoilers. [SPOILER][URL="http://akatokuro.tumblr.com/tagged/ridiculously-long-yasu-rant"]Tangentiality[/URL] [URL="http://akatokuro.tumblr.com/post/19915946258/something-to-keep-in-mind-is-that-through-all-of"]Tangentiality, Something to keep in mind is that through all of...[/URL] [URL="http://akatokuro.tumblr.com/post/8252112630/mezzo-piano-hikusa-is-that-your-final"]Tangentiality, mezzo-piano: hikusa: γ€�Is that, ……your final...[/URL][/SPOILER]
Μάρ 29 2012 15:52