Jump to content


Community Status Updates


Photo

anime-dono → iristella

Arigatou για το comment :wooi2:. Ειναι απο ενα παιχνιδι για PC, το Magna Carta: The Phantom Of Avalanche, ανιμε δεν υπαρχει δυστυχως:bahhh:
Dec 16 2009 14:40
Photo

iristella → anime-dono

Nice set. Από ποιό anime αν επιτρέπεται?
Dec 16 2009 10:08
Photo

Anelis → anime-dono

τα wallpapers του desktop σου τα σπάνε!!!
Dec 16 2009 07:50
Photo

Nozomu → anime-dono

Thanks:ureshii: Ειναι φανταστρουμφικος ο ατιμος...:hahaha:
Dec 06 2009 14:54
Photo

anime-dono → Nozomu

TY, και το δικο σου τα σπαει, ειμαι mega fun του SZS :joyful:
Dec 06 2009 13:56
Photo

Nozomu → anime-dono

Oooo arigatou! ^^ Ασχετο αλλα το προφιλ σου ειναι τελειο... *_*
Dec 06 2009 13:48
Photo

anime-dono → Nozomu

Sure and hello ^^. Ειναι skin για το προγραμμα rainmeter και το βρηκα εδω [URL]http://anime-zone.net/skins/rainmeter[/URL] .
Dec 06 2009 03:36
Photo

Nozomu → anime-dono

Hello! ^^ Μπορω να σου κανω μια ερωτηση? Το gadgetακι με την Mio που το βρηκες?
Dec 06 2009 02:57
Photo

Night Wizard Seal → anime-dono

Φίλε μου βλέπεις d gray >>>???
Sep 04 2009 22:37
Photo

Yunancy → anime-dono

[COLOR=DarkOrchid][B]γεια!τι κανεις?:P[/B][/COLOR]
Jun 10 2009 10:58
Photo

anime-dono → Xa0s

true, true. Btw μόλις πρόσεξα ότι πέφτει censorship στις λέξεις όπως *******, **** κλπ Xp
May 27 2009 13:36
Photo

Xa0s → anime-dono

Και η απάντηση ερχετε αμεσως στην εισαγωγη του τραγουδιου αφτου [URL]http://www.youtube.com/watch?v=eXuxMWbYEro&feature=related[/URL]
May 27 2009 13:21
Photo

anime-dono → Xa0s

Μια χαρά , εδώ κάθομαι και απολαμβάνω την λήξη των (πανελληνίων) εξετάσεων βλέποντας anime και παίζοντας mmorpg Xp. Όσο για την question , ..... γκουχ, γκουχ, για τα μάτια του κόσμου τα πήγα καλά , γκουχ, τώρα για τα φρύδια δεν ξέρω , meaning θα δούμε ... άλλα δεν βαριέσαι, η ζωή είναι μικρή για να σκάμε για ******** right?
May 27 2009 13:16
Photo

Xa0s → anime-dono

Τι κάνεις Boy???Καλά?Πως πανε οι εξετάσεις?
May 27 2009 10:59
Photo

Adventurer → anime-dono

Οκ, το αναλαμβανω εγω, εσυ κοιτα μονο να γραψεις 100ρακια στα μαθηματα σου :riiight:
May 07 2009 02:22