Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

jimmare → Sacrous

Χαχα...Τωρα απαντησες λοιπον στο vm μου?:kakaka: Καλα δεν πειραζει...Τεσπα,αφου το ελυσες,εισαι μια χαρα!Εμενα ειχε προβλημα η εταιρια,την αλλαξα και περιμενω να ενεργοποιηθει ο λογαριασμος μου εκει!
Σεπ 18 2008 13:55
Φωτογραφία

Sacrous → jimmare

είχα απενεργοποιήσει το zone alarm αλλά κάπως είχαν κολήσει οι επιλογές και λειτουργίες του και εμπόδιζε τις εφαρμογές αφού δεν τις είχα κάνει allow στα settings του.
Σεπ 18 2008 13:49
Φωτογραφία

jimmare → kelborn3

Xεχε,τπτ...Thx for accepting and have a good day!
Σεπ 18 2008 13:37
Φωτογραφία

kelborn3 → jimmare

thnx foir the friend request
Σεπ 18 2008 13:30
Φωτογραφία

jimmare → Glaurung

Aυτο το τελευταιο τι ηταν?Δες καποια anime οπως Kenichi,Naruto,OP,kabamaru και τετοια!!!
Σεπ 17 2008 20:44
Φωτογραφία

Glaurung → jimmare

thx για το request:nod2: εχει κανείς να προτείνει κάποιο πραγματικά "must" anime ,ώστε να μπορώ να λέγομαι anime-fan ? arigato gozaimasu:nod:
Σεπ 17 2008 20:18
Φωτογραφία

jimmare → Sacrous

Ποιο ηταν τελικα το προβλημα?
Σεπ 17 2008 18:54
Φωτογραφία

jimmare → Zoro

Where are you when we need you?Αχ ρε Zoro...Εδω γινονται πραγματα και θαυματα στο forum και εσυ λειπεις?Ε ΟΧΙ.Καλα,οπως ειπα δεν πειραζει...Αλλα σε εχω ικανο τοσες μερες διαβασμα(εσυ)να εχεις ξεχασει πως λεγεται του forum... Για να μην ξεχνιομαστε: [url=http://www.anime-accelerator.forumakers.com]anime,manga download - portal[/url]
Σεπ 17 2008 15:55
Φωτογραφία

jimmare → satousei

Δεν καταλαβα τι εννοεις...(οταν λες:''nice'')Τεσπα,ευχαριστω για το accept
Σεπ 17 2008 13:53
Φωτογραφία

satousei → jimmare

:) nice ;)
Σεπ 17 2008 00:05
Φωτογραφία

jimmare → Lilia20

Ωραια pic αλλα I AM JIMMARE DATTEBAYO!!!:kakaka::kakaka:
Σεπ 16 2008 20:22
Φωτογραφία

Lilia20 → jimmare

Οk, Kakashi-kun μη δαγκωνεις...!! xDD hehe ;33
Σεπ 16 2008 20:11
Φωτογραφία

jimmare → Lilia20

I said that too to Yunancy...IT'S jimmare not kakashi:kakaka:
Σεπ 16 2008 14:02
Φωτογραφία

Lilia20 → jimmare

Of course i did, Kakashi-kun ^^ omg 300 friends...? xDD
Σεπ 16 2008 09:39
Φωτογραφία

jimmare → Lilia20

Και απο εμενα καλωσορισες!!!Μην ξεχασεις να μου κανεις accept!:kakaka:
Σεπ 15 2008 21:37