Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
jimmare → Sacrous
Χαχα...Τωρα απαντησες λοιπον στο vm μου?:kakaka: Καλα δεν πειραζει...Τεσπα,αφου το ελυσες,εισαι μια χαρα!Εμενα ειχε προβλημα η εταιρια,την αλλαξα και περιμενω να ενεργοποιηθει ο λογαριασμος μου εκει!
Σεπ 18 2008 13:55
Sacrous → jimmare
είχα απενεργοποιήσει το zone alarm αλλά κάπως είχαν κολήσει οι επιλογές και λειτουργίες του και εμπόδιζε τις εφαρμογές αφού δεν τις είχα κάνει allow στα settings του.
Σεπ 18 2008 13:49
jimmare → Glaurung
Aυτο το τελευταιο τι ηταν?Δες καποια anime οπως Kenichi,Naruto,OP,kabamaru και τετοια!!!
Σεπ 17 2008 20:44
Glaurung → jimmare
thx για το request:nod2:
εχει κανείς να προτείνει κάποιο πραγματικά "must" anime ,ώστε να μπορώ να λέγομαι anime-fan ? arigato gozaimasu:nod:
Σεπ 17 2008 20:18
jimmare → Zoro
Where are you when we need you?Αχ ρε Zoro...Εδω γινονται πραγματα και θαυματα στο forum και εσυ λειπεις?Ε ΟΧΙ.Καλα,οπως ειπα δεν πειραζει...Αλλα σε εχω ικανο τοσες μερες διαβασμα(εσυ)να εχεις ξεχασει πως λεγεται του forum...
Για να μην ξεχνιομαστε:
[url=http://www.anime-accelerator.forumakers.com]anime,manga download - portal[/url]
Σεπ 17 2008 15:55
jimmare → satousei
Δεν καταλαβα τι εννοεις...(οταν λες:''nice'')Τεσπα,ευχαριστω για το accept
Σεπ 17 2008 13:53
jimmare → Lilia20
Και απο εμενα καλωσορισες!!!Μην ξεχασεις να μου κανεις accept!:kakaka:
Σεπ 15 2008 21:37


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
