Jump to content


Community Status Updates


Photo

iristellaKai

:hihi2::hihi2::hihi2: Ναι και εγώ στα μωβ έχω αδυναμία. Αν μη τι άλλο ο στυλίστας των χαρτονομισμάτων στην τράπεζα (or w/e he is called) έκανε πάρα πολύ καλή δουλειά με την πάρτη τους.
Sep 29 2011 21:27
Photo

Botsun → iristella

Σε μισώ! Τ___Τ 5 ήθελα για να πάει η μπάρα στο 99%
Sep 29 2011 21:26
Photo

Kaiiristella

:canthelp: Αν πρόκειται για λεφτά, κατεβάζω όσες ιδέες θες. Να ζητάς από τα μωβ μόνο, έχουν και ωραίο χρώμα.
Sep 29 2011 21:25
Photo

Fallen_Mpougatsa → iristella

Αχ, φταίει το ύφος του γλάρου που δε μπορώ να αντισταθώ στο επιχειρημά σου, το ξέρω...από μικρή τον είχα σε εκτίμηση!
Sep 29 2011 21:25
Photo

iristella → Botsun

Υup. XD Οπότε αν βλέπεις αλλαγές καθε λίγο και λιγάκι σημαίνει ότι σας σβήνω post. XD
Sep 29 2011 21:24
Photo

iristella → Fallen_Mpougatsa

Κοίτα δες το από την άλλη πλευρά. The cleaner the thread, the more people can read it easily and the more people can join in the conversation. ^_^ Γι αυτό όχι spam, όχι οff topic σε threads και subforums[B] *παίρνει την πόζα του γλάρου από το διαφημιστικό*[/B]
Sep 29 2011 21:23
Photo

Botsun → iristella

Ωραία :) Re sy,to post count,πέφτει κάθε φορά που μου διαγράφεις κάποιο post ;
Sep 29 2011 21:22
Photo

Fallen_Mpougatsa → iristella

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO-! Mακάρι να μην είχα ανοίξει ποτέ το στόμα μου. Μέχρι και το Gamaran? Sniff sniff/ [B]drama queen mode off[/B].
Sep 29 2011 21:20
Photo

iristella → Botsun

Όταν με το καλό ξεμπερδέψετε από εξεταστική θα το κανονίσουμε.
Sep 29 2011 21:19
Photo

iristellaKai

[quote]XD Εμένα πάντως άμα δεν με πληρώνανε, δε θα έμπαινα στον κόπο να τα μαζέψω και να τα στείλω είναι η αλήθεια.[/quote] You know that was actually a very good idea XD
Sep 29 2011 21:18
Photo

iristella → Fallen_Mpougatsa

Well από εδώ και στο εξής για να μην αισθάνεστε παραμελημένοι τα thread του KHR του Beelzebub και του Gamaran θα τα έχω στο auto refresh. :P
Sep 29 2011 21:16
Photo

Fallen_Mpougatsa → iristella

:D Δεν είναι ότι spammαραμε πολύ στο thread Beelzebub [SIZE="1"]-ή ότι πατάει και κανένας άλλος εκεί μέσα-[/SIZE]... :D
Sep 29 2011 21:15
Photo

Botsun → iristella

Οκ,sorry,σήμερα μερακλώσαμε επικίνδυνα.... Για πότε λες ;
Sep 29 2011 21:14
Photo

iristella → Botsun

Ναι *drools* Mε το μαλακό όμως από εδώ και πέρα okie?
Sep 29 2011 21:12
Photo

Botsun → iristella

Ευχαριστώ πολύυυυυυυυυυυυυυυυυυυ Θες σοκολατόπιτα στο Ψυρρή,σαν ένδειξη υποτέλειας και ευγνωμοσύνης,που δεν έφαγε warn ολόκληρη η φαμίλια ;
Sep 29 2011 21:09