Jump to content


Community Status Updates


Photo

iristella → GkLoc

Που εφτασες ειπαμε στο DN? (μην πεις κατω απο 20 μονο XD)
Jul 21 2008 01:33
Photo

iristella → GkLoc

Ρε δεν λεω οτι δεν μου αρεσε η απαντηση σου... Η οτι δεν ειχες καλη γνωμη..... Απλα ειδα οτι ανεπτυξες συμπαθεια προς την Ηλιθια (Misa) γι αυτο το ειπα και αυτο εννοουσα.....
Jul 21 2008 01:23
Photo

GkLoc → iristella

ΝΑΝΙ>>????:erk: Τι,Δεν Σου αρεσε η απαντηση μου?? Κατσε μα τελιοσω το Σειρα μια και καλη,και θα σχηματισω μια πολυ καλυτερη γνωμη!!! Until Then,Dont Judge Me!!!:nod2:
Jul 21 2008 01:20
Photo

iristella → GkLoc

So it is natural to asume that we ve lost you to the Stupid side of the Force???:hahaha: (για το Post στο DN thread Μιλαω και την συμπαθεια στην Misa πιο συγκεκριμενα για να μην παρεξηγηθω)
Jul 21 2008 01:14
Photo

iristella → Ephialtes

Δεν παιζει ρολο..... Το παν στην ζωη ειναι να ξεκινας νωρις!!!!:hahaha::hihi2: Ασχετο..... Κι αλλο αρνητικο rep??? Yare yare δεν ειναι η μερα σου φαινεται.... Αν και δεν ειπες τπτ το τραγικο κατ εμε,,,, As soon as I have the chance I ll make it up to you....
Jul 20 2008 19:34
Photo

Ephialtes → iristella

ειμαι μικρουλης ακομα:blush2::blingeye2::kawaii:
Jul 20 2008 18:52
Photo

iristella → Ephialtes

Καλα αφου δεν θες........ Θα ειχε πλακα να μαθεις ομως.
Jul 20 2008 18:47
Photo

Ephialtes → iristella

οχιιιι....μηηηη....δεν χρειαζεται, δεν ξερω να πλεκω
Jul 20 2008 18:34
Photo

iristella → Ephialtes

Γιατι οπως λεω και στο επομενο η συζητηση αυτη εχει ξαναγινει και βαρεθηα να τα πω παλι απο την αρχη. Εδωσα τα Link να τα διαβασει να δει. Επειδη τον ειδα και καινουριο ειπα να τον αρχισω χαλαρα. Δεν εχουν ολοι την υπομονη και επιμονη του Zoro βλεπεις :hahaha: :hahaha:(zoroooo kuun:nanana:) Αν θες ομως μπορω να γραψω ενα σεντονακι στο naruto manga thread αφιερωμενο σε εσενα αναλογο με το τελευταιο που ποσταρα στοMisa thread...αλλα θα περιμενω απαντηση εκει ε?Και αναλυτικη κιολας:hahaha:
Jul 20 2008 18:32
Photo

Ephialtes → iristella

γιατι ειναι τοσο μικρο το ποστ [URL="http://www.anime.gr/forums/%D3%E5%E9%F1%DD%F2-anime/1171-death-note-138.html#post210971"]αυτο[/URL]:chigau:? Δεν σε αναγνωριζω :hihi2::hihi2::hihi2:
Jul 20 2008 18:26
Photo

iristella → °•πίΟu-πίΟu•°™

ΙΙΙΙΙΙΙΙ πωπω οντως πανικος. Κανονικα οφειλουν να σας πληρωσουν μαζι με αποζημιωση νομιζω..... Αλλα και παλι αξιζει να πας σε δικαστηριο για το χρηματικο αυτο ποσο?? Εννοω οτι ισως δεν συμφερει..... Μπορεις ομως να φωναξεις ισως επιθεωρηση εργασιας και να πεις οτι το εκαναν αυτο για να μην πληρωσουν τους ομαδαρχες (πιστεψε με να θα τους παει)
Jul 20 2008 11:31
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella

skata. xese mesa. me dio3ane epeidi kapnizo emena ki allous 20 omadarxes egine tis pou.... x8es kai gyrisa aron aron.. klaine ta koritsakia mou kai oi omadarxisses tis koinotitas m h mana mou dieluse to arxigeio egw eimai apliroti kai 8a tous pame sta dikasthria... egine XAMOS!
Jul 20 2008 11:10
Photo

iristella → °•πίΟu-πίΟu•°™

Καλωστην πισω την πιου πιου........ Πως τα περασες κουκλα μου?
Jul 20 2008 11:05
Photo

iristella → BarbasSs

Καλη νυχτα λοιπον και απο εμενα και ευχαριστω πολυ για τις ευχες!!!!! Καλη ξεκουραση!
Jul 20 2008 01:19
Photo

BarbasSs → iristella

λοιπον την κανω θα δω καμια ταινια και υπνακος μετα.... αντε καληνυχτα και περαστικα
Jul 20 2008 01:10