Community Status Updates
iristella → Zoro
Αντε ανυπομονω................. Την καλη σου κουβεντα ειχαμε τωρα στο Op group....
Kαλη διασκεδαση και να προσεχεις.!!!:gotit:
[IMG]http://www.gasbanditry.com/twg163/cache/Anime_Anime-DogGirlWag.gif.thumb.jpg[/IMG]
Aug 08 2008 01:19
Zoro → iristella
Teleftea Mera!!!
Den antistathika na min bo na se xairetiso apo tin pio gnosti xora sto forum!!
[kapoios mod tin exei anaferei polles fores:wis:]
Apo Savvato apogevma tha mai kanonika piso,ta leme tote giati to sistima tha me petaxei exo se ligotero apo 3 lepta!!!:hahaha:
Afta,ta leme polyyy sydoma...frodise na sai mesa otan gyriso....BB!!:byejg9:
Aug 08 2008 01:14
iristella → Franky_Super
Oχι καλε μην το ξαναπεις ετσι το παιδι......Αυτος απλα λυπηθηκε εμας τους ανιδεους και ειπε να μας δωσει τα φωτα του....... XDDDD καλα και δεν εχεις δει τπτ... Τα μισα και πλεον ποστ τα εχουν σβησει οι Mods...ΠΟλυ γελιο επεσε.
Aug 07 2008 23:34
iristella → Franky_Super
Eνας τυπας ο οποιος την εβρισκε να μπαινει σε threads να θιγει και να μειωνει τους υπολοιπους Users και να προκαλει τετοια flame που να τα κλειδωνει.....Πηγαινε στο
Batman The Dark Knight, Στο Kαλυτερο animation studio Και θα παρεις μια μικρη γευση.,
Aug 07 2008 23:24
iristella → Franky_Super
MΙα χαρουλα......Με πολυ τρελα απο οσο βλεπεις και πολυ anime......Κατα τ αλλα τα συνηθισμενα.... Ενα trollaki ειχαμε αυτον τον καιρο και ειχε αναστατωσει ολο το forum αλλα το ξεφορτωθηκαμε ευτυχως..... Κατα τ αλλα ηρεμα σχετικα.....
Aug 07 2008 23:12
Franky_Super → iristella
γυρισα γυρισα............:deadga6: αστα να πανε,πως τα περνατε εσεις εδω?
Aug 07 2008 23:09
iristella → Neuro
:hahaha:Παλι απωτερα κινητρα εχεις neuro ?Για μια στιγμη νομιζα οτι βοηθας απο την καλη σου την καρδια......:hahaha::hahaha::hahaha:
Aug 07 2008 22:43
Neuro → iristella
Αλήθεια? Χμμμ μάλλον θα φταίει το γεγονός ότι ξερό όλους τους moderators:hahaha::hahaha: ε σχεδόν όλους:nosey:! Α σκεφτικά ένα τρόπο ώστε να τα μοιραζόμαστε σε μένα όλες οι κοπελες :wooi2::nbleed: και εσυ τα αγορακια τι λες?
Aug 07 2008 22:41
iristella → Neuro
Κανε υπομονη κανα δυο βδομαδουλες και ξανα κοντα σου ο μεγαλος σου καημος! XDDD
Nταξει και εσυ δεν του ειπες και τπτ τραγικο αυτος τρωγοταν με τα ρουχα του. Απλα στο μελλον προσεξε μην φας κανα warning.....Γιατι μπορει τον συγκεκριμενο να τον ειχανε σταμπαρει αλλα συνηθως η τιμωρια παει και για τους δυο που εμπλεκονται στον καυγα.....
Aug 07 2008 22:36
Neuro → iristella
Μα είμαι φρόνιμο παιδάκι :wooi2: (διπλά σου:hahaha::wooi2:)... ε ένταξη λίγο τσακώθηκα :emptyonexg1: :nanana:άλλα έφαγε ban μόνο αυτός :oo: (και ήθελα να δω τι θα απάντηση:emptyonexg1:).
Aug 07 2008 22:34
iristella → Neuro
Θα προσπαθησω Neuro kun......Αν εισαι καλο και φρονιμο παιδι...... Το gifaki μου το στειλανε......
Aug 07 2008 22:29


This status update has reached the maximum number of replies allowed
