Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Zoro → iristella

Damn woman,shut your trap!:mador2:
Αύγ 22 2008 18:50
Φωτογραφία

iristella → Zoro

Oχι τωρα το ειδα για το personna non grata........ Aχαριστε μικρε ιταλοφωνε!!! Πες οτι σε ειδοποιησα εγω οτι αποτελει μερος της διπλωματικης και προξενικης ορολογιας και λατινικη εκφραση προκειμενου να σε σωσω απο τον δημοσιο διασυρμο....... Υare yare men are so ungrateful these days........
Αύγ 22 2008 18:43
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella

Oi ragazza ero in vacanze!!! Ti egine re iristella chaaan kala eisai?? pos paei? exasa tipota kalo?? :D
Αύγ 22 2008 16:38
Φωτογραφία

iristella → °•πίΟu-πίΟu•°™

καλως την..... Δεν σε βλεπουμε πολυ τωρα τελευταια... ολα καλα?
Αύγ 22 2008 16:34
Φωτογραφία

Zoro → iristella

Oi ragazza pazza,sai dirmi l'ora?
Αύγ 22 2008 14:27
Φωτογραφία

iristella → tsintori

CC ειναι ο χαρακτηρας του αβαταρ μου απο το Code geass.... Xεχε εμεις τον πεθαναμε??? Φημες φημες.... Λιγο χαβαλε καναμε μονονα διασκεδασουμε την κατασταση (Hides DN under the table:hahaha:)
Αύγ 21 2008 19:44
Φωτογραφία

tsintori → iristella

Bunshin ellimination succeeded. Τον πεθάνατε στην κυριολεξία...... C.C.;
Αύγ 21 2008 19:39
Φωτογραφία

iristellaMaya-chan

Xexe........ Ναι ειμαι ακομη στην αρχη αλλα εχω φαει τρελο κολλημα!!!! Kαι εχω μεγαλη αδυναμια στον Lelouch!!!
Αύγ 21 2008 18:59
Φωτογραφία

Maya-chaniristella

Μπα, τι βλέπω, βάλαμε και C.C. avatar? Καλώς ηρθες στην πόρωση! :riiight:
Αύγ 21 2008 18:56
Φωτογραφία

iristella → tsintori

Problem fixed........... Περνα μια βολτα απο το profil του κλωνου γρηγορα κα θα καταλαβεις.......
Αύγ 21 2008 18:12
Φωτογραφία

iristellairιstella

Μe likes....... We need a troll generator button........... Θα γινουμε σαν την επιθεση των κλωνων...... Η σαν τον Agent Smith Στο matrix........ Και οταν θα τους μετατρεπουμε ολους σε ομοιους μας και θα λενε Oh God με ενα στομα μια φωνη θα απαντουμε [B]ΙRISTELLA WILL SUFFICE[/B] [I]Idea originally proposed by zoro kun..........[/I] Tι λες irι chan??????
Αύγ 21 2008 17:57
Φωτογραφία

iristellairιstella

ΑΑΑ αν εννοεις για το "πλοιο" thing..... Σε ανακυρηξαμε επιτιμο μελος προστασιας της καπετανιου.....δλδ δικου μου. Οπου βλεπεις Mod Και Admin Θα μπαινεις μπροστα ως decoy.... Nαι Ori chan τελεια ειναι η αντιγραφη............. Μου αρεσει πολυ να αντιγραφω και cd και Dvd..... και τα παντα ....και ας λενε οτι η πειρατεια σκοτωνει την μουσικη...... Ιrι san εσυ τι μουσικη ακους??????:nosey:
Αύγ 21 2008 17:50
Φωτογραφία

iristellairιstella

Eιδες Zoro??? Αυτη ειναι η τεχνικη Kage Bunshin......Οταν φτασεις και εσυ στο τελευταιο του Naruto....Θα μπορεις να την κανεις.,,, Μονο irιstella san να μοιρασουμε τις ωρες που θα ειμαστε στο πλοιο αν ειναι. Μην σε κλεινω συνεχεια μεσα...... BTW!!! Τι γνωμη εχεις για την Misa Amane?
Αύγ 21 2008 17:45
Φωτογραφία

tsintori → iristella

Χαχαχαχαχα the clone is back. Εν το μεταξύ κάνει ότι actions κάνεις και εσύ iri-chan...... Πάντως απ' τη στιγμή που δεν έχει τους ίδιους friends,τα ίδια albums με τα ίδια comments και τα ίδια posts δεν γίνεται να σας μπερδέψουμε!!!!!!!!
Αύγ 21 2008 17:37
Φωτογραφία

Zoro → iristella

οντωωςςςςς!!:if: δεν το χα σκεφτει....shame on me! Παω να αλλαξω αμεσως ava...:run: :nanana:
Αύγ 21 2008 15:27