Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

iristella → °•πίΟu-πίΟu•°™

Xαιρομαι που σου αρεσει..... Ναι ειναι οντως πολυ ωραια και συγκινητικη σειρα. Και αν φτασεις και πιο κατω θα δεις μια τελεια σκηνη......... Ο Κaname καλος ειναι ο κακομοιρης.....(θα καταλαβεις γιατι τον λεω ετσι).... Μην ψαρωνεις που βγαζει δοντακια και αγριευει. Ολα για το χατηρι της Yuuki τα κανει και ας μην φαινεται με την πρωτη ματια. Σκεψου οτι κανονικα τον Zero αν δεν ηταν η Yuuki Θα τον ειχε ξεκανει με το που βαμπιριαζοτανε οριστικα....
Σεπ 01 2008 15:58
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella

ααααα τσεκαρα σημερα το πρωτο μανγκα του vampire knight Και πορωθηκα αγρια! Δικιο ειχες ειναι γαματο! (και εχει και καλα μανουλια!) Και εχω μια απορια. Αυτος ο kaname που ειχε σωσει την yuuki πριν 10 χρονια ειναι πραγματι καλος η το παιζει? (spoileriase me!) Τωρα ειμαι στο επεισοδειο 9 (γιατι δεν την παλευα με τα μανγκα) πολυ γουσταρω τον χαρακτηρα του zero-κρυφοβαμπιρωτος! Ευγε ευγε Ιριστέλλα excellent anime taste!!:hahaha::hahaha:
Αύγ 31 2008 13:45
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella

WOOOOOOOOOOOOOOW SUGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE SUGOIIIIIIIIIIIIIIIIIii O LIGHT KAI O L SE DRASI!!! KAI O 8EOS L EINAI SEMEEEE!!! WOOOOW!!! I QUIT!!!! U WIN!
Αύγ 31 2008 02:54
Φωτογραφία

iristella → °•πίΟu-πίΟu•°™

Will this make you behave for the rest of the night?^^ [IMG]http://i239.photobucket.com/albums/ff304/HellWard3-WellsideGossip/LightxL/DNyaoi03.jpg[/IMG]
Αύγ 31 2008 02:13
Φωτογραφία

iristella → Umi no Ossan

Μιsaki εισαι και φαινεσαι:oo:!!! Και μαλιστα οχι με την εννοια του υποκοριστικου του Misa αλλα με την εννοια του anime χαρακτηρα:oo::oo::oo: Αντε ορεξη που βρηκατε βραδυατικα............... οοοοοοοοοο:knock-knock:
Αύγ 31 2008 02:05
Φωτογραφία

iristella → °•πίΟu-πίΟu•°™

Υare yare......Raito ειπα καλο μου ........Τον Light εννοω οπως τον φωναζουν οι γιαπωνεζοι. Εγω cosplay δεν κανω...... Ειδικα Misa δεν θα μου πηγαινε με τπτ ..... Εντελως contra ο ρολος. Μια φορα εγω βαζω λουρακι στα αγορακια δεν μου περνανε αυτα.
Αύγ 31 2008 02:03
Φωτογραφία

Umi no Ossan → iristella

γκουχ γκουχθελεικLγκουχ γκουχ !!!!! Κ οχι δεν μου εκατσε στο λαιμο κατι...Απλα στην ειπα Misaki !!!!!!!!
Αύγ 31 2008 02:02
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella

Eγω καλη μου μισα εχω κανει χιλιαδες cose play προσπα8ωντας να γινω σαν εσενα αλλα δεν τα καταφερνω, εισαι βλεπεις η ULTIMATE MISA CHAN! ποιος ειναι ο ραικα? Lol αληθεια τωρα μου διαφευγει λιγο..
Αύγ 31 2008 02:00
Φωτογραφία

jimmare → iristella

Οτι πεις...
Αύγ 31 2008 01:53
Φωτογραφία

iristella → jimmare

Κανε μια καλη σε παρακαλω και βαλε το quote μου σε spoiler γιατι και να το βαλω αν αποκαλυπτεται απο σενα ειναι δωρον αδωρον.
Αύγ 31 2008 01:49
Φωτογραφία

iristella → °•πίΟu-πίΟu•°™

Πιου πιου εγω δεν ειμαι η μισα και ουτε θελω να γινω οποτε η Dark Venus δεν πηρε κατι στο οποιο εχω δικαιωμα η αποψη. Τωρα απο την αλλη αν εσυ νιωθεις οτι σου κλεβει την ταυτοτητα που θα ηθελες να ειχες θα πρεπει να την διεκδικησεις απο μονη σου και οχι βαζοντας μπροστα ατομο με χαρακτηρα του Raito kun...... Eγω ειμαι φιλειρηνικο και φιλησυχο νυκτοβιο πλασμα που καθεται κουλουριασμενο σε καρεκλες και καταναλωνει μαζικες ποσοτητες γλυκων..... [url=http://www.youtube.com/watch?v=M9dSsRkFyw0]YouTube - L's theme[/url]
Αύγ 31 2008 01:36
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella

με φωναξε ο δουλης ή ιδεα μου?? δεν ειμαι κακια.. εγω φταιω που σε ενημερωνω για το καλο σου... οοοοοχι εγωωωωω...εγωω φταιω!!
Αύγ 31 2008 01:33
Φωτογραφία

Umi no Ossan → iristella

Καταπληκτικη !!!!! Απο ενα σημειο κ μετα..... ειπα να γελασω κ γιατι το γελιο κανει πιου-π... εεε καλο !!!!!
Αύγ 31 2008 00:28
Φωτογραφία

iristella → Umi no Ossan

Φανταστικη δεν ηταν? Πηγαινε τωρα στο Batman Thread να διαβασεις το σεντονακι μου. Και επιπλεον γιατι αλλο γελας? [IMG]http://www.anime.gr/forums/members/iristella-albums-ohayo-picture4863-th-joker.gif[/IMG]
Αύγ 31 2008 00:19
Φωτογραφία

Umi no Ossan → iristella

Μου εμεινε απο την ταινια !!!!!!!!!!!!!!! :hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha: Κ οχι μονο γι'αυτο !!!!!
Αύγ 31 2008 00:18