Jump to content


Community Status Updates


Photo

iristella → neste

thanx neste kun για την προσφορα αλλα ευτυχως τσιμπησα ενα σετακι σημερα καθως επεστρεφα απο σχολη....και παλι ευχαριστω^^
Sep 23 2008 19:53
Photo

Zoro → iristella

g.....gom.....gomenasai my two mistresses!!:nanana: iri τα εργαλεια ξερεις που ειναι,οταν επιστρεψεις u may use them on me:awww::cry5:
Sep 23 2008 01:19
Photo

Orion19 → iristella

Zoro+Ori = Zori... Το ζόρι που θα τραβήξεις if you don't behave yourself... You are nothing but my hime's dog! So play dead! Or lick my shoe....either will do fine... just don't think of climbing up my leg...
Sep 23 2008 01:11
Photo

Zoro → iristella

ori+iri=........yuriiiiiii:kakaka:
Sep 23 2008 01:07
Photo

Lucy-Nyuu → iristella

[COLOR=DarkRed][B]ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ IRI ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΩΡΑΑΑΑ:cry5::cry5::cry5: [COLOR=Black]nobody is the same without the captain...not even yaoi and yuri:canthelp:[/COLOR] [/B][/COLOR]
Sep 23 2008 01:02
Photo

iristella → Zoro

:mador2::if::cry5::uhh:
Sep 23 2008 01:02
Photo

Orion19 → iristella

[B]What the mouth is saying[/B]: Kono yaroooo!!! Go buy a damn keyboard you b.....witch!!!! [B] What the heart is feeling[/B]: I miss youuuu *sob*. Please come back, my ero himeeeee!:nanteee: The world holds no meaning without you!!!! I feel like ripping out my heart before it has a chance to slowly die from missing your presence!!! No flower smells good now! The food all tastes terrible!!! No amount of beauty can ever hold a candle to your smile!!!! .....Ok...maybe I overdid it.... [B]What the heart is really feeling[/B]: I sure miss my Iri-chwan... She's a wonderful friend and it's just not the same without her... *sigh*
Sep 23 2008 01:01
Photo

Zoro → iristella

We want iri back,the forum is not he same without it's ero spam hime:nanteee: Μεχρι και κομμα θα ιδρυσουμε αν συνεχισει ετσι!! U go fetch yourself a new keyboard quickly!!!:chigau: [αλλιως πως θα σε πει misa η πιου πιου chan!!!:kakaka:]
Sep 23 2008 00:58
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella

Τοσα πολλα εχεις να μας πεις? xixixixi καλα καλα δε σε πειραζω, ουτε καν μισα δε θα σε πω γιατι δεν εχει πλακα αν δεν μπορεις να απαντησεις. Αλλα αληθεια δοκιμασε το πληκτρολογιο οθονης εμενα με εχει ξελασπωσει πολλες φορες.. Τεσπα.. Κανε υπομονη ως την Παρασκευη ειπαμε? Αντε φιλια καληνυχταααααα!!
Sep 23 2008 00:25
Photo

iristella → °•πίΟu-πίΟu•°™

:nanana::nanana::nanana::nanana:
Sep 23 2008 00:24
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΧΩΡΙΣ ΙΡΙΣΤΕΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΙΛΑ ΜΑΣ ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΜΑΣ ΑΓΑΠΑΣ lol xD
Sep 23 2008 00:18
Photo

neste → iristella

αμα θες πληχτρολογιο εχο 2 γιατη τορα αγορασα το razer tarantoula και μου ειναι λιγο αρχηστα αμα ειναι κανεμου pm
Sep 22 2008 22:43
Photo

Zoro → iristella

Κοιτα τι βρηκα σε δημοπρασια!! [IMG]http://img517.imageshack.us/img517/4588/keyboard11790910tf7.jpg[/IMG] Σου τρεχουν τα σαλια??:hehehe:[sadist mode:bleh:] Αντε λιγο εμεινε,την Παρασκευη spam hime will be back...[I hope!] Καλη Εξοντωση των εξετασεων...[για να το πω στην γλωσσα σου:P] :wooi2: [ps:me wants whip!!:kill4u:]
Sep 22 2008 20:35
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella

ΑΑΑ οσο για το προβλημα που ειδα με το πληκτρολογιο, γιατι δεν δοκιμαζεις το "πληκτρολογιο οθονης των windows?" Ξερεις φανταζομαι τι λεω, αν δεν ξερεις, πες μου τι windows εχεις να σου πω πως να το βρεις..
Sep 21 2008 17:51
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella

[U][COLOR=#800080][url=http://www.onemanga.com/Vampire_Knight/43/00-cover/]Vampire Knight 43 page 00-cover | One Manga[/url][/COLOR][/U] [U][COLOR=#800080][/COLOR][/U] [COLOR=#800080]Oi, εχεις ηδη αργησει!!! xD xD[/COLOR]
Sep 21 2008 17:49