Jump to content


Community Status Updates


Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella

Ποσο γλύκα ειναι αυτή η φωτό?![IMG]http://dl5.glitter-graphics.net/pub/544/544865khchjob0gx.png[/IMG]
Nov 02 2008 14:56
Photo

Lebw → iristella

Εγω ευχαριστω που με εκανες accept ^^
Nov 01 2008 23:14
Photo

Barbara → iristella

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!! και να έχεις ένα υπέροχο βράδυ..!:)
Nov 01 2008 22:42
Photo

iristella → Lebw

Ευχαριστώ πολύ για το request !!!
Nov 01 2008 15:43
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella

[COLOR=black]Iri-chwaaaan genki desu ka????[/COLOR] [COLOR=black]Εβαλα κι αλλα περνα απο [/COLOR][URL="http://www.anime.gr/forums/fan-art-fan-fic/5782-my-%D3%EA%E9%F4%F3%DC%EA%E9%E1.html#post254588"][COLOR=red]δωωωω[/COLOR][/URL]!!!
Nov 01 2008 13:24
Photo

iristella → Scorpion

Nai oντως,,,,,,, τα σπαει ^^,,, Απο τους λιγους female characters που λατρεύω.
Oct 31 2008 18:25
Photo

Scorpion → iristella

:wooi2:φοβερο ηταν ειδικα η nel τα σπαει:wooi2::wooi2::wooi2:
Oct 31 2008 18:21
Photo

iristella → Scorpion

το 192 δεν λες? Ναι ρε συ.... Τι γραφω νομίζεις στο Latest episode thread και δεν το εχω δει ΧD???
Oct 31 2008 18:11
Photo

Scorpion → iristella

iristella το ειδες το καινουργιο επεισοδειο του bleach;;
Oct 31 2008 17:55
Photo

iristella → Hatake Kakashi

Ax ασε και εγω δεν θελω καν να το σκεφτομαι. Καταθλιψη θα παρω........ Ενα πράγμα ξερω στα σίγουρα.. Αυτην την βδομάδα δεν βλέπω spoilers. Θα διαβάσω κατευθείαν το κεφάλαιο. Να το παθω μια και καλή το σοκ. Btw... κοιτα τι ξεθαψα από το τελευταιο κεφαλαιο.... (χεχε τι σου είναι η γυναικα Narutard, ενω ολοι κοιτανε την δραση αυτη εστιαζει στα αξεσουαρ και τα κοσμηματα XD )
Oct 31 2008 15:25
Photo

Hatake Kakashi → iristella

Αστα να πανε αν πεθανει ο Κακασι,και τα πραγματα οσον αφορα τους θανατους πανε λογικα τοτε στο τελος του μανγκα απο τους 6-7 αγαπημενους μου χαρακτηρες θα εχει μεινει μονο ο Ναρουτο και ο shikamaru :( Για την επομενη θεματικη συζητηση ειμαι μεσα για οτιδηποτε απλα πιστευω πως για τον Ιτατσι και τον Jiraiya ηδη εxoυμε πει πολλα :D Το επομενο τσαπτερ το περιμενω σαν τρελος και δεν μπορω να ειμαι σιγουρος για τιποτα αντε να ερθει η τριτη-τεταρτη να μαθουμε τι εχει γινει
Oct 31 2008 15:20
Photo

iristella → Hatake Kakashi

Nαι καλε μην ανησυχεις,,,,, Δεν παρεξηγουμαι κιολας XD Kαι εγω χαίρομαι που μιλάμε τόσο για τον Kakashi. Είναι από τους αγαπημενους μου χαρακτήρες. Μακάρι βέβαια να μην του βράζω κολυβα σε κανα δυο βδομαδες από τώρα (την εχω αυτήν την κατάρα --->οτι αγαπαω εγω πεθαίνει XD)..... Tέλειο το ποστ για τα αντικείμενα btw.... Για επόμενη θεματική συζήτηση προτείνω να πιάσουμε Itachi..... ή Minato.....(Πάντως όχι Jiraiya γιατί θα κάνω σαμποτάζ)
Oct 31 2008 15:13
Photo

Hatake Kakashi → iristella

Δεν μπορω να κρατηθω :D αλλα ξερεις οτι πλακιτσα κανω,τα πραγματα παντα θα τα λεω με το ονομα τους, σου υποσχομαι παντως να σταματησω μεχρι να μου δωσει καποιος μια αφορμη Ps:πρωτη φορα μιλαμε τοσο πολυ για τον Κακασι και μου αρεσει παρα πολυ :D
Oct 31 2008 15:04
Photo

iristella → Hatake Kakashi

Μη μου κοροιδευεις τους Uchihass:nanana::nanana::nanana:
Oct 31 2008 14:36
Photo

Zoro → iristella

[IMG]http://i258.photobucket.com/albums/hh275/Arachnid10a/LOLCAT.jpg[/IMG]but[IMG]http://i76.photobucket.com/albums/j11/nytechyld/Animals%20Cats/lolcatAwwwCat.jpg[/IMG]^_^
Oct 31 2008 07:18