Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

iristella → Raven Princess

Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές Raven Princess.... You are making me blush!!!:wooi2:
Φεβ 25 2009 18:33
Φωτογραφία

Raven Princess → iristella

Congratulations Iristella-chan!!!!!^__^ Iam so proud and happy for u!!!!!!Good luck και καλο κουραγιο!!!!!
Φεβ 25 2009 18:28
Φωτογραφία

ximura buttosai → iristella

εγω προτημο πιο πολυ το bleach και το naruto
Φεβ 25 2009 14:28
Φωτογραφία

Zoro → iristella

[IMG]http://i286.photobucket.com/albums/ll90/SomeDumbBitch/Cats/catchrist.jpg[/IMG] Aαα άκου να σου πω,ακόμη κι εδώ με κυνηγάς εσύ;Aυτό λέγετε διαδυκτιακή παρενόχληση το ξέρεις;:burningbe3: Μπρός,ξούτ!Bρες άλλο θύμα,μην με αναγκάσεις να πάρω μέτρα.:twisted:
Φεβ 25 2009 10:47
Φωτογραφία

iristella → Zoro

Oh well...... Ο καθένας με τις φαντασιώσεις σου... Να υποθέσω ότι στέκεσαι μπροστά σε κλειδωμένα θέματα και λες Locku locku κιόλας κάνοντας πρόβες?:hahaha::hahaha::hahaha: EΣύ το λες μάριμο εγώ το λέω ακριδί, είναι όλα ζήτημα αντίληψης. Πάντως ναι... πλέον έχεις τον ανθρωποδιωχτη και μέσω internet..... Οmedeto gozaimasu zoro kun......:hahaha::hahaha::hahaha:
Φεβ 24 2009 18:47
Φωτογραφία

Zoro → iristella

Ήθελα κι εγώ να έχω το χρώμα τον μόντς,συμπαθεστάτη και είπα να φαίνομαι έτσι τουλάχιστον στο προφίλ μου.:ureshii: ...πέρα από την πλάκα,it's called marimo,μπάαααααακα! Χαίρομαι που σου άρεσε όμως...καλό eye cancer να χεις όσο θα το κοιτάς,κουκουκου.xD
Φεβ 24 2009 18:10
Φωτογραφία

Lokeiristella

kenny maybe, u ? nevah! οποτε θα μπαινω σε 'i know nothing' mode ....
Φεβ 24 2009 16:23
Φωτογραφία

Ankaa → iristella

Εγώ ευχαριστω :) ολα καλα ? θα εισε την Κυριακη στο cosplay ? :)
Φεβ 24 2009 11:38
Φωτογραφία

iristella → Ankaa

Καλωσήρθες και thanks for the request!
Φεβ 24 2009 11:26
Φωτογραφία

iristella → Zoro

Lol με γειά το προφίλ.... Ωραίο είναι αλλά γιατί το έντυσες ακρίδα????
Φεβ 24 2009 10:59
Φωτογραφία

iristellaLoke

:oo:wait what???? ..... You can do that?:terror2: oh shit!!!.....:emptyonexg1: And here i thought we would only enjoy privileges in the channel..... :uhh:
Φεβ 24 2009 10:55
Φωτογραφία

Lokeiristella

arigatou :D, μην ανησυχεις αμα δω να μπλεικει θα τα φορτωνω στους ... mods xD
Φεβ 24 2009 10:52
Φωτογραφία

iristellaLoke

Και in a more personal tone.... Blue looks good on you! Συγχαρητήρια!!!:gotit: Επίσης κουράγιο και υπομονή (ιδίως τώρα που τα μέλη του Irc προβλέπεται να αυξηθούν κατά πολύ)
Φεβ 24 2009 10:49
Φωτογραφία

iristellaAnelis

So beautiful........ :wooi2::wooi2::wooi2: :nbleed::nbleed::nbleed: :deadga6: Thanks anelis san...... that was just the way naruto should be.....:nanana:
Φεβ 23 2009 18:50
Φωτογραφία

Anelisiristella

βρήκα [URL="http://princesselemmiriel.deviantart.com/art/Uchiha-Itachi-Just-my-way-103567781"]αυτό[/URL] και σε θυμήθηκα..
Φεβ 23 2009 16:35