Community Status Updates
Serestrum → iristella
αυτος ειναι ο τονος μου και τον προσεχω... XD
[IMG]http://www.massbayguides.com/Images/Bluefin-Tuna%20copy.gif[/IMG]
Mar 07 2009 20:36
Zoro → iristella
[IMG]http://img3.imageshack.us/img3/5854/24131353.jpg[/IMG]
...so long.:bye:
Mar 07 2009 06:46
iristella → illouminous69
Even though i am walking in the valley of the shadow of death
I shall fear no evil
for i am the meanest rabid fangirl in the whole valley.......
:hahaha::hahaha::hahaha:
Mar 07 2009 04:06
illouminous69 → iristella
Ακριβώωως...Και δεν εχω ανάγκη από οδηγητές χαμένων ψυχών..
Οι εκδηκειτηκές ψυχές πάντα έχουν που να πάνε..:hiding_something:
Mar 07 2009 03:58
iristella → illouminous69
Γιατί μου στέλνεις διαφορετικές version του ίδιου vm??? Εάν θες να αλλάξεις κάτι use the edit button!
Εκτός και αν το κάνεις επίτηδες για να μου δείξεις ότι όταν λες "στοιχειώνω" και "καταδιώκω" you mean business:hahaha::hahaha::hahaha:
Mar 07 2009 03:53
illouminous69 → iristella
Αχαα..Τότε θα σε ενημερώσω να μην με διαλέξεις ποτέ
επειδή είμαι καταραμένος:chigau:,αν κάποιος μου καταστρέψει
το υλικό μου σώμα:smokingg:..τότε η ψυχή μου τον κυνηγάει
κάθε βράδυ όποτε κλήνει τα μάτια του..:oo::hahaha::uhh:
Mar 07 2009 03:50
iristella → illouminous69
Its ok.... Έχω προβλέψει και γι αυτό. Μαθαίνω τα Katachi, Makoto & Kotowari σου και στέλνω τον παρακάτω γλυκήτατο τύπο στο κατόπι σου....
[IMG]http://i240.photobucket.com/albums/ff3/tenchou/mononoke2.png[/IMG]
Mononokes have no place in the human world.
Mar 07 2009 03:50
illouminous69 → iristella
Αχαααά..Τότε να σε πληροφορήσω να μην διαλέξεις ποτέ εμένα
γιατί είμαι καταραμένος οταν μου καταστρέψεις το υλικό μου σώμα
τότε το ενεργειακό μου σώμα με την σειρά του να σε κυνηγάει τα βράδυα
όποτε κλήνεις τα μάτια σου..
Mar 07 2009 03:45
illouminous69 → iristella
Αχααααα... Τότε να σε πληροφορήσω να μην διαλέξεις ποτέ εμένα..
γιατί είμαι καταραμένος μόλις πάθει κάτι το υλικό μου σώμα..το ενεργειακό μου σώμα
με την σειρά του να σε κυνηγάει κά8ε βράδυ που όταν κλήνεις τα μάτια σου..
Mar 07 2009 03:40
iristella → Namida
hahahhahah λες???? Κοίτα όπου να ναι θα το αλλάξω το σετάκι οπότε είπα να προετοιμάζομαι......
Mar 07 2009 02:21
iristella → °•πίΟu-πίΟu•°™
btw πιου πιου μου κοίταζα την υπογραφή σου και η εικόνα μαζί με τα γράμματα είναι εκτός ορίων... Κάνε κάτι γι αυτό Please...
Mar 07 2009 00:40


This status update has reached the maximum number of replies allowed
