Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Glaurung → iristella

Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα . Σου εύχομαι όλη σου η ζωή να είναι γεμάτη με ανθρώπους και καταστάσεις που να σε χαροποιούν και να σε γεμίζουν . Καλή συνέχεια στην καινούργια σου χρονιά .:wooi2:
Ιούν 26 2009 23:40
Φωτογραφία

sleeplessiristella

Δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να μου πεις, πάντως δεν είναι σωστό να κλείνεις έτσι thread χωρίς λόγο.....
Ιούν 26 2009 23:37
Φωτογραφία

iristellasleepless

Eίναι ακριβώς δίπλα από το /b/. Δεν μπορεί να σου ξεφεύγει... Oh, and BTW... [URL="http://www.anime.gr/forums/member.php?u=10640"]>GrayFox5 [/URL] [URL="http://www.anime.gr/forums/member.php?u=7146"]>sleepless[/URL] Obvious samefag is obvious.
Ιούν 26 2009 23:30
Φωτογραφία

sleeplessiristella

Τι είναι αυτό το "4chan /a/". Και γιατί μου έκλεισες το thread?
Ιούν 26 2009 23:16
Φωτογραφία

Serestrum → iristella

25 ολοκληρα? ποιος τρελος αφησε να συμβει αυτο... ? μεχ... χλονια ποκκα... ^^
Ιούν 26 2009 23:15
Φωτογραφία

iristella → karkas

hehehehe....... Glad you liked it!
Ιούν 26 2009 22:24
Φωτογραφία

karkas → iristella

omg demotivational :P
Ιούν 26 2009 22:17
Φωτογραφία

iristella → Lucy-Nyuu

Tα links που σου έδωσα στο [URL="http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=4267&page=157"]"από που μπορώ να κατεβάσω αυτό το anime/manga"[/URL] thread δεν λειτουργούσαν?
Ιούν 26 2009 18:13
Φωτογραφία

iristella → Seraphimon-T.K.

Eγώ κάνω roar γιατί ειμαι αναβαθμισμένο μοντέλο γατιού...... I am a big pussycat [SPOILER][IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/1245542780712.jpg[/IMG][/SPOILER]
Ιούν 24 2009 20:40
Φωτογραφία

Serestrum → iristella

fanigirls. the power beyond.
Ιούν 21 2009 18:30
Φωτογραφία

iristella → Serestrum

Dogs Imagedump....... [URL="http://zip.4chan.org/cm/res/1504121.html"]Ορμα τώρα που προλαβαίνεις. [/URL]
Ιούν 21 2009 18:21
Φωτογραφία

Scargonar → iristella

soz δεν το ηξερα
Ιούν 21 2009 15:13
Φωτογραφία

iristella → Scargonar

Παρακαλώ μην σβήνεις vms τα οποία προέρχονται από μέλη της anime.gr team. Πολύ περισσότερο όταν αυτά αποτελούν απάντηση σε ερώτηση που έχεις διατυπώσει και κατά δεύτερο λόγο περιέχουν παραίνεση/ παρατήρηση. Ευχαριστώ
Ιούν 21 2009 14:01
Φωτογραφία

Silmarien → iristella

[COLOR=Purple]Χμμμ θα βγει remake ε? Καιρός ήταν πιστεύω. Είναι από τα πρώτα yaoi anime ούτως ή αλλως. Πράγματι τα πετσοκόβουν λόγω χρόνου και περιεχομένου αλλά γενικά τα anime δράσης, όπως το One Piece πιστεύω ότι δεν θα με ενθουσιάσουν αν τα διαβάσω. *has limited imagination* >_<[/COLOR]
Ιούν 21 2009 13:28