Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Nighteyesiristella

Καλέ που πήγε ο Sasuke-kun;:oo: Δεν λέω, καλός και ο ξωτικός, αλλά φαρμακοποιός: Δεν θα τον πετύχεις να κάνει εξάσκηση με το katana με όλα έξω φόρα.:hahaha: Μπορεί να μην είμαι fan του Sasuke ιδεολογικά, αλλά πρακτικά :nbleed:(Και ειδικά στο σετάκι σου).:hahaha:
Σεπ 24 2009 10:43
Φωτογραφία

dmvagos → iristella

Hello there, Ms Killah :D A re doloplokia pou doulepse, xexe. Argisa poly na se katalavw ^^ Alla meta itan pleon arga... Vlepw ksekinises Mononoke, i to thymithikes apla?
Σεπ 24 2009 08:50
Φωτογραφία

iristella → amaya3

Aυτήν εννοείς? [spoiler][IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/1252253600642.jpg[/IMG][/spoiler] [spoiler=here is a mini mononoke pic spam] [IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/1252249837567.jpg[/IMG] [IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/1252249897914.jpg[/IMG] [IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/1252250226386.jpg[/IMG] [IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/1252251158704.jpg[/IMG] [IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/1252251394986.jpg[/IMG] [IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/1252251868802.jpg[/IMG] [/spoiler] Ναι το anime αξίζει όχι μόνο για 9 αλλά για 109 φορες. Και εγώ είδα το 3arc ξανά σήμερα και αύριο λέω να ξανατιμήσω τα bake neko. T^T so good......
Σεπ 24 2009 05:13
Φωτογραφία

amaya3 → iristella

^^Μόλις είδα το anime για 9η φορά(ναι, είμαι καμμένη) και είμαι σε ανάλογο mood you see~ [s][SIZE=1]and I'm supposed to by studying ;_;[/SIZE][/s] Mononoke profile=WIN *will wait to see it* Btw, any chances that you have your profile pic in bigger size?
Σεπ 24 2009 04:54
Φωτογραφία

iristella → amaya3

Awww thank you! Το είχα έτοιμο από καιρό και εσύ με έκανες και το θυμήθηκα σήμερα που πόσταρες στο manga pic trivia. Τώρα προσπαθώ να μεταμορφώσω και το profile αλλά αυτό θα πάρει λίγο χρόνο >W<.
Σεπ 24 2009 04:43
Φωτογραφία

amaya3 → iristella

Άπειρο droolage over your new set *_____* :nod:
Σεπ 24 2009 04:41
Φωτογραφία

Mad_Hatteriristella

[URL]http://www.youtube.com/watch?v=HPnsJPb-2Ho[/URL] Thats Bahamut Zero, με τηλεσκοπειο θα κανει το genjutsu o sasuke?:hahaha: Το spear του sasuke Παντως το κοβω να εχει ποιασει αραχνες:hahaha:.
Σεπ 24 2009 01:59
Φωτογραφία

iristellaMad_Hatter

Sasuke has sharingan. Το μάτι που τα κάνει όλα και συμφέρει (μόνο καφέ δεν ψήνει αλλά και η Karin πρέπει να βρει μια χρησιμότητα σε αυτήν την σειρά)> Υπνωτίζει το Bahamut Zero σου (όπως έκανε και στο Μanda) και το στέλνει καταπάνω σου. Μoreover who cares about your freaking motorbike?Sasuke can see you coming from a mile away. You are not fast enough to stop him. Plus you may have six swords but sasukes spear, is longer. xD (that came out weird)
Σεπ 24 2009 01:53
Φωτογραφία

Mad_Hatteriristella

I summon Bahamut Zero, i wanna see susanoo stoping that.Moreover i have a freaking motorbike with 6 swords inside, beat that!
Σεπ 24 2009 01:49
Φωτογραφία

iristellaMad_Hatter

ehem..... Φυσικα γιατί ο Sasuke δεν έχει ανάγκη να αναπληρώσει άλλες ελλείψεις με μεγάλο σπαθί -if you know what i m saying- *winks winks*. Επίσης Susano can pwn omnislashes ass any freaking time of the day. Όσο για την Tifa και την Karin και τις δύο γραμμένες στα παπάκια τους τις έχουν. xD
Σεπ 24 2009 01:45
Φωτογραφία

Mad_Hatteriristella

Δε μπορεις να συγκρινεις το buster sword με την οδοντογλυφιδα που εχει ο sasuke, το Omnislash με τον susanoo και φυσικα την Tifa με τη karin, its obvious who is the better one :)
Σεπ 24 2009 01:41
Φωτογραφία

iristellaMad_Hatter

To πας φιρί φιρί να ακούσεις τίποτα βραδιάτικα. :hahaha: Αντε καμάρωσε εσύ τον χτικιάρη emo που έχεις για σετάκι και άφησε τον Medicine Seller και τον Sasuke ήσυχους. :P
Σεπ 24 2009 01:36
Φωτογραφία

Mad_Hatteriristella

Oh, finally εβγαλες τον wannabe sith lord απο avatar. Οχι οτι ο wannabe elfas ειναι τιποτα τελειο, αλλα ειναι αρκετα καλυτερος :P
Σεπ 24 2009 01:34
Φωτογραφία

Black Kaiser → iristella

:hahaha: Επίτηδες το κάνεις και μου το θυμίζεις ? Αντε μην σε απαγάγω, παντρευτώ εσένα και θα πρέπει να πας να διαλέξεις φέρετρο μετά ! :mador2: ΥΓ : Don't worry. Ο Sasuke, αν και κελεπούρι, δεν είναι ο τύπος μου. Εξάλλου είναι πιο ασέξουαλ απο όσο gay θα ήμουν εγώ αμα τον ήθελα !
Σεπ 24 2009 00:22
Φωτογραφία

iristellamono

[quote=mono;340712]I see what you did there... :tensai:[/quote] :333333333333333333
Σεπ 22 2009 13:53