Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Night Wizard Sealiristella

Τότε είναι λάθος οι τίτλοι :P Γιατί τουλάχιστον οι περιγραφές άλλα λένε. Θα έπερεπε να ήταν Naruto Manga and Naruto for new :P Or something like that. To latest πάντως αποδίδει αλλού. Τέλος πάντων, δεν βαριέσαι...
Ιούν 05 2010 02:16
Φωτογραφία

iristellaNight Wizard Seal

Πάμε αλλη μία από την αρχή. Δεν μιλάμε up to date αποκλειστικά. Μιλάμε όσοι είμαστε up to date με την σειρά (κοινώς όσοι παρακολουθούμε μέχρι και το τελευταίο chapter) για θέματα που μπορεί να αφορούν τα πάντα από το πρώτο μέχρι και το τελευταίο chapter στο οποίο βρισκόμαστε. Με τα σεντόνια που πέσανε μου ξέφυγε το ότι με φώναξες. Anw απεφάνθην!!! Λύνεται η συνεδρίασις.:knock-knock:
Ιούν 05 2010 02:01
Φωτογραφία

Night Wizard Sealiristella

Μα δεν μιλάνε up to date. Αυτό είναι το θέμα :P Εγώ είπα να εξηγήσεις.
Ιούν 05 2010 01:50
Φωτογραφία

iristella → Hellsing

[quote][I]Oπότε αυτά που δεν έχω δει είναι τα εξής [/I][I]Βlack Blood Brothers,Nightwalker,Kurozuka,,Kigek,iVampire Princess Miyu.[/I][I] Απο τα τελευταία αυτά που μπορώ να ταβρώ εδώ μέσα η αλλού???[/I]:hot:[/quote] [URL="http://www.bakabt.com/index.php"]Bakabt[/URL]! Τα έχει σχεδόν όλα. Διαφορετικά [URL="http://www.tokyotosho.info/"]Tokyo Toshokan.[/URL]
Ιούν 04 2010 18:58
Φωτογραφία

Anelisiristella

νιαχ νιαχ το 'ξερα ότι θα σου άρεσε!
Ιούν 03 2010 22:16
Φωτογραφία

iristellaAnelis

Απίστευτα cosplay και πάνω από όλα [quote]Thanks to Lindsey, who once found a grenade in the woods and poked it with a stick. Turned out to be a turtle.[/quote] ~lol~
Ιούν 03 2010 22:12
Φωτογραφία

Anelisiristella

[url]http://www.geekologie.com/2010/06/amazing_team_fortress_2_cospla.php[/url]
Ιούν 03 2010 22:02
Φωτογραφία

Strange Loop → iristella

Thnx ... πρεπει να μου πηρε κατι χρονια να το σκεφτω ..[spoiler] NOT , kenny did [/spoiler]
Ιούν 03 2010 00:55
Φωτογραφία

iristella → Strange Loop

Με γειά το όνομα. XD I like it better. :3
Ιούν 03 2010 00:47
Φωτογραφία

Night Wizard Sealiristella

Thank you for your help. My dear nee-chan :P
Ιούν 02 2010 01:43
Φωτογραφία

Night Wizard Sealiristella

Look, look i changed it :P
Ιούν 02 2010 01:40
Φωτογραφία

Night Wizard Sealiristella

Oooxx:hahaha: Δεν το έκανα επίτηδες. Μου έφυγε το πληκτρολόγιο.:hahaha:
Ιούν 02 2010 01:39
Φωτογραφία

iristellaNight Wizard Seal

Kaι εσύ μπορείς να το φτιάξεις. User CP--> Edit Options---> Date & Time---> Time Zone---> [GMT +2.00]-->....---> Profit. That will be 15 euros. Lol at the adminis[B]traItors[/B] typo.
Ιούν 02 2010 01:36
Φωτογραφία

Night Wizard Sealiristella

Iri-san. Let me ask you something. Η ώρα που έχω στο φόρουμ είναι αλλιώτικη από την κανονική. Φαίνεται ότι το έβαλα λάθος όταν έκανα τον λογαριασμό μου εδώ. Μπορεί να το αλλάξει κάποιος administrator;
Ιούν 02 2010 01:11
Φωτογραφία

croco~boy → iristella

Aς τα λεμε καλα, να κ εγω ετοιμαζομαι γ την εξεταστικη!! Πιστευω να περασω οσο το δυνατον περισσοτερα =(...αυτα μωρε! Κλ επιτυχια σ ευχομαι!
Μάι 31 2010 01:06