Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Night Wizard Seal → iristella
Τότε είναι λάθος οι τίτλοι :P Γιατί τουλάχιστον οι περιγραφές άλλα λένε.
Θα έπερεπε να ήταν Naruto Manga and Naruto for new :P Or something like that.
To latest πάντως αποδίδει αλλού. Τέλος πάντων, δεν βαριέσαι...
Ιούν 05 2010 02:16
iristella → Night Wizard Seal
Πάμε αλλη μία από την αρχή. Δεν μιλάμε up to date αποκλειστικά. Μιλάμε όσοι είμαστε up to date με την σειρά (κοινώς όσοι παρακολουθούμε μέχρι και το τελευταίο chapter) για θέματα που μπορεί να αφορούν τα πάντα από το πρώτο μέχρι και το τελευταίο chapter στο οποίο βρισκόμαστε.
Με τα σεντόνια που πέσανε μου ξέφυγε το ότι με φώναξες. Anw απεφάνθην!!! Λύνεται η συνεδρίασις.:knock-knock:
Ιούν 05 2010 02:01
Night Wizard Seal → iristella
Μα δεν μιλάνε up to date. Αυτό είναι το θέμα :P Εγώ είπα να εξηγήσεις.
Ιούν 05 2010 01:50
iristella → Hellsing
[quote][I]Oπότε αυτά που δεν έχω δει είναι τα εξής [/I][I]Βlack Blood Brothers,Nightwalker,Kurozuka,,Kigek,iVampire Princess Miyu.[/I][I]
Απο τα τελευταία αυτά που μπορώ να ταβρώ εδώ μέσα η αλλού???[/I]:hot:[/quote]
[URL="http://www.bakabt.com/index.php"]Bakabt[/URL]! Τα έχει σχεδόν όλα. Διαφορετικά [URL="http://www.tokyotosho.info/"]Tokyo Toshokan.[/URL]
Ιούν 04 2010 18:58
iristella → Anelis
Απίστευτα cosplay και πάνω από όλα
[quote]Thanks to Lindsey, who once found a grenade in the woods and poked it with a stick. Turned out to be a turtle.[/quote]
~lol~
Ιούν 03 2010 22:12
Anelis → iristella
[url]http://www.geekologie.com/2010/06/amazing_team_fortress_2_cospla.php[/url]
Ιούν 03 2010 22:02
Strange Loop → iristella
Thnx ... πρεπει να μου πηρε κατι χρονια να το σκεφτω ..[spoiler] NOT , kenny did [/spoiler]
Ιούν 03 2010 00:55
Night Wizard Seal → iristella
Oooxx:hahaha:
Δεν το έκανα επίτηδες. Μου έφυγε το πληκτρολόγιο.:hahaha:
Ιούν 02 2010 01:39
iristella → Night Wizard Seal
Kaι εσύ μπορείς να το φτιάξεις.
User CP--> Edit Options---> Date & Time---> Time Zone---> [GMT +2.00]-->....---> Profit.
That will be 15 euros.
Lol at the adminis[B]traItors[/B] typo.
Ιούν 02 2010 01:36
Night Wizard Seal → iristella
Iri-san. Let me ask you something. Η ώρα που έχω στο φόρουμ είναι αλλιώτικη από την κανονική. Φαίνεται ότι το έβαλα λάθος όταν έκανα τον λογαριασμό μου εδώ. Μπορεί να το αλλάξει κάποιος administrator;
Ιούν 02 2010 01:11
croco~boy → iristella
Aς τα λεμε καλα, να κ εγω ετοιμαζομαι γ την εξεταστικη!! Πιστευω να περασω οσο το δυνατον περισσοτερα =(...αυτα μωρε!
Κλ επιτυχια σ ευχομαι!
Μάι 31 2010 01:06


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
