Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

croco~boy → iristella

Πιστευω να φταιει το καλοκαιρακι η να πετυχες το λαχειο(You know wht i mean)! [SPOILER] [IMG]http://i603.photobucket.com/albums/tt120/panos22_2009/ab517a83.png[/IMG][/SPOILER]
Αύγ 07 2010 18:34
Φωτογραφία

iristella → croco~boy

Με το ποιό? Δεν μου έχεις στείλει κάτι prive. Η τουλάχιστον εγώ δεν έχω πάρει κάτι.
Αύγ 07 2010 18:23
Φωτογραφία

bifteki → iristella

ευχάριστο για την ειδοποίηση και για το ποστ για τη όταν είδα ότι σβήστηκε νόμιζα πως δεν είχα κάνει reply άλλα αφτος που έκανε τον μάγκα λέγοντας με 14 δεν πιάνετε σαν flame η κατή άλλο ?
Αύγ 07 2010 14:31
Φωτογραφία

iristella → bifteki

Επίσης όταν σου σβήνεται post σημαίνει ότι υπάρχει παράβαση των κανόνων οπότε μην το ξαναδημοσιεύεις.
Αύγ 07 2010 13:52
Φωτογραφία

iristella → bifteki

Παρακαλώ οι προσωπικές διαφωνίες με χρήστες να λύνονται μέσω vm/pm (και πολιτισμένα όπως επιτάσσουν οι κανόνες). Ακόμη περισσότερο από την στιγμή που έχει προηγηθεί σύσταση μέλους της ομάδας για να σταματήσουν οι προσωπικές αψιμαχίες και τα offtopic. Καλό σου βράδυ και μην δίνεις σημασία σε ανούσια σχόλια περί ηλικιών.
Αύγ 07 2010 01:28
Φωτογραφία

croco~boy → iristella

Gomen-kudasai :P Aλλα μια με το private msg, μια με αυτο...ξερεις μ επιασε μια ανασφαλια οτι με αποφευγεις. :D
Αύγ 07 2010 01:10
Φωτογραφία

iristella → croco~boy

Σιγά καλέ που σε πήραν τα ζουμιά.:hihi2: Έχουμε και δουλειές πέρα από το forum. ^^
Αύγ 07 2010 01:05
Φωτογραφία

croco~boy → iristella

Eνταξει δεσποινις Ιρι!! μιληστε μας κ ας μην μας αγαπατε.[SPOILER] [IMG]http://i603.photobucket.com/albums/tt120/panos22_2009/sad-face-thumb343186.jpg[/IMG][/SPOILER]
Αύγ 07 2010 00:54
Φωτογραφία

croco~boy → iristella

xD Eγω πονηρο μυαλο?? Iρι θα σε μαλωσω! Εδωσα εγω ποτε τετοια εντυπωση ?? [URL="http://javascript%3Cb%3E%3C/b%3E:void%280%29;"][IMG]http://www.yibis.com/Smileys/default/awesome.gif[/IMG][/URL]
Αύγ 06 2010 16:47
Φωτογραφία

amaya3 → iristella

Iri-chan~! Σε ποια comm ακριβώς για moar Fuyu No Semi info; Κοιτάω στο youka_nitta και δε βλέπω τίποτα^^;;
Αύγ 06 2010 15:02
Φωτογραφία

iristella → croco~boy

What? he is not a yaoi fanboy he is just gay (the high on crack kind). :P Καλά λένε ότι δεν υπάρχουν πονηρές εικόνες αλλά πονηρά μυαλά. :D
Αύγ 06 2010 14:17
Φωτογραφία

Black Kaiser → iristella

Έλα ! Εντάξει με το "μπυρόνι", αλλά όχι και "chan". :p
Αύγ 06 2010 13:42
Φωτογραφία

iristellaTea-chan

Well ξέρω ότι δεν πρόκειται να τον δούμε ΠΟΤΕ έτσι στο manga (ούτε με μεταμόσχευση εγκεφάλου δεν φεύγει τόση tsunderia) και είπα να τον βάλω σε σετ. Άχτι τον είχα να τον δώ να χαμογελάει σαν άνθρωπος (και όχι το I'll eat your soul γέλιο που έχει συνήθως). Αν και τώρα με creepάρει το set γιατί είναι σαν να τον τάισε ο Lavi ψυχοφάρμακα αλλά anw. Φυσικά η profile pic είναι για να κρατάει ισορροπίες. I know though that if he existed and saw himself pictured that way he d chop my head off T^T
Αύγ 06 2010 12:56
Φωτογραφία

Tea-chaniristella

XAXAXAXA, ώστε έβαλες τον Kanda-γατάκι, ε; Γλυκούλι! Αλλά πολύ OOC o Kanda στο set, βρε...
Αύγ 06 2010 12:48
Φωτογραφία

croco~boy → iristella

kawaiiiiii settaki !! Αλλα οχι βρε εσυ ο lavi yaoi fanboy =( -goes emo- :D
Αύγ 06 2010 10:16