Jump to content


Community Status Updates


Photo

Mad_Hatteriristella

μπααα, κρίνοντας από το πόσα τέτοια κυκλοφορούν στο net, άπειροι θα καούμε^^ personal favourite είναι αυτό [SPOILER][IMG]http://i53.tinypic.com/9fmnnp.jpg[/IMG][/SPOILER] btw κουλτουριάρικη συγκέντρωση έχετε με όλλους τους αποκάτω? xd
Mar 11 2011 18:36
Photo

iristellaMad_Hatter

Aυτό που πόσταρες στο bh ψηνομουν από το πρωί να το ποστάρω αλλά ήμουν σε φάση "μπααα θα με περάσουν για πολύ αναίσθητη". xD Glad to see someone else on the same wavelength. At least I won't burn alone in hell. :P
Mar 11 2011 18:06
Photo

Serestrum → iristella

μελλισι?
Mar 11 2011 14:11
Photo

monoiristella

Η μαλ@κία πάει σύννεφο...Κάποιοι χρειάζονται ένα γερό μεθύσι και μετά ένα γερό ομοιοκαταληκτούν...
Mar 11 2011 01:40
Photo

Anelisiristella

[IMG]http://s3.amazonaws.com/data.tumblr.com/tumblr_lgd25m0eZQ1qg9duao1_1280.jpg?AWSAccessKeyId=0RYTHV9YYQ4W5Q3HQMG2&Expires=1299881260&Signature=ZpeSP1NpqyV90BPgDDwtee9OLiQ%3D[/IMG] niaaaaaaarrr
Mar 11 2011 00:13
Photo

iristellaAnelis

I ll try xD Presento <3 [URL=http://img703.imageshack.us/i/386569.jpg/][IMG]http://img703.imageshack.us/img703/5927/386569.jpg[/IMG][/URL]
Mar 11 2011 00:09
Photo

Anelisiristella

Καλά πιάσαμε και την μνηστηροφονία τώρα... Η Οδύσσεια του κατατρεγμένου από σκύλους και σκύλες νιάτου XD Λιώνωω! Καλό κουράγιο λαβ <3
Mar 10 2011 23:58
Photo

Guest-13157 → iristella

[FONT=Arial Narrow]"ω κύνες, ού μ' έτ' εφάσκεθ' υπότροπον οίκαδε νείσθε δήμου από Τρώων, ότι μοι κατεκείρετε οίκον δμωήσιν τε γυναιξί παρευνάζεσθε βιαίως αυτού τε ζώοντος υπεμνάασθε γυναίκα, ούτε θεούς δείσαντες, οι ουρανόν ευρύν έχουσιν, ούτε τιν' ανθρώπων νέμεσιν κατόπισθεν έσεσθαι. νυν ύμιν και πάσιν ολέθρου πείρατ' εφήπται."[/FONT]
Mar 10 2011 23:52
Photo

iristella → Guest-13157

Σταμάτα γιατί θα σε βάλω στον κύκλο με την κιμωλία. :P
Mar 10 2011 23:40
Photo

Anelisiristella

Είναι τρελός, κανένας δεν τον καταλαβαίνει. Ειν' αστείος. Μια και δεν είσαι ψυχίατρος, δεν μπορείς να τον αναλάβεις. Είναι κακός για σένα, αγνόησέ τον. Οι ψυχολόγοι προβληματικό τον αποκαλούνε, και οι ψυχίατροι τον λένε παλαβό. Αυτός είναι ενάντια στη λογική και την ορθή σκέψη. Οι νορμάλ άνθρωποι τρελό τον ονοματίζουν. Και έχουν δίκιο. Και εμείς ξέρουμε: Είναι το τέλος κάθε νοήμονος σκέψης . Δεν είναι μόνο παραφροσύνη, μα Το τέλος της λογικής. Δεν είναι χάος Μα το απόλυτο χάος. Είναι το απλό Που γίνεται όσο παρανοϊκό μπορεί. :angelr:
Mar 10 2011 11:39
Photo

monoiristella

[IMG]http://chzmemebase.files.wordpress.com/2011/02/memes-mainstream-snow-white.jpg[/IMG]
Mar 10 2011 11:18
Photo

Guest-13157 → iristella

Είναι λογικός, καθένας τον καταλαβαίνει. Ειν' εύκολος. Μια και δεν είσαι εκμεταλλευτής, μπορείς να τον συλλάβεις. Είναι καλός για σένα, μάθαινε γι' αυτόν. Οι ηλίθιοι ηλίθιο τον αποκαλούνε, και οι βρωμεροί τον λένε βρωμερό. Αυτός είναι ενάντια στη βρωμιά και την ηλιθιότητα. Οι εκμεταλλευτές έγκλημα τον ονοματίζουν. Αλλά εμείς ξέρουμε: Είναι το τέλος κάθε εγκλήματος. Δεν είναι παραφροσύνη, μα Το τέλος της παραφροσύνης. Δεν είναι χάος Μα η τάξη. Είναι το απλό Που είναι δύσκολο να γίνει.
Mar 09 2011 20:06
Photo

iristella → Guest-13157

Ok μιας και πιάσαμε την στροφή στην ποιότητα να συμβάλλω και εγώ λιγάκι. Ένα από τα λιγότερο γνωστά ποιήματα του Γ.Σουρή.:tensai: [CENTER][B]~ΜΥΡΩΜΕΝΟΙ ΣΤΙΧΟΙ[/B]~ Τίποτε δεν απόμεινε στον κόσμο πια για μένα, όλα βρωμούν τριγύρω μου και φαίνονται χεσμένα. Όλα σκατά γενήκανε και ο δικός μου κώλος σκατά εγίνηκε κι αυτός, σκατά ο κόσμος όλος. Μόνο σκατά φυτρώνουνε στον τόπο αυτό τον άγονο κι όλοι χεσμένοι είμαστε, σκατάδες στο τετράγωνο. Μας έρχεται κάθε σκατάς, θαρρούμε πως σωθήκαμε, μα μόλις φύγει βλέπομε πως αποσκατωθήκαμε. Σκατά βρωμάει τούτος δω, σκατά βρωμά κι εκείνος, σκατά βρωμάει το σκατό, σκατά βρωμά κι ο κρίνος. Σκατά κι εγώ, μες στα σκατά, και με χαρτί χεσμένο ό,τι κι αν γράψω σαν σκατό προβάλλει σκατωμένο. Σκατά τα πάντα θεωρώ και χωρίς πια να απορώ, σκατά μασώ, σκατά ρουφώ, σκατά πάω να χέσω, απ' τα σκατά θα σηκωθώ και στα σκατά θα πέσω. Όταν πεθάνω χέστε με, τα κόλλυβά μου φάτε Και πάλι ξαναχέστε με και πάλι ξαναφάτε, μα απ' τα γέλια τα πολλά κοντεύω ν' αρρωστήσω [CENTER] και δεν μπορώ να κρατηθώ, μου φεύγουν από πίσω. [/CENTER] Σκατά ο μεν, σκατά ο δε, σκατά ο κόσμος όλος κι απ' το πολύ το χέσιμο μου πόνεσε ο κώλος!...[/CENTER]
Mar 09 2011 09:43
Photo

Anelisiristella

Κάποια από τα vms σου μου θυμίζουν αυτό..... [SPOILER] [IMG]http://roflrazzi.files.wordpress.com/2011/03/fd57f19a-0af8-4982-b299-570fdf90aa5a.gif[/IMG][/SPOILER]
Mar 09 2011 09:23
Photo

Kennyiristella

[youtube=NxhO-2BmOos]Μάρκος Βαμβακάρης - Βαρέθηκα Τις Γκόμενες[/youtube]
Mar 09 2011 01:01