Community Status Updates
iristella → meidei
Να υποθέσω με το που είπα "μη" ορμήξατε όλοι σαν τα κοράκια ε; :P
Mar 13 2011 23:04
iristella → mono
Χλίδα λέμε. Αυτό δεν είναι προφίλ, είναι προστατευόμενη από την UNESCO πολιτιστική κληρονομιά της ανθρωπότητας xD.
niar niar niar κλαίω ;'D Mε πέθανες κακούργα.
Mar 13 2011 14:13
mono → iristella
Ειρήνη ~lav~ το προφίλ σου έει χτυπήσει επικά επίπεδα διανόησης και σοβαρής συζήτησης...Δεν ξέρω αν μπορώ πλέον να συνδιαλέγομαι μαζί σου αν δεν κάνω copy paste από το internet το ποίημα κάποιου συγγραφέα που ποτέ δεν ήξερα και δεν ξέρω καν τι λένε τα ποιήματα του αλλά ακούγονται πολύ προχώ και σίγουρα θα ψαρώσουν όλοι ότι είμαι μορφωμένη και ικανή προς σοβαρή συζήτηση...
Επίσης η γη είναι επίπεδη, μου το είπε ένας creationist τις προάλλες και δεν έχω κανένα λόγο να μην τον πιστέψω γιατί δεν έχω δει ποτέ ολόκληρη τη γη...Οι φωτογραφίες από το διάστημα είναι διεθνής συνομωσία των αστροναυτών...That's my story and I'm sticking to it!
Mar 13 2011 11:00
Guest-13157 → iristella
Το ότι μ'αρέσει ο Μπρεχτ δεν σημαίνει ότι έχω διαβάσει τα απαντά του...
Mar 13 2011 09:43
iristella → Guest-13157
Aχ δεν μου τον διαβάζεις σωστά τον Brecht και θα σε μαλώσω. :P
Mar 13 2011 02:58
Guest-13157 → iristella
Είχα γράψει ένα κείμενο γιατι βαρεθηκα να τσακώνομαι αλλα μιας και σου είχα στείλει πριν Άσιμο... πάει καλύτερα. Δεν ξέρω τι εννοείς ότι θα με βάλεις στο κυκλο με τη κυμωλία. Με κουράσατε.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NYcWn3CO7rc&NR=1[/youtube]
Mar 13 2011 02:43
Saf520 → iristella
I see... Ίσως τελικά και να ψήφιζα το P&G εδώ. :P
Anw, πάω να ψηφίσω το House of Five Leaves (και) στη σωστή κατηγορία.
Mar 12 2011 22:54
iristella → Saf520
Θα στο εξηγήσω χρησιμοποιώντας παράδειγμα από παλιότερη σειρά. Πάρε παράδειγμα το Berserk. Σαν artwork δεδομένης της ηλικίας του είναι decent με καλό character design κληρονομιά του Miura και με κάποια πολύ καλά hand drawn τοπία. Και μετά πάμε στον τομέα της κίνησης που είναι ένα χάλι μαύρο. Stillshots, απότομες αφύσικες και κοφτές κινήσεις χαρακτήρων, επαναλαμβανόμενες σκηνές για οικονομία καρέ, σκηνές όπου τα backgrounds είναι ατημέλητα και όπου το μόνο που κινείται είναι ο main χαρακτήρας.
Η πάρε το King Of Thorn που βγήκε φέτος, απίστευτα τοπία, ένα δράμα στα CGI και στην κίνηση.
Mar 12 2011 22:50
Saf520 → iristella
[QUOTE=iristella;479180]Nα διευκρινήσω ότι υπάρχει Best Animation και Best Animation-Artwork στις σειρές.[/QUOTE]
Άρε τι διαφορά έχουν αυτά τα δύο...; xD
Εγώ ψήφισα (πριν πόσες μέρες) με βάση το σχέδιο το House of Five Leaves. Τώρα με μπέρδεψες... xD
Mar 12 2011 22:41
Labrokratis → iristella
Καλησπέρα! Το έστειλα και στον kenny, το στέλνω και σε εσάς!
Έχω κάνει post από το απόγευμα της Πέμπτης, ένα κείμενο στα events, που δεν έχει εγκριθεί ακόμα! Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το κείμενο ή με το typesetting; Αν είναι να το ξαναστείλω! Ευχαριστώ!
Mar 12 2011 15:40


This status update has reached the maximum number of replies allowed
