Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Orion19 → AnO!
Οκ... Θα προσπαθήσω να μη σε θίξω...Ή το όνομά σου άλλαξε και δε σε αναγνωρίζω ή σε λάθος profile το άφησες το μήνυμα...
Μη θυμώσεις, αλλά...ποιά είσαι; :emptyonexg1:
Ιαν 13 2009 01:09
lily → AnO!
Αλήθεια? Ξες ποσο αδυναμία εχω στα σχεδια σου!!!! Θελω να τα δωωωωωωωω!!!!
Plzzz!!!! Θα σου δειξω και γω δικά μου!!!!! Παει?
Ιαν 12 2009 15:37
AnO! → lily
χαχαχ..εδω πανω στο Ασβεστοχωρι εχει κωλοκρυο,ασχετα αν ο ηλιος λαμπει ψηλα στον ουρανο..
την κυριακη δεν πηγα με τα παιδια..οχι πως εκανα κ διαβασμα της προκοπης..τζοντες με ξωτικα και μαγους σχεδιαζα:P κουραγιο με την εξεταστικη!θα περασει^^
Ιαν 12 2009 14:28
lily → AnO!
Χαχαχα! Ναι! Οτι μπορουσαμε καναμε! :-)))
Ειπα οτι θα παω νωρις σπιτι αλλα τελικα καταστραφικα! Και την Κυριακη βρεθηκαν. Πήγες? Εγώ ήμουν κομματια και δεν την παλευα... ντιπι για ντιπι!!! Τzzzzzz!!!
Οσον αφορα το διάβασμα, πρεπει να κατσω και γω τον κώλο μου κατω γιατι σε δυο βδομαδες ξεκιναει η γ******η εξεταστικη και δεν νομιζω οτι αν παω Καστορια θα διαβασω, απο την αλλη όμως... έχουμε χρονο ακομα...! Βλέπουμε...! Εχει και καλο καιρο εξω...! :-Ρ
Ιαν 12 2009 10:27
AnO! → lily
I wanna but....Eχω διαβασμα γαμωτοοο! πρεπει να κλειστω στο σπιτι και να διαβασω,αυτη η βδομαδα ειναι γεματη διαγωνισματα...
καταστρεψατε τους εγκεφαλους σας κι αλλο αφου εφυγα ε?
Ιαν 11 2009 03:44
Zauk-Lain-
→
AnO!
hahahaha....Και λερωμενη να υποθεσω.muhahahaha.Δωσε κανα msn να τα μιλαμε real time.
Ιαν 05 2009 03:26
Zauk-Lain-
→
AnO!
Βασικα αμα ειχες ακουσει το τραγουδι που μου ηρθε στο μυαλο θα καταλαβενες.Nαι rammstein ορθον!Tι αλλα νεα?Βρεθηκατε με την Lily?
Ιαν 05 2009 03:12
AnO!
→
Zauk-Lain-
δεν με θελει ο Μορφεας ρε συ...αλλιως θα βρισκομουν ηδη στην αγκαλια του..
και εδω εχουμε ποζερια,απλα ειναι λιγα και τα σταμπαρεις ευκολα...
οσο για το "we are living in Salonika,Salonika" 8α πρεπε να σου θυμιζει Rammstein:P
Ιαν 05 2009 03:04
Zauk-Lain-
→
AnO!
Εοο,Πανε για υπνο σε λεω...Και αν μ'ακουσεις σε λεω δεν θα τα παμε καλααααα.Λαϊλα Λαϊλαλαλαλαλαϊλα αντε για υπνο ΑnO!
Παντως ειδα το conv σου με τον the.flame.alchemist και μπορω να σου πω με σιγουρια οτι εδω στην αθηνα ειναι οι περισοτεροι ειναι pozers.
Τελος,ειδα το Mενουμε στην Salonika,salonika.μου θυμιζει αλυτους Γρυφους.
Ιαν 05 2009 02:42
Leon → AnO!
Είναι απλά τέλειος στο σχέδιο:wooi2: Κάθομαι και διαβαζω τη σειρά και κολλάω σε κάθε καρέ
Ιαν 05 2009 02:15
AnO! → Leon
το avatar και το sign που εχεις τα σπανε! Frezzato ftw! δυστυχως δεν εχω κατσει να διαβασω ακομα,αλλα σχεδιαστικα ειναι αρτιοτατος!
Ιαν 05 2009 02:12


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
