Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

endless_inspiration → the goblin

καλα πας συνεχισε το!!!!! τεσπα πρεπει να φυγω τωρα .......... :byejg9:
Οκτ 31 2008 20:59
Φωτογραφία

the goblin → endless_inspiration

στο manga ειμαι 310 και στο anime[shippuden] ep 80:drink:
Οκτ 31 2008 20:55
Φωτογραφία

endless_inspiration → the goblin

θελω να αρχισω το manga hellsing αλλα δεν το κοβω να προλαβαινω να διαβαζω τοσα πολλα τευχοι!!!!!!! που εισαι στο naruto?
Οκτ 31 2008 20:51
Φωτογραφία

the goblin → endless_inspiration

τωρα βλεπω hellsing,slam dunk και naruto:tensai::bike:
Οκτ 31 2008 20:47
Φωτογραφία

endless_inspiration → the goblin

γεια και απο μενα......... βασικα επειδη αυτη την εποχη δεν μου παει να δω Anime δεν βλεπω κατι συγκεκριμενο.... βλεπω μονο το vampire knight που βγαινει καθε βδομαδα!!!!! εσυ τι βλεπεις;;;;
Οκτ 31 2008 20:40
Φωτογραφία

the goblin → endless_inspiration

γεια,τη anime βλεπεις αυτον τον καιρο:tensai::wooi2:
Οκτ 31 2008 20:35
Φωτογραφία

dennisuke → endless_inspiration

Thanks για το accept :)
Οκτ 27 2008 09:50
Φωτογραφία

endless_inspiration → dennisuke

thanks για το request!!!!!
Οκτ 24 2008 19:57
Φωτογραφία

endless_inspiration → GkLoc

aloha!!! καταληψεις συνεχησαμε και θα τις πληρωσουμε την δευτερα......4 ωρες μαθημα και μετα γιορτη!!! KILL ME NOW......:deadga6: εγω παλι bleach βγηκε την παρασκευη το καινουργιο επ. (yatta τελειωσαν τα φιλλερ) και δεν εχω αξιοθει να το δω ακομα...(βαριεμαι ελεινα να δω anime αυτη την εποχη και εχω πεσει με τα μουτρα στα Manga) μα καλα τοσο φιλασθενος εισαι πια;;;;;:oo: οταν θα πιασουν τα κρυα τι θα κανεις;;;; Υ.Γ. νομιζω οτι καταλαβα πιο ειναι το spoil στην υπογραφη σου.........:frozen:
Οκτ 23 2008 21:06
Φωτογραφία

GkLoc → endless_inspiration

γειαααααααααααααα!!!! τελικα τι εγινε?κανατε και αλλες καταληψεις η μπα? Ειλικρινα Soryyyyyyyyyyy,που αργησα τοσο πολυ να απαντησω,δεν εχω και καμμια καλη δικαιολογια,αλλα τεσπα,Gomeeeeeeeen... Το σετακι μου ειναι απο Berserk k Avi k Sig,ειναι ψιλοspoiler η sig αλλα υγεια... Επισης αρχισα παλι το Bleach,και τα σπαει φυσικοτατα,ολες αυτες οι μαχες με τα κυματα ενεργειας και καταστροφες τριγυρω ειναι φοβερες και τα σπανε αγρια,και ο φραουλας ειναι ολα τα λεφτα... Επισης παλι αρωστησα[μα ειλικρινα ελεος πια],εχασα για σημερα σχολειο και φροντιστιρια[πολυ καλο αυτο],και γενικα τεσπα ηταν καλη η my day off,εκτος απτο τραβηγμα της μυτης καθε δευτερολεπτο φυσικα...xD Αυτααααα,παλι συγνωμη για την καθυστερηση,και τα λεμε τριγυρω..^^
Οκτ 22 2008 21:43
Φωτογραφία

endless_inspiration → Noitora

καλα οχι και φανατικη αλλα εχω δει ολο το anime και εχω διαβασει ολο το manga!!!!!!!
Οκτ 19 2008 14:16
Φωτογραφία

Noitora → endless_inspiration

τιποτα^^ bleachοφιλος ε??:wooi2:
Οκτ 18 2008 17:45
Φωτογραφία

endless_inspiration → Noitora

thanks για το request!!!!!!
Οκτ 18 2008 16:52
Φωτογραφία

endless_inspiration → the goblin

αναλογα με τα κεφια μου(οχι rap)....αλλα περισσοτερο rock Και metal(soft)
Οκτ 14 2008 08:45
Φωτογραφία

the goblin → endless_inspiration

τη μουσικη ακους:nod2:
Οκτ 13 2008 21:06