Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

tsintori → Sponis

Πέθανα στο γέλιο με τον Dante. Sorry για το spam......
Ιούλ 28 2008 15:30
Φωτογραφία

tsintori → Zoro

Καλά ρε έτσι όπως το έγραφα δεν το σηνηδητοποίησα καθόλου..... Τέσπα Dn πάω στο 30. Είναι απλά respect. Πάω τώρα διότι ήδη έχω αργίσει.
Ιούλ 28 2008 15:29
Φωτογραφία

tsintori → Seraphimon-T.K.

Πάντως αυτό το sensored μου μοιάζει σαν υπογραφή στην υπογραφή.. Και πάλι καλά να περάσεις. Α και που τη βρήκες αυτή τη foto της Hinata;
Ιούλ 28 2008 15:28
Φωτογραφία

Zoro → tsintori

Ασχετο αλλα εγω μπορω να την δω την υπογραφη σου με το kyuubi! :) [and don't do these kind of jokes again:hahaha:]
Ιούλ 28 2008 15:22
Φωτογραφία

tsintori → Orion19

Μάλιστα interesting story.......
Ιούλ 28 2008 15:21
Φωτογραφία

tsintori → aphroditechan

aphroditechan μην κάνεις double posts απαγορεύονται. Υπάρχει το κουμπάκι edit.
Ιούλ 28 2008 15:18
Φωτογραφία

Orion19 → tsintori

Τον Άγιο Βασίλη. Μου χρωστάει δώρα..:tensai: Δες τα visitor messages του Zoro για την εξήγηση.:gotit:
Ιούλ 28 2008 15:16
Φωτογραφία

tsintori → Orion19

ΑΑΑΑΑΑΑΑ τώρα το είδα. Φιλανδία; Τι ψάχνεις εκεί πάνω;
Ιούλ 28 2008 15:09
Φωτογραφία

tsintori → Azathoth

Αν θες μπες εδώ και ψήφισε [URL="http://www.anime.gr/forums/../naruto/5062-most-hated-accursed-detested-naruto-character-xd.html"]http://www.anime.gr/forums/naruto/5062-most-hated-accursed-detested-naruto-character-xd.html[/URL] Mπορείς να θάψεις όποιον χαρακτήρα θες αρκεί να χρησιμοποιήσεις το spoiler tag όπου χρειάζεται.
Ιούλ 28 2008 14:39
Φωτογραφία

tsintori → Melkor

Thanks για το rep. Μήπως εννοείς τις εικόνες στο group;
Ιούλ 28 2008 13:19
Φωτογραφία

Neuro → tsintori

Χμμ μπορεί και να φτιάξω μια κανονική άλλα εφόσον δεν έχω scanner είναι λίγο δύσκολο να την ανεβάσω:orly:...θα δω τι μπορώ να κάνω:bath:!
Ιούλ 28 2008 13:15
Φωτογραφία

tsintori → GkLoc

Το ρούφιξα.... Thanks man
Ιούλ 28 2008 13:09
Φωτογραφία

GkLoc → tsintori

Kαι βεβαια εχω,Ρουφα Torrent [URL]http://www.nyaatorrents.org/?page=download&tid=8265[/URL]
Ιούλ 28 2008 13:05
Φωτογραφία

tsintori → GkLoc

Οκ έχεις κανά link; Μόλις το τελειώσω θα το δω οποσδήποτε.
Ιούλ 28 2008 13:03
Φωτογραφία

GkLoc → tsintori

ναι υπαρχει και κραταει 2 ωρες~~ Και εχει διαφορετικο τελος!!!Πολυ καλυτερο απ'το κανονικο,δεν αλλαξανε τιποτα,απλως εδειξαν κατι που στο Anime δεν εδειξε
Ιούλ 28 2008 13:01