Jump to content


Community Status Updates


Photo

tsintori → iristella

thanks iri-chan. Απλώς έχω δει τόσες απόψεις (και από άλλα sites που δεν ξέρω ποια είναι η σωστή). hope ότι η εξεταστική πάει καλά.....
Sep 08 2008 00:28
Photo

iristella → tsintori

Τsintori kun για την amaterasu λεω αναλυτικα σε [URL="http://www.anime.gr/forums/229545-post1104.html"]αυτο[/URL] το ποστ.Kαι εχω βρει και εικονα που δινει ακριβως τον ορισμο της amaterasu οπως και internet link. Hope it helps!!!
Sep 08 2008 00:23
Photo

tsintori → karkas

Ναι είναι πολύ ενδιαφέρον αν και τα βαζεί αργά το κερατό μου. Τετάρτη στι 1 το βράδυ νομίζω τα έβαζε. Ευτυχώς που έχουμε και το internet.
Sep 08 2008 00:16
Photo

karkas → tsintori

τα εχω βρει και γω, εχω κατεβασει 5-6 απο veoh TV Μιλαμε τα σπανε, και μου αρεσει ειδικα ο Δανέζης! Με τον άλλο λίγο χάνομαι, γιατί μιλάει υπερβολικά αργά!!!
Sep 08 2008 00:14
Photo

tsintori → karkas

Νομίζω ναι. Αν θες σου δίνω link για τα seasons.
Sep 08 2008 00:11
Photo

karkas → tsintori

ρε συ βλεπεις το συμπαν που αγαπησα ??? δε μου λες, αυτο συνεχιζεται ακομα????
Sep 08 2008 00:10
Photo

tsintori → Skiarxon

Thanks man.
Sep 06 2008 23:41
Photo

tsintori → °•πίΟu-πίΟu•°™

Me too κοπελιά. Θα στο στείλω το βράδυ. Bye
Sep 05 2008 19:30
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori

yep καντο... Απλα θα απαντησω το βραδυ γιατι τωρα την κανω
Sep 05 2008 19:29
Photo

tsintori → °•πίΟu-πίΟu•°™

Ωχ, με βρίσκεις εντελώς αντίθετο σχεδόν σε όλα. Θες να σου στείλω pm με απάντηση;
Sep 05 2008 19:25
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori

Πολυ. Πρωτα μου την εσπασε που εφυγε τοσο νωρις και ευκολα κι αποτομα ο L απο το παιχνιδι. Πιστευα πως δεν ειχε πραγματικα πεθανει αλλα κατι παιζοταν, Δευτερον τα επεισοδεια με την εταιρεια μου φανηκαν αχρηστα, σαν filler και ειχα βαρεθει τη ζωη μου, ειχα ξενερωσει καργα. Μετα τον αντικαθηστουν τον L 2 τραγικα κατωτεροι του (mello-clear) και μου την εσπασε που παρουσιαζαν τον clear τοοοοσο παιδακι. Νταξει.. θελαν να τον κανουν να μοιαζει με τον L Και του βαλαν διαφορα τικ κλπ απλα αντι να τρωει οπως ο L, επαιζε με στρατιωτακια-ακουσον ακουσον! Μετα, αυτο που με ξενερωσε πιο πολυ απο ολα ηταν το ΑΘΛΙΟ τελος. Ημουν σιγουρη πως θα πεθαινε ο Light αλλα οχι τοσο αθλια... Ασε που εξευτελιστηκε τελειως πριν πεθανει και τα πηρα, και ο L εμφανιστηκε μονο για ενα δευτερο και το περιμενα τελειως αλλιως... Δηλαδη ενα τετοιο εργο, με 2 τεραστιες ευφυιες με 1 ευκολο θανατο (L) και αλλον εξευτελιστικο και αδιαφορο θανατο (Light) Και μια καημενη Misa-πρων πρωταγωνιστικος ρολος- να χανει το ρολο της για 10 επεισοδεια δηλαδη ελεος! Και ενω ξεραμε ποσο ηθελε τον light της αφιερωσαν μονο μια σκηνη στο τελος... Δεν ξερω ξενερωσα απειρως ..
Sep 05 2008 19:22
Photo

tsintori → °•πίΟu-πίΟu•°™

Απογοητεύτηκες απ' το Dn; Περίεργο μου φαίνεται......
Sep 05 2008 19:04
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori

Σιγα καλε δεν την υποστηριζω απλα δεν βρισκω γιατι τοσο μισος απο μερια της Ιριστέλλας..
Sep 05 2008 15:02
Photo

Zoro → tsintori

nop y??? [περαν μερικων αστειων και περαν του οτι εμφανισιακα μου αρεσει ακομη δεν νομιζω να το δειξα πουθενα ε?:P]
Sep 04 2008 19:20
Photo

tsintori → Zoro

Ξαναέγινες Misa fan;;;;
Sep 04 2008 18:47